חדשות והודעות

משלחת רשמית מאוניברסיטת אזרבייג'ן (BSU) בביקור ראשון ב HIT

 

משלחת רשמית מאוניברסיטת אזרבייג'ן (BSU) בראשות רקטור האוניברסיטה, פרופ' אלצ'ין באבאייב, ביקרה לראשונה במכון הטכנולוגי.

 

מימין: פרופ' אלצ'ין באבאייב, רקטור אוניברסיטת אזרבייג'ן (BSU) ופרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT

צילום: טל קירשנבאום

 

המשלחת שכללה בנוסף לרקטור האוניברסיטה גם את מר עלי נגייב, עוזר הרקטור ומר מיכאל פרנקל, נשיא חברת IGT טכנולוגיות חדשניות, התקבלה בברכה על ידי פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT.

 

פרופ' יעקובוב סקר בפני האורחים את הפעילות האקדמית והמחקרית המתקיימת במכון ואמר בדברי ברכתו כי נפתח כאן דף חדש בשיתוף הפעולה שבין אוניברסיטת אזרבייג'ן והמכון, אשר יהיה מושתת על הגישה המולטידיסיפלינרית.

 

מימין: גב' לוי, מר נגייב, פרופ' באבאייב, פרופ' יעקובוב, ד"ר ברכאן, מר פרנקל

צילום: טל קירשנבאום

 

פרופ' אלצ'ין באבאייב, רקטור אויברסיטת אזרבייג'ן סקר בפני הנוכחים את הפעילות המתקיימת באוניברסיטה שלו וסיפר לנוכחים על האתגרים הניצבים כיום בפני הדור הצעיר במדינתו. פרופ' באבאייב הביע תקווה כי שיתוף הפעולה העתידי עם המכון הטכנולוגי יסייע במציאת דרכים להתמודדות נכונה עם אתגרים אלו.

 

ד"ר רפאל ברכאן, ראש רשות המחקר, החדשנות והבינלאומיות דיבר על החדשנות הבאה לידי ביטוי בחזון המכון ובהקצאת משאבים לנושא, וסיפר על פעילות FUTURE HIT, מרכז החדשנות והיזמות החדש במכון ועל תוכנית האקסלרטור HandZone המתקיימת בו.

 

מימין: ד"ר ברכאן ומר נגייב

צילום: טל קירשנבאום

 

מימין: פרופ' באבאייב, פרופ' יעקובוב, מר נגייב

צילום: טל קירשנבאום

 

מימין: פרופ' באבאייב ומר פרנקל

צילום: טל קירשנבאום

 

הצדדים העלו הצעות לשיתופי פעולה אפשריים בין HIT, אוניברסיטת אזרבייג'ן וחברת ITG, כגון כנסים מדעיים משותפים; הגשות משותפות למענקים מקרנות דו לאומיות ובינלאומיות; חילופי סטודנטים וסגל אקדמי; תוכניות לימוד משותפות בתחומי החדשנות במחקר וביזמות, ויצירת תוכנית לתואר ראשון .B.Sc מותאמת לצרכים של אוניברסיטת אזרבייג'ן.

 

האורחים סיירו במכון וביקרו בתערוכת בוגרי הפקולטה לעיצוב בגלריה ויטרינה, וכן במעבדות מחקר ולימוד מרכזיות במכון.

 

בסיום הביקור הוסכם כי הצדדים יחליפו ביניהם מסמכים וימשיכו בדיונים המשותפים לקראת הכנת תוכנית מובנית לשיתוף פעולה בין המוסדות.
 

 

פורסם: 14/08/2019