חדשות והודעות

המצטיינים של HIT


בטקס מרגש וחגיגי קיבלו הסטודנטיות והסטודנטים המצטיינים ב-HIT מכון טכנולוגי חולון תעודת הוקרה על הצטיינותם

טקס סטודנטים מצטיינים 2023: פרופ' יעקובוב, נשיא HIT
פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT | צילום: עופר עמרם


233 סטודנטים וסטודנטיות, מצטיינים ומצטיינות עלו היום אל הבמה בטקס חגיגי על מנת לקבל את הוקרת המכון, על הצטיינותם כמצטייני דיקן או נשיא במהלך לימודיהם ב-HIT מכון טכנולוגי חולון. "להיות מצטיין זו לא תכונה בודדת. זהו רצף של יכולות ומחויבות שרכשתם כאן במהלך הלימודים שלכם במכון" ציין מר פיני כהן, יושב ראש חבר הנאמנים של המכון בדברי ברכתו, והוסיף כי "בני המשפחה מילאו תפקיד מכריע בהצטיינות הבנות והבנים, בגיליוי תמיכה, עידוד וערכים".


המצטיינים הנם סטודנטים אשר בלטו מעל שאר חבריהם לכיתה בציונים ובהישגים משמעותיים. "לאורך השנים ראינו איך סטודנטים מצטיינים יוצאים את שערי המכון ומצליחים להגיע להישגים כבירים. אם במשרות החשובות, בחברות המובילות או אפילו כאלה שעשו אקזיט" אמר נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, שגם סקר את תנופת הפיתוח האקדמי של המכון בשנים האחרונות, כולל בלימודי תואר שני עם תיזה, וקרא למצטייני התואר הראשון להמשיך ללימודים מתקדמים במכון.


מוטי ששון, ראש העיר חולון ציין כי "המכון תמיד השקיע את המירב עבור הסטודנטים שלו וכעת הם מגיעים לקצור את הפירות".


פרופ' שאול בר-לב, רקטור המכון אמר כי: "קצב הנרשמים למכון הוא מהגבוהים בארץ וכך גם הביקוש ללימודים כאן. הסטודנטים שלומדים כאן שואפים להשקיע ולהצטיין מרצון אמיתי שיש להם להצליח"


ד"ר לימור סהר-ענבר, דקנית הסטודנטים: "רבים מדברים על המאפיינים של המצטיינים, על היכולות והכישורים שלהם. אך חשוב לי לומר כי מצוינות היא לא רק תוצאה של יכולות. מצוינות היא ענין של גישה, של בחירה מכוונת. כשאנחנו מדברים על מצוינות, לא מדובר על הישג אחד או על תקופה מסוימת. מצטיין אמיתי חי את חייו במסע רצוף ומאתגר להשתפר ולהתפתח, ולמתוח את גבולותיו שוב ושוב".


דיאנה מגור, סטודנטית בשנה השלישית במחלקה לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה, מצטיינת נשיא, מספרת על ההרגשה שלה: "אני חושבת שזה היה סוג של הגשמה עצמית כי היה חשוב לי להשקיע בלימודיי שמאד עניינו אותי. היה לי כיף ללמוד וזה מרגיש לגמרי מטרה שהשגתי. יגעת ומצאת תאמין".

טקס סטודנטים מצטיינים 2023: דיאנה מגור, דר' ברכאן, פרופ' יעקובוב
מימין: דיאנה מגור, ד"ר רפאל ברכאן, סגן נשיא HIT לחדשנות יזמות ובינלאומיות, פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון | צילום: עופר עמרם


דיאנה היא אחת הסטודנטיות במחזור הראשון של התואר הראשון במחלקה לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה. היא למדה ארבע שנים באיטליה רפואה אבל בגלל מגפת הקורונה שפקדה את ארץ המגף, היא נאלצה לשוב לארץ ולתכנן מסלול מחדש. מגור הגיעה במקרה ל-HIT ושמעה על התואר החדש שנפתח. "לא הכרתי את המחלקה לפני ולא ידעתי שיש בכלל תואר כזה. זה עניין אותי והעובדה היא שצדקתי. אני מרגישה שמצאתי את המקום שלי" היא מספרת.


בקרוב, דיאנה עתידה להגיש את פרויקט הגמר שלה, היא עושה כן בהנחייתו של פרופ' גדי סגל, ראש רשות ההוראה בבי"ח שיבא תל השומר, אשר עוסק במידת ההסכמה בין קלינאים רופאים מומחים ברפואה פנימית בנושא פענוח של קולות לב ריאה שהוקלטו באמצעות מכשיר טייטו TAITO. היא מתכננת לסיים את הלימודים ב-HIT ולהשתלב במערכת הבריאות וכבר קיבלה תפקיד בכיר.


ההתרגשות והרגשת הסיפוק על התמודדות עם אתגרים מורכבים והשגת יעדים לימודיים הייתה נחלתם של כל הסטודנטים, שציינו אבן דרך בחייהם האישיים יחד עם בני המשפחה הנרגשים והאוהבים.


כל הדוברים בטקס הדגישו גם את תרומת הסגל האקדמי והמנהלי להצלחת הסטודנטים, וציינו גם כי מחר ייערכו טקסי הוקרה גם למצטייני סגלים אלה.



פורסם: 30/05/2023