חדשות והודעות

עמוס שפירא הרצה בפני פורום מנהלים מנהליים של המכון

 

עמוס שפירא יו"ר אלו"ט ונשיא אוניברסיטת חיפה בעבר הגיע לפגישה עם הנשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב ולהרצאה בפני פורום מנהלים מנהליים. הרצאתו המרתקת בנושא "השווה והשונה בין המגזר הציבורי לעסקי" התקיימה במטרה להוסיף כלי עבודה לחברי הפורום.

 

מר עמוס שפירא ופורום מנהלים מנהלתיים HIT מכון טכנולוגי חולון

 

מר עמוס שפירא נפגש היום (12/02/20) עם נשיא המכון פרופסור אדוארד יעקובוב ומנכ"ל המכון מר שמואל גולדברג והרצה בפני "פורום מנהלים". עמוס שפירא מבכירי אנשי המשק בישראל אחז בשלל תפקידי מפתח במגזר העסקי והציבורי. בעברו שימש כמנכ"ל חוגלה, מנכ"ל סלקום, מנכ"ל אל על, דירקטור בתעשייה האווירית, נשיא אגודת ידידי אוניברסיטת ת"א ונשיא אוניברסיטת חיפה. כיום מר שפירא מכהן כיו"ר אלו"ט, ולפני שנה יצא לאור ספרו "הראש, הסוליות והנשמה - סוגיות מעשיות בניהול ומנהיגות".

 

הפגישה של מר שפירא עם פרופ' יעקובוב ומר גולדברג התארכה מעל המצופה כאשר השלושה מצאו שפה משותפת. עם הגיעו מר שפירא נתן לפרופ' יעקובוב את ספרו עם הקדשה אישית ושיתף שבנו בדומה לנשיא הוא גם פרופ' למתמטיקה. במהלך השיחה שוחחו השלושה על האתגרים הכרוכים בעמידה בראש מוסד אקדמאי והדרכים היעילות להתמודדות עם האתגרים הנ"ל.

 

מימין: פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT, מר עמוס שפירא, יו"ר אלו"ט, מר שמואל גולדברג, מנכ"ל המכון

 

לאחר הפגישה המשיכו השלושה לאולם הכנסים שם נפגש מר שפירא עם פורום המנהלים המנהליים של המכון. מר שפירא הרצה בפני המנהלים באופן מרתק והומוריסטי על תפיסת הניהול שלו תוך התמקדות באופן מותאם לעובדי המכון "השווה והשונה בין המגזר הציבורי לעסקי". טרם הרצאתו נדרש מר שפירא בסוגיות ספציפיות ע"י מנהלי המכון ותוך כדי הרצאתו שטח את משנתו ותשובותיו לנושאים עליהם נשאל.

 

מר עמוס שפירא ופורום מנהלים מנהלתיים HIT מכון טכנולוגי חולון

 

בסיום המפגש הודה מנכ"ל המכון למר שפירא על זמנו ועל הרצאתו המרתקת. בשיחה אישית לאחר המפגש אמר מר שפירא למנכ"ל כי הוא מופתע ומתרשם מגודלו של הקמפוס בליבה של חולון. חברי הפורום ציינו לאחר ההרצאה כי הם התרשמו מהמפגש הלבבי ומזווית הראייה הייחודית של מר שפירא והוסיפו כי המפגש היה חיוני ואפקטיבי. ביקורו והרצאתו של מר שפירא היא פרי יוזמתו של מנכ"ל המכון מר שמואל גולדברג שאמר "לאחר שקראתי את ספרו, מצאתי לנכון להזמינו למכון, אני חושב שהתובנות שהוא חלק עם פורום הנהלת המכון יעזרו למנהלים הטובים שלנו להפוך למנהלים טובים יותר. המכון שואף תמיד למצוינות ופיתוח אקדמי, כמנכ"ל חובתי לדאוג גם למצוינות ולפיתוח מנהלי מתמיד במכון, בכדי לספק לפן האקדמי סביבה תומכת."

 

 

פורסם: 12/02/2020