חדשות והודעות

סגל מנהלי ואקדמי מצטיין ב-HIT


יום של חג ב-HIT מכון טכנולוגי חולון עם הענקת תעודות הוקרה לסגל המנהלי ולסגל האקדמי הבכיר והזוטר של המכון

 

סגל מנהלי ואקדמי מצטיין ב-HIT


למעלה מ-100 חברי סגל אקדמי, בכיר, זוטר ומנהלי עלו על הבמה במהלך 2 אירועים שונים שהתקיימו במכון על מנת לקבל הוקרה על פועלם במכון ולמען הצלחתו. בבוקר יום שלישי נערך טקס הוקרה מיוחד למצטיינות ומצטייני סגל מינהלי שקיבלו אות הצטיינות בקטגוריות שונות, קיבלו זרי פרחים לקול תשואות הקהל ופעלם נחשף וסופר. בשעות אחה"צ נערך טקס לסגלים האקדמיים ומצטייני הסגל המנהלי הוזמנו לקבלת תעודות. "מעמד מרגש מאין כמותו לעמוד כאן בין כל המצטיינים. להיות מצטיין זה קשה ואתם עמדתם בזה" אומר פרופ' אדיר פרידור, יו"ר הוועד המנהל, בטקס המשותף לכל הסגלים.


בזה אחר זה, עלו אל הבמה חברי הסגל האקדמי המצטיינים המגיעים מהפקולטות השונות, וגם מצטייני המינהל, על מנת לקבל את הערכה על עבודתם במכון. "שמח מאד להיות כאן היום. זוהי חגיגת מצוינות שאנחנו מציינים לאורך כל השבוע, עם טקס המצטיינים של הסטודנטים. המכון שלנו הגיע להישגים כבירים והרבה מזה בזכותכם. תודה!" אומר נשיא HIT, פרופ' אדוארד יעקובוב.

 


פרופ' שאול בר לב, רקטור המכון אמר "בשנים האחרונות אנחנו עדים למהפכה של ממש במכון. אם בגידול חברי הסגל או בגידול בתכניות הלימוד. אני נתקל בהמון מרצים ממוסדות אחרים שמוכנים לוותר על מקומם ולהגיע לכאן כדי ללמד. שמו של המכון הולך לפניו".


שמואל גולדברג, מנכ"ל HIT אמר: "המכון, כמו שולחן, הוא בעל 4 רגליים. סגל מנהלי, סגל אקדמי בכיר וזוטר וסטודנטים. בדיוק כמו השולחן, המכון לא יכול לעמוד בלי אחת הרגליים הללו. בזכותם ובזכותכם אנחנו ממשיכים לשמור על הרמה הגבוה והאיכותית שלנו".


נציגת המצטיינים מן הסגל האקדמי, ד"ר חגית מישר טל, מרצה בפקולטה לטכנולוגיות למידה, אמרה בשם חבריה המצטיינים מבין הסגל האקדמי: "לכבוד הוא לי לעמוד על במה זו. אני גאה להיות חלק ממכון בו העובדים גאים להעניק את החינוך הטוב ביותר".


אהובה אורן, רכזת התכנית לתואר שני למדעי המחשב ומערך הפרויקטים שנשאה דברים בשם מצטייני הסגל המנהלי, אמרה בדבריה: "הסגל המנהלי ימשיך  לתת מענה לצרכי הסטודנטים והסגל, להוות זרוע ביצועית ותפעולית  העוטפת את התהליכים האקדמיים להקשיב, להושיט עזרה ולהיות הלב הפועם  במערכת"


הטקס המרגש הסתיים בשירת "התקווה".


את הטקס כיבדו בנוכחותם: פרופ' אדיר פרידור, יו"ר הועד המנהל, פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון, , פרופ' שאול בר-לב,  רקטור המכון, ד"ר רפאל ברכאן, סגן נשיא לחדשנות, יזמות ובינלאומיות, מר שמואל גולדברג, מנכ"ל המכון, פרופ' יוש כהנא, יו"ר הועדה לגמול הצטיינות לסגל בכיר, ד"ר לימור סהר-ענבר, דקנית הסטודנטים ויו"ר הועדה לגמול הצטיינות לסגל זוטר.