חדשות והודעות

מייסדי Alex Toys הגיעו לביקור ב-HIT

 

נשיא HIT פרופ' אדוארד יעקובוב וראש הפקולטה לעיצוב פרופ' דודי ראב'ד אירחו במכון את נורית וריק אמדור מייסדי ALEX TOYS בני הזוג התרשמו מפעילויות המכון והסטודנטים.

 

מימין לשמאל: מר ריק אמדור, הגברת נורית אמדור, פרופ' אדוארד יעקובוב

 

נורית וריק אמדור מניו יורק התארחו במכון הטכנולוגי בחולון כאורחי הנשיא פרופ' אדוארד יעקובוב וראש הפקולטה לעיצוב פרופ' דודי ראב'ד. בני הזוג הם המייסדים של החברה המצליחה והמוערכת ALEX TOYS, המפתחת משחקים וצעצועים יצירתיים וחינוכיים.

 

הגב' אמדור בנוסף על היותה המייסדת והמנכ"לית של ALEX TOYS ייסדה במרוצת הזמן מספר חברות השמות דגש על תחום העיצוב. בני הזוג זכו בפרס היזמים של השנה של חברת ארנסט אנד יאנג. לאורך השנים תמכה הגב' אמדור בעסקים בבעלות נשית ושימשה כמנטורית למספר יזמיות. נורית אף זכתה בפרס wonder woman of toys . בנוסף בני הזוג פועלים רבות גם במישור הפילנטרופי ותומכים ותיקים באומנות ובמחול.

 

בפגישה עם סטודנטים בחוג לעיצוב תעשייתי הציג ראש החוג את הטמעת הקשר בין המעצבים הצעירים במכון לבין הקהילה והתעשייה כחלק מתוכנית הלימוד החל משנת הלימודים הראשונה. בין הפרויקטים שהוצגו לזוג היו עבודות סטודנטים לטובת קהילת בעלי המוגבלויות – במסגרת מיזם FIXPERT. גב' אמדור שיתפה מניסיונה כמנטורית למעצבים ועל הרגישות שהמנטור המנוסה חייב לגלות בתהליך היצירה.

 

לקראת סיום הביקור התקיים מפגש עם מנהלת FUTURE מרכז היזמות והחדשנות של המכון, גב' טלי מלאך וראשי המעבדה לידע, מדע וטכנולוגיה המנוהלת על ידי ד"ר יעקוב דמטוב, בהשתתפות הצוות האחראי על קשרי תעשיה ופרויקטים סטודנטיאליים מר אהרון כהן ומר מארק ישראל. במפגש התבקשה גברת אמדור לשוב ולהיפגש עם סטודנטים נוספים ולחלוק עמם מהידע והניסיון רב השנים שלה.
 

 

 

פורסם: 06/01/2020