חדשות והודעות

מסטודנטים ליזמים


מחזור רביעי של תוכנית ההאצה HandZone הציג בפני משקיעים מיזמים מבטיחים

היזמים והיזמות שהשתתפו במחזור הרביעי של תוכנית ההאצה HANDZONE
היזמים והיזמות שהשתתפו במחזור הרביעי של תוכנית ההאצה HANDZONE


“Demo Day” של תכנית HANDZONE, נערך בשבוע שעבר. במהלכו הציגו היזמים והיזמות שהשתתפו בתוכנית, את ששת המיזמים שלהם, בפני קהל של למעלה מ 100 אורחים - משקיעים, נציגי חברות גדולות במשק, סגל המכון, משפחה וחברים.


ששת המיזמים:

  • SPEAKO
    רז מלכה, בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי
    פלטפורמה לטיפול בגמגום.
    בשימוש בפלטפורמה הזו, ילדים יכולים לתרגל את הטיפולhח באופן דיגיטלי בדרך יצירתית ומהנה, המגובה על ידי קלינאי תקשורת. הפלטפורמה אוספת נתונים על שלבי ההתקדמות של המטופלים והיא ניתנת לשימוש על ידי קלינאים או מטופלים.
  • TORI
    אניטה מלינסקי, גל אוקסנברג, חן שטרנין - סטודנטים שנה ג' בפקולטה לטכנולוגיות למידה
    רון עוזר, סטודנט שנה ג' בפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה
    אפליקציה המאגדת קופות חולים , מרפאות פרטיות ונותני שירותים רפואיים שונים המאפשרת למטופלים להחליף ביניהם תורים בהתאם ליכולת ההגעה שלהם למרפאה. מטרת האפליקציה להוריד למינימום את תופעת האי -הגעה לטיפולים ובכך להקטין את זמני ההמתנה הממושכים לתורים.
  • SUPER
    שרון מזרחי, סטודנטית שנה ד' בבית הספר למדעי המחשב
    פלטפורמה המיועדת להפשטת חווית הקניה ללקוחות על ידי הקטנת זמן השהייה בסופרמרקט. מטרה זו מושגת על ידי ניתוח נתונים הקשורים בשינויים בהתנהגויות הלקוחות והקטנת משך הזמן של תהליך קבלת ההחלטות של המוצרים לקנייה,על בסיס רגשי החל מבחירת המוצר ועד התשלום.
  • VEZOT
    שי בוכניק, סטודנט שנה ד' בפקולטה להנדסת תעשייה וניהול טכנולוגיה
    מכשיר המאפשר גלילה קלה של ספר תורה, באמצעות זרוע רובוטית המבצעת את הגלילה של הקלף עליו כתוב הספר בצורה מדויקת, עדינה ומהירה, מבלי לפגום בו ותוך שמירה על כללי ההלכה.
  • LATWO
    עידו תדמור, דור לוי - סטודנטים שנה ד' בפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה
    פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המציעה מבחר "מלצרים דיגיטליים" למסעדות ואירועי הסעדה, היכולים לספק המלצות על התפריט, לבצע תשלום מאובטח ומהווים גם סיוע למלצרים האנושיים בביצוע יעיל של עבודתם, וגם מאגר כוח אדם שאפשר לארגן במהירות לאירועים.
  • MODO
    אלעד אחי, בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי
    פיית מזיגה לבקבוקי משקאות אלכוהוליים, המספקת מענה לבעיית בזבוז הנוזלים היקר המאפשרת חישוב מדויק של כמויות המשקה ומזיגה ללא בזבוז של נוזלים עקב טפטוף. הפייה אוספת גם נתונים בזמן אמת המיועדים לשפר את הדיוק במזיגה ובכך לחסוך כסף רב לבעלי הבר המתרחש כתוצאה מטפטוף כמויות משקאות.



"תכנית Handzone של FUTURE, מרכז היזמות והחדשנות של המכון, היא ללא ספק תכנית הדגל שלנו", אומרת גלית קול אגינסקי, מנהלת תכנית ההאצה HIT. "אנחנו מגבשים קבוצה של מיזמים, במענה לקול קורא, שנכנסים לתכנית למשך כחצי שנה מאד אינטיסיבית ובה הם מקבלים מאיתנו המון כלים ומשאבים, כולל מימון, ליווי מקצועי ועסקי כדי לפתח את המיזם שלהם. במהלך התכנית הם הופכים מסטודנטים ליזמיות ויזמים עם מיזם מגובש, עם POC (Proof of Coancept), קשרים, והם מוכנים לצאת ל"אקו סיסטם" היזמי.
הדמו דיי הוא שיאה של התכנית, והערב הזה בהחלט היה שיא מבחינתנו – ששת המיזמים הציגו רעיונות מרתקים, ברמה גבוהה מאד, וזכו לתשואות ולענין רב מצד האורחים שהגיעו – משקיעים ונציגי החברות".


"אנו רואים עצמינו אחראים על יצירת ערוץ יזמי חדש, לטובת האקוסיסטם היזמי בישראל, אומרת טלי מלאך בנאים, מנהלת מרכז היזמות FUTURE. "המרכז מהווה כור היתוך ליזמים צעירים מבין הסטודנטים, הבוגרים וסגל המכון תוך מינוף היכולות הרבות הנמצאות במכון לטובת מטרה זו".



פורסם: 29/05/2023