חדשות והודעות

הפקולטות לעיצוב ולהנדסת תעשייה וניהול טכנולוגיה מעניקות תארים

 

ביום השלישי והאחרון לטקסי הענקת תארים של HIT קיבלו 369 סטודנטיות וסטודנטים מהפקולטות לעיצוב ולהנדסת תעשייה וניהול טכנולוגיה את הדיפלומות של תואר ראשון ושני.
את הפקולטה לעיצוב סיימו 176 בוגרים ובוגרות, מהם 164 בעלי תואר ראשון ו -12 בעלי תואר שני.


הפקולטות לעיצוב ולהנדסת תעשייה וניהול טכנולוגיה מעניקות תארים

 

את הפקולטה להנדסת תעשייה וניהול טכנולוגיה, סיימו 209 סטודנטים וסטודנטיות מהם - 103 בעלי תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול, 15- בעלי תואר בניהול טכנולוגיה ו-91 מסיימות ומסיימים של התואר השני בניהול טכנולוגיה.


נשיא HIT, פרופ' אדוארד יעקובוב, אמר לבוגרים הנרגשים ולבני משפחותיהם: "ההשקעה שלנו בהצלחתכם היא ההשקעה החשובה ביותר. ברצוני לציין גם את אחד הדגשים החשובים אצלנו, והוא טיפוח בוגרות ומוסמכות במקצועות הטכנולוגיים. אנו גאים במספר הגבוה הבוגרות שלנו מה שמציב אותנו עם הנתון המעולהשל מעל 24% בוגרות וזה הישג משמעותי באקדמיה הישראלית".


פנחס (פיני) כהן, יו"ר חבר הנאמנים של HIT, בירך את הבוגרות והבוגרים וציין כי טקס הסיום היום חל בתאריך מאוד מיוחד היום, כ"ה באלול, שבו מאמינים כי זה יום בריאת העולם. "אתם יוצאים היום לדרך. לא באתם הנה רק כדי ללמוד. באתם כדי לקבל דרך חיים ואני משוכנע שלזה הכנו אתכם".

 

בתמונה מימין: מר  גולדברג, פרופ' יעקובוב, מר כהן

בתמונה מימין: מר שמואל גולדברג, פרופ' אדוארד יעקובוב, מר פנחס (פיני) כהן


אורלי יחיאל-סוקולוב, סטודנטית בוגרת התואר השני בהצטיינות בפקולטה לעיצוב, אמרה בדברי ברכתה בשם הבוגרים:

"למדנו לחשוב, לעצב את המחשבה שלנו, להתבונן ולהסיק מסקנות. להיות חדים,לפתוח את הראש, ולחדד את המחשבה. תואר שמעצים ומסייע לנו לעשות שינויים משמעותיים בחיים, לא רק בחיים שלנו.


אני רוצה להודות ל HIT - על הרגעי ם של הקושי, ועל סביבה תומכת. תודה על הדרך ועל הגילוי.א חנו הסטודנטים רוצים להודות לסגל ההוראה המקצועי ולצוות המנהלי שדואג לנו מאחורי הקלעים. תודה על מפגש עם קולגות ועל אוסף חברים שמלווים וילוו אותנו עוד הרבה זמן.
ולכם סטודנטים יקרים, תהיו אנשים טובים, פורצי דרך, תובילו ותשנו! תאמינו בעצמכם ותשפיעו!".


גל אילוז גליק, בוגרת הפקולטה להנדסת תעשייה וניהול טכנולוגיה ברכה בשם הבוגרים ואמרה:

"הגדרנו את התואר הזה כמטרה רצינית בחיינו – בלימוד משותף ותמיכה זה בזו , כל מי שנמצא כאן, השיג אותו בזכות רבה !!


הקשרים החברתיים והמקצועיים שבנינו במעלה הדרך, יתרמו לנו רבות, בשוק העבודה, במידע מקצועי ובקשרים האישיים.


הטקס הזה הוא שלנו - עבורנו ועבור בני ביתנו אשר תמכו בנו , במהלך הסמסטרים , בשעות הקשות, בתקופות המבחנים – ועל כך אני מודים לכם מכל הלב. 


למדנו תכנים רבים בתחומי הניהול, הנדסה, טכנולוגיה המדעים והחברה. נחשפנו לרזי המקצוע שיובילו אותנו, לבניית הקריירה המקצועית שלנו בתחום שהוא ליבת העשייה. 


אבל חבריי המחויבויות שלנו לא תמו, נחשפנו לקשר שבין האקדמיה לחברה ולקהילה בה אנו חיים ואני מבקשת לציין את מעמד סיום התואר ולחזור ולהדגיש את החובות שלנו, המוסמכים והבוגרים , כלפי החברה. הדרך לשיפור פני החברה ארוכה ומפותלת, אבל זה אפשרי וזה התפקיד שלנו".

 

 

 

צילום: אסקף אברהם

פורסם: 21/09/2022