חדשות והודעות

ביקור רשמי ראשון של נשיא אוניברסיטת אריאל בשומרון ב-HIT 

חשיבה משותפת על תוכניות לשיתוף פעולה בין המוסדות 


פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT אירח היום את נשיא אוניברסיטת אריאל בשומרון, פרופ' יהודה שינפלד ובכירי האוניברסיטה, אשר הגיעו לביקור בכורה ב-HIT. 

 

נשיא HIT פרופ' יעקובוב עם נשיא אריאל פרופ' שינפלד

נשיא HIT, פרופ' יעקובוב עם נשיא אריאל, פרופ' שינפלד


פרופ' יעקובוב אמר בפתח הביקור כי אנו ב-HIT נשמח להרחיב ולהעמיק את הקשרים עם אוניברסיטת אריאל בשומרון וליצור שיתופי פעולה אשר יקדמו וייטיבו עם שני המוסדות.

 
במהלך הפגישה הועלו מספר אפשרויות לשיתופי פעולה המתבססים על תוכניות לימוד דומות בשני המוסדות דוגמת: מדעי המחשב, מדעי הנתונים, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה ועוד.


כמו כן עלו רעיונות להגשות משותפות לקרנות מחקר בנושאי סייבר, אנרגיה ירוקה, להנחיה משותפת של סטודנטים בתארים מתקדמים של שני המוסדות וכן לעריכת כנסים משותפים בתחומי פיזיקה, מתמטיקה, רפואה והנדסה, אשר מעצימים את הקשר המשותף ותורמים לחיזוק כל מוסד בפני עצמו.

 

מימין: שמואל גולדברג,  פרופ' שינפלד, פרופ' אדוארד יעקובובאייל גולדזנד

 

פרופ' יהודה שינפלד אמר בין היתר, כי קיים כאן רצון אמיתי לשיתופי פעולה וכי שני המוסדות יכולים להרחיב את תחומי העיסוק שלהם ולהתפתח זה לצד זה ולטובת כולם.


HIT ואוניברסיטת אריאל זכו בקול קורא של המשרד לשיתוף פעולה אזורי ועתידים לקיים ביקור באוזבקיסטן בחודש ספטמבר, בו יערכו שלושה אירועים בטשקנט, בוכרה וסמרקנד: הפורום האקדמיה הראשון אוזבקיסטן-ישראל; כנס STEM2; וועידה של ראשי המוסדות להשכלה גבוהה מישראל, אוזבקיסטן, אזרבייג'ן, טורקיה ופינלנד, בהשתתפות חברי סגל בכירים מאוניברסיטאות תל אביב, בן גוריון, בר אילן והאוניברסיטה הפתוחה, כמו גם ממוסדות רפואיים כגון: בי"ח תל השומר ועמותת עין מציון.

 

מר גולדזנד, גב' ברסלבסקי, מר חרדון, פרופ' סולברג, מר גולדברג, פרופ'  שינפלד, פרופ' יעקובוב, מר משען, גב' לוי, גב' גונצ'ר

מימין:אייל גולדזנד, מלה ברסלבסקי, דני חרדון, פרופ' עדית סולברג, שמואל גולדברג, פרופ' יהודה שינפלד, פרופ' אדוארד יעקובוב, מוטי משען, טוני לוי, יוליה גונצ'ר


בתום ישיבת עבודה נערך לאורחים סיור במעבדת Living Lab העוסקת בניטור מרחוק של בני הגיל השלישי ומציאת פתרונות רפואיים תפורים אישית עבורם וכן במרכז מעבדות במדעי המחשב – רובוטיקה ובינה מלכותית ועוד.


את פני האורחים קיבלו גם מר שמואל גולדברג - מנכ"ל HIT; מר מוטי משען -ראש מערך הנשיא ויועץ בכיר; גב' מלה ברסלבסקי - מנהלת הרשות למחקר חדשנות ובינלאומיות, גב' טלי מלאך בנאים - מנהלת מרכז היזמות FUTURE, גב' טוני לוי - מנהלת קשרי חוץ בלשכת הנשיא וגב' יוליה גונצ'ר – מנהלת לשכת נשיא המכון. 


אל נשיא אוניברסיטת אריאל נילוו פרופ' עדית סולברג - סגנית רקטור, מר דני חרדון – מנהל הרשות למחקר פיתוח ומר אייל גולדזנד - מנהל המרכז ליזמות וחדשנות. 


פורסם: 15/08/2022