חדשות והודעות

אברהם קוזינסקי, היו"ר ובעל השליטה בחברת "מנרב" בביקור ב HIT

 

יושב הראש ובעל השליטה בחברת הנדל"ן והתשתיות "מנרב", מר אברהם קוזינסקי, ביקר במכון על מנת לעמוד מקרוב על הפעילות האקדמית והמחקרית המתקיימת בו וכדי לבחון אפשרויות לשיתופי פעולה עתידיים.

 

מימין: ד"ר ברכאן, פרופ' יעקובוב, מר קוזינסקי, מר כהן, מר גולדברג

צילום: דינה סטסקוביץ'

 

מר אברהם קוזינסקי התקבל על ידי פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT, מר פנחס (פיני) כהן יו"ר חבר הנאמנים של המכון, מר שמואל גולדברג, מנכ"ל HIT וגב' תמר שמואלי ראש מערך השיווק של המכון.

 

פרופ' אדוארד יעקובוב סקר בפני האורח את תולדות המכון, הנכנס עתה לשנת היובל שלו ואת הפעילות האקדמית והמחקרית המתבצעת בו, לרבות תוכנית האקדמיה לנוער "מצוינוער" וציין את החשיבות הרבה שהמכון מייחס לטיפוח המצוינות בקרב הסגל האקדמי ובקרב הסטודנטים כאחד.

 

מימין: פרופ' יעקובוב, מר קוזינסקי, מר גולדברג

צילום: דינה סטסקוביץ'

 

ד"ר רפי ברכאן, ראש הרשות למחקר פיתוח וקשר חוץ, הציג בפני האורח את התוכנית למדעי הרפואה הדיגיטלית וציין בפניו כי המכון נמצא במקום השביעי והמכובד בארץ בנתוני היחס שבין פרסומים אקדמיים ומחקריים למספר המרצים. 

 

מר קוזינסקי ציין כי הוא רואה חשיבות עליונה בחינוך הדור הצעיר לערכים, לאהבת המולדת והעם, עוד לפני העשרה וידע. ועוד ציין כי הוא רואה מספר אפשרויות לשיתופי פעולה עם המכון והבטיח לשוב ולבקר כאן.

 

מימין: פרופ' יעקובוב, מר קוזינסקי

צילום: דינה סטסקוביץ'

 

מר קוזינסקי סייר במעבדת הסייבר והרובוטיקה ושמע הסברים על הפעילות המתבצעת בהן.

 

 

 
פורסם: 25/12/2018