חדשות והודעות

סגנית נשיא אוגנדה ביקרה ב-HIT בראש משלחת רמת דרג 

משלחת רשמית מאוגנדה, בראשות סגנית נשיא המדינה, גב' ג'סיקה אלופו, התארחה ב HIT במסגרת סיור היכרות ולימודים בישראל.
 

סגנית נשיא אוגנדה ביקרה ב-HIT בראש משלחת רמת דרג 

צילום: טל קירשנבאום

 

המשלחת, שמנתה כעשרה נציגים ולוותה על ידי נציגי משרד החוץ, באה לעמוד מקרוב על הפעילות האקדמית והמחקרית המתקיימת במכון, לרבות בתחום החדשנות והבינלאומיות.

 

את פני המשלחת קיבל פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT, ד"ר רפאל ברכאן, סגן נשיא לחדשנות ויזמות, מר שמואל גולדברג, מנכ"ל המכון, פרופ' גילה קורץ דקאנית הפקולטה לטכנולוגיות למידה, ד"ר יוליה עינב, דקאנית הסטודנטים, ד"ר הראל מנשרי, ראש תחום סייבר מר מארק ישראל, מנהל הפיתוח של מערך פרויקטים, וגב' מלה ברסלבסקי, מנהלת הרשות למחקר חדשנות ובינלאומיות.


מטרת הביקור הייתה להבין באילו תחומים יכול המכון לסייע לאוגנדה בהכשרת מומחים אקדמאיים במקצועות הדרושים במדינה.

 

סגנית נשיא אוגנדה ביקרה ב-HIT בראש משלחת רמת דרג 

צילום: טל קירשנבאום

 

פרופ' יעקובוב נתן סקירה קצרה על המכון והתוכניות האקדמיות והחוץ-אקדמיות בו וציין בפני סגנית הנשיא כי לנושא הבינלאומיות מוענק דגש חשוב במכון וכי יש לנו שיתופי פעולה עם כ-130 אוניברסיטאות בכ-35 מדינות באמריקה, אירופה ואסיה וכי זו הפעם השנייה בחודש האחרון, שבה מבקרת במכון משלחת מאחת המדינות החשובות באפריקה.


ד"ר רפאל ברכאן סקר בפני האורחים את התוכנית החלוצית בטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה.

 

סגנית נשיא אוגנדה ביקרה ב-HIT בראש משלחת רמת דרג 

צילום: טל קירשנבאום

 

סגנית הנשיא, בהיותה גם אשת חינוך, אמרה כי היא מעודדת מאוד שיתוף פעולה מהסוג הזה וכי יש מספר אוניברסיטאות באוגנדה שתוכנית הלימודים שלהן דומה לתוכנית של HIT וכי תוכניות של חילופי ידע וסטודנטים בין שני המוסדות יכולות להוות מודל וגשר לשאר מדינות אפריקה. "ממשלת אוגנדה חרתה על דגלה את הנגשת החינוך לכל שדרות העם" אמרה סגנית הנשיא ואני מבטיחה לסייע ביצירת קשר ביניכם ואוניברסיטת Makerere באוגנדה כדי להוציא את הפועל תוכניות משותפות לשני המוסדות".

 

אל סגנית הנשיא נילוו מטעם משד החוץ מר ירון תמיר קונסול כבוד של אוגנדה, ענבל שובל ,סמנכ"לית תפעול ויחסים בינלאומיים, עמית גיל ביאז, מנהלת מחלקת מזרח אפריקה וגלעד ברגר מתאם הביקור.

 

 

פורסם: 31.08.22