חדשות והודעות

שבוע שותפים בינלאומי


בין התאריכים 14-18.5 הגיעה משלחת מכובדת של נציגים מאקדמיות שונות מ-5 מדינות אירופאיות לביקור ב-HIT מכון טכנולוגי חולון

 

חברי המשלחת ונציגי HIT

חברי המשלחת ונציגי HIT

 

מסדרונות HIT מכון טכנולוגי חולון התמלאו השבוע בהמון קריאות התפעלות, מילים באנגלית ומבטאים שונים וזאת, בעקבות השבוע הבינלאומי והחגיגי שמציינים יחד, המשרד הבינלאומי של המכון, ושותפיו שהגיעו מאירופה על מנת לחזק את הקשרים ולטוות חדשים. נציגי המוסדות השונים הגיעו מתחומי המתמטיקה, מדעי המחשב והעיצוב:

 

  • Ms. Juliane Terpe, Head of International Office, HTW Dresden - University of Applied Sciences, Germany
  • Ms. Constanze Elgleb Head of Communication, HTW Dresden, Germany
  • Prof Diana Simon Professor University of Applied Science, Dresden (HTWD), Germany
  • Mr. Thanh-Ngo Nguyen, Assistant Professor Wrocław, University of Science and Technology, Poland
  • Mr. Karel Janecka, Head of Department of Geomatics, University of West Bohemia, Czech Republic
  • Ms. Agnieszka Mwaasi, Erasmus+ Specialist, Academy of Fine Arts in Warsaw, Poland
  • Ms. Agnieszka Rożnowska-Jasiewicz, Vice Dean Faculty of Design, Academy of Fine Arts in Warsaw, Poland
  • Ms. Anita Nevens, Lecturer Interior Design / Member of the coördination team, LUCA School of Arts Campus Brussels, Belgium
  • Ms. Paula Gowin, Erasmus+ Coordinator, Academy of Fine Arts in Warsaw, Poland
  • Dr. Maxime Bourgain, Head of the Engineering and Health Major - associate professor,  EPF Graduate School of Engineering, France


במהלך הביקור, קיבלה המשלחת סקירה מקיפה על פעילותו של המכון, היכולות והיחידות השונות, כולל סיורים במעבדות, מפגשים ועבודה משותפת עם סגל האקדמי והמנהלי של המכון. "עיקר השיחות היו בנושאים שחשובים לכל המוסדות. ניכר גם כי האוניברסיטאות והמכללות מעבר לים רואות את החשיבות המכרעת של יזמות, חדשנות והצורך לחזק את הקשר בין האקדמיה לתעשייה" כך אירה איבשין גואטה, מנהלת תכניות ושיתופי פעולה בינלאומיים.


בסוף השבוע, יצאה המשלחת לסיור במצדה וים המלח אשר הציגו בפני המשלחת צד אחר של ישראל שלא הכירו. שם, על הר המצדה, נחשפו חברי המשלחת לנוף עוצר הנשימה ואף להיסטוריה של העם היהודי ולחוסנו. הפסיפסים, הטקסטורות והעיצוב העתיק הדהימו את המשתתפים מאוד.


המשרד הבינלאומי ממשיך להדק את הקשרים של המכון עם מקביליו בחו"ל ולנסות וליצור הזדמנויות נוספות עבור החוקרים והסטודנטים שבו.

 

המכון גאה לקחת חלק בעשייה הבינלאומית בהשתתפות מוסדות אקדמיים ומכוני מחקר שונים בעולם. המכון מקיים מערכת של שיתופי פעולה עם כ-130 מוסדות אקדמיים בכ-35 מדינות, אשר כוללים כ-145 סטודנטים לתואר ראשון ממדינות מרכז-אסיה, תכניות חילופי סטודנטים תחרויות חדשנות, מחקרים משותפים וכן, ביקורים הדדיים, כנסים ואירועים חוצי יבשות.


עוד לקחו חלק בעריכת וארגון הסיור עבור השותפים הבינלאומיים, גם המחלקות האקדמיות, המנהליות, המשק והשיווק. עצם הרתמות כל עובדי המכון, היא שתרמה להצלחת הביקור.



פורסם: 21/05/2023