חדשות והודעות

מפגש מרגש של בוגרי המחזור הראשון של המכון הטכנולוגי

 

התרגשות רבה נרשמה כאשר 33 מבוגרי המחזור הראשון של המכון הטכנולוגי התכנסו למפגש חגיגי, לרגל אירועי היובל למכון, בחסות נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב.

הם החלו את לימודיהם בשנת 1969 וסיימו בשנת 1973 עם תואר בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה והמפגש הנוכחי במכון היה לחלקם מפגש ראשון מאז תום הלימודים.

 

צילום: טל קירשינבאום

 

את פני האורחים קיבלו נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, מנכ"ל המכון מר שמואל גולדברג, עו"ד אורה רוזנצוויג יו"ר ארגון הבוגרים ופרופ' יעקב גוון אשר היה אחד המרצים שלהם. עוד נכח באירוע ד"ר טוביה רותם אשר היה אף הוא בסגל המרצים דאז. הערב נערך ביוזמת נתן אלירן, פנחס אפשטיין ויעקב ולד בהפקתה של לימור הרמולין-סבן, אחראית ארגון הבוגרים של HIT.

 

צילום: טל קירשינבאום

 

פרופ' אדוארד יעקובוב אמר בדברי ברכתו " אתם מייסדי הבית. הייתם אמיצים לפני 50 שנה והעדפתם להתחיל את לימודיכם כאן למרות שהתקבלתם למוסדות אחרים. זה היה מעשה חשוב ואמיץ ובזכותכם אנו חוגגים היום 50 שנה לפעילות המכון. אתם נבחרת הביכורים שלנו".

 

צילום: טל קירשינבאום

 

נשיא המכון סקר בפני האורחים את הפעילות האקדמית והמחקרית המתבצעת במכון ובמעבדותיו וכן סיפר על התוכניות העתידיות והפרוייקטים העומדים לפתחו של המכון ,לרבות פרויקט המעונות והקמת עד שני בניינים בקמפוס.

 

צילום: טל קירשינבאום

 

עו"ד אורה רוזנצוויג, יו"ר ארגון הבוגרים של המכון בירכה את הנוכחים ואמרה: "התחלתם ללמוד לפני כ-50 שנה ואין כמו לחגוג אתכם, התלמידים הראשונים יובל למכון. אנו רואים חשיבות רבה למפגשים עימכם והנטוורקינג יכול להוביל אותנו לקדם נושאים ומשימות הקשורים למכון תוך העשרה הדדית. אני מודה לכם על היוזמה למפגש הזה ולימור סבן ואנוכי נשמח לעוד יוזמות מסוג זה. עוד" רוזנצוויג העלתה בפני הנוכחים הצעה להקמת קרן מלגות ע"ש המחזור הראשון של HIT לתמיכה כלכלית משולבת במטוריזנג אישי של הבוגרים למקבלי המלגות".

 

צילום: טל קירשינבאום

 

מנכ"ל המכון, מר שמואל גולדברג סקר בפני הנוכחים את הפעילות לפיתוח המכון מבחינת תשתיות ואמר: בזמנכם המכון היה בקצה העיר ואילו היום אנו יושבים ממש במרכז ופנינו להמשך הפיתוח".

 

צילום: טל קירשינבאום

 

נתן אלירן, מיוזמי המפגש והערב הודה לנשיא המכון על תמיכתו באירוע ועל העזרה הרבה שהושיט על מנת שיתקיים. "בשנת 1969 היינו 110 סטודנטים שלמדו ב-3 מחלקות. אני נפעם לשמוע על ההתפתחות המדהימה של המכון ומאחל לו בשם כולנו להפוך לאוינברסיטה עצמאית בקרוב.

 

 

 

פורסם: 24/10/2019