חדשות והודעות

מצטייני העיר חולון

מלגת קרן רוטרי בשיתוף עיריית חולון תוענק ל-5 סטודנטים מצטיינים ב-HIT 

 

טקס הענקת מלגת קרן רוטרי בשיתוף עיריית חולון

צילום: מאיר הולנדר

 

אולם הכנסים ב-HIT מכון טכנולוגי חולון היה גדוש בהתרגשות בערב יום א', עת החליטו קרן רוטרי בשיתוף המכון ועיריית חולון, לערוך את טקס הענקת המלגות השנתי, במסגרתו יוענקו כ-101 אלף שקלים ל-22 סטודנטים תושבי חולון אשר ישמשו אותם בהמשך לימודיהם. כבכל שנה, קרן רוטרי מעניקה את המלגה לאלו המגיעים מרקע סוציואקונומי נמוך ומאפשרת להם לממן את התואר. כאשר הפעמון המסורתי של רוטרי צלצל – הטקס החל!


"אנו מברכים על קבלת המלגות ושמחים על שיתוף הפעולה ארוך עם שותפינו בעיריית חולון וקרן רוטרי. אתם הסטודנטים, דור העתיד שלנו והצלחתכם – הצלחתנו" אמר נשיא HIT מכון טכנולוגי חולון, פרופ' אדוארד יעקובוב.


"גאה להמשיך את המפעל המבורך של חלוקת המלגות של קרן רוטרי. זוהי יוזמה חשובה וערכית שמתקיימת כבר מספר שנים, במסגרתה מעניקים באהבה מלגת לימודים" אמר מוטי ששון, ראש העיר חולון.


חמישה מהסטודנטים המקבלים, עדי גולדמן, לינוי טהרני, מני בן עטר, שירן גנבנגי ודורין זכריה, קיבלו את המלגה מטעם מיזם ייחודי למצטיינים מטעם עיריית חולון, HIT וקרן רוטרי אשר מחברת בין סטודנטים לבין תורמים אישיים ולא אנונימיים, ששומרים על קשר עם הסטודנט ותומכים בו במהלך שנות לימודיו. יש לציין כי טהרני, גולדמן ובן עטר מקבלים את המלגה זו השנה השלישית.


"זה לא מובן מאליו ומגיעות לכם, בקרן רוטרי, הוקרה והערכה. אני מקווה לראותם אתכם, הסטודנטים, מסיימים את התואר בהצלחה, מתקדמים בשוק העבודה ובעתיד אף לסייע בעצמם לסטודנטים בתחילת דרכם" אמר מנכ"ל המכון, שמואל גולדברג.


"מועדון רוטרי חלון שותפים לדרך לאורך שנים ותומכים באקדמיה בכלל וב-HIT בפרט. המפעל ההתנדבותי הזה הוא דוגמא ומופת ליכולת שלהם לתרום לקהילה באופנים מגוונים ודרך פעילויות שונות", אמרה ד"ר לימור סהר ענבר אשר עומדת בראש דיקנאט הסטודנטים שאחראי באופן שוטף למערך המלגות במכון. "נוצר כאן קשר הדוק בין תורמים לסטודנטים, אשר מצדם תורמים לקהילה חזרה בשעות התנדבות מחוץ לזמני הלימודים"

 

בתמונה: הסטודנטית עדי גולדמן והתורם האישי שלה, איציק דור

הסטודנטית עדי גולדמן והתורם האישי שלה, איציק דור צילום: מאיר הולנדר


רוֹטָרִי ישראל הוא חלק מארגון רוטרי העולמי. הארגון המוגדר כארגון "א-פוליטי, של אנשי עסקים מקצוע, פעילים ויזמים חברתיים הפועלים בקהילה" ופועל למען מיזמים שונים, בתחומים כמו סביבה, חברה, קהילה וחינוך ועוד. מבין עשרות הפרויקטים שהמועדון לוקח בהם חלק בכל רחבי הארץ, ישנם מלגות סטודנטיאליות אשר מוענקות בשל הצטיינות או מצב סוציואקונומי נמוך. 


"מאד מרגש לדעת שזה אישי. שיש אדם שכל כך חשוב לו לעזור לנו לסיים את הלימודים. מלבד הסיוע הכספי יש כאן קשר אישי שנרקם עם התורם, כולל הצעות לסיוע במציאת עבודה גם ביום שאחרי התואר" מספרת עדי גודלמן, סטודנטית שנה שלישית במחלקה לתקשורת חזותית בפקולטה לעיצוב ב-HIT. התורם האישי של עדי הוא איציק דור שעוסק בתחום הטקסטיל. "אני מאמין בה וביכולת שלה והיא עוד תגיע לגדולות" מספר דור ומוסיף שהוא כבר הרבה שנים תורם לקרן וזו עבודת קודש ושליחות.


הארגון הבינלאומי של רוטרי מונה 1.4 מיליון חברים של אנשי עסקים ומקצוע, יזמים ופעילים חברתיים הפועלים בקהילות שלהם ובעולם. בישראל, רוטרי פועל משנת 1929 כשמועדון קהיר הקים את מועדון ירושלים ובהמשך התרחב לכל הארץ. בעולם כ- 43,000 מועדונים ובישראל 66 מועדונים ו- 1450 חברים.


HIT מכון טכנולוגי חולון מקיים שיתופי פעולה עם עשרות מוסדות, עמותות וארגונים, בארץ ובעולם אשר במסגרתם מנוהלות תכניות רבות של מלגות סטודנטים, חילופי סטודנטים ותכניות מחקר משותפות בתחומים שונים.