חדשות והודעות

מפגש הבוגרים של מרכז הנגישות לשנת 2018


לקראת טקס הענקת תארים שיתקיים בשבוע, הבא התקיים במכון מפגש מרגש של בוגרי מרכז הנגישות . מרכז הנגישות מעניק מערכת תמיכה רחבה לסטודנטים הכוללת סיוע לימודי, ליווי וייעוץ פרטניים, סדנאות באסטרטגיות למידה, עזרה רגשית ועוד. השירות ניתן לסטודנטים עם לקויות למידה, מוגבלויות, מחלות כרוניות וכד' וגם לסטודנטים שנקלעו למצב זמני שעלול להקשות עליהם את הלימודים.

 


המרכז מעודד את הסטודנטים לתרום לחברה ולקהילה, וכן עוסק במעורבות חברתית המעשירה את הסטודנטים  הןבהיכרות שלהם עם אוכלוסיות שונות, והן בידע המקצועי והאקדמי שלהם.
המפגש המרגש התקיים  בנוכחות  צוות מרכז הנגישות, ד"ר יוליה עינב, דקאנית הסטודנטים , ד"ר  מאיר ארבל וד"ר דן קצין, שסייעו רבות לבוגרים הטריים במהלך התואר וכן הבוגרים עצמם.
הבוגרים העלו זכרונות מתקופת הלמודים ושיתפו בחוויות משנותיהם במכון.


ד"ר יוליה עינב בירכה את המשתתפים ואמרה: אחרי הדרך הארוכה והלא פשוטה שעברתם במהלך התואר, זוהי לנו הזכות להוקיר את המאמצים שעשיתם, את הזמן שהשקעתם ואת ההצלחות שאליהן הגעתם. המון הצלחה בהמשך דרככם, אתם השגרירים שלנו עכשיו בעולם הגדול ואני בטוחה  שתתקדמו, תפתחו קריירה ותמשיכו להצליח בכל מה שתעשו".


יעל מזר חאיק,  ברכה בשם צוות מרכז הנגישות  ואמרה: אני מברכת אתכם על הדרך המדהימה שעשיתם עד לסיום התואר. מקווה שאתם מעריכים את עצמכם ויודעים מדיי פעם לטפוח לעצמכם על השכם . אנימאחלת לכם שברגעי משבר, תיזכרו ותבינו כמה כוחות יש לכם".
את המפגש חתמה הרצאתו המרתקת של ד"ר אלעד שגב "הכתם העיוור- כהזדמנות יזמית", שעסקה ביצירתיות ובתועלות שאפשר להפיק ממנה בחיים האישיים ובתעסוקה .