חדשות והודעות

אירוע סיום לבוגרי מחזור 2020

 

הערב התקיים אירוע סיום לבוגרי ומוסמכי מחזור 2020 של HIT מכון טכנולוגי חולון אשר נבצר מהם ומאתנו לקיים טקס הענקת תארים כהלכה בעקבות התפרצות מגפת הקורונה. במחזור זה הוסמכו אלף ושלושים בוגרים, מהם 888 בוגרי תואר ראשון ו-142 מוסמכי תואר שני. אלף ושלושים המצטרפים למשפחה של יותר משבעה עשר אלף בוגרי HIT, המשולבים בארץ ובעולם כמובילים טכנולוגיים בתחומי ההנדסה, המדע, הטכנולוגיה והעיצוב. 

 

פרופ' יעקובוב, נשיא עם בוגרי מוסמכי מחזור 2020

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא עם בוגרי מוסמכי מחזור 2020

 

הטקס נערך במעמד: יו"ר הוועד המנהל -  פרופ' אדיר פרידור, נשיא, פרופ' אדוארד יעקובוב, מנכ"ל, מר שמואל גולדברג, הנהלת HIT, דקאנים, ראשי מחלקות חברי הסגל האקדמי, חברי הסגל המינהלי, וכמובן  מקבלות ומקבלי התארים ובני משפותיהם הנרגשים שגדשו את המדשאות.

 

פתח את הטקס ובירך פרופ' אדיר פרידור יו"ר הוועד המנהל: "טקס הענקת תארים גורם לי תמיד התרגשות עצומה במיוחד הנסיבות המיוחדות של הטקס היום. בלימודים האקדמיים הלומד נפגש עם חזית המדע והטכנולוגיה, התפקיד שלנו לקיים קרבה לחזית הזאת ואנחנו מנסים להעביר אליכם ולקדם אתכם אל החזית, כדי שאתם תהיו בחזית כאשר אתם יוצאים מפה. אנחנו לא נפרדים, תלווה אתכם המורשת שניסינו להנחיל, אנחנו ניסינו לחולל בכל אחת ואחד מכם התערבות גנטית אינטלקטואלית, דהיינו לא רק למדתם נתונים, שיטות, אלא ניסינו להרגיל אתכם להרגלי למידה חדשים, לסקרנות, לקריאת תגר, לנועזות, לשאול למה? אני מברך כל אחד ואחת מכם שתצליחו בדרככם, שתיישמו בצורה טובה ועמוקה את מה שרכשתם כאן, שתקדמו מטרות נעלות והישגים חשובים."

 

רגע הנפת הכובעים

רגע הנפת הכובעים

 

המשיך ונשא דברים פרופ' אדוארד יעקובוב נשיא HIT: "האירוע של הערב הוא מיוחד בכמה מובנים, אנחנו הכרזנו על השבוע הזה כשבוע המצוינות של HIT, התחלנו את השבוע עם סטודנטים מצטיינים, אתמול קיימנו אירוע לסגל אקדמי ומנהלי מצטיין, זה מאחד את שתי הפנים של אותו מטבע שנקרא HIT. הערך העיקרי של המטבע, אלה אתם, הסטודנטים שלנו שאנחנו אוהבים ועושים הכל כדי שתצליחו. באירוע שמתקיים היום יש גם משהו סמלי וגם משהו מעשי, בחודש אוגוסט 2020 כשסיימתם את הלימודים קיבלנו אישור לפתוח עוד חמש תכניות חדשות לתואר שני. התכניות האלה רלוונטיות לכם, סיימתם, אך אנחנו לא רוצים להיפרד מכם, אנו מציעים לכם להמשיך את לימודיכם בתכניות לתואר שני. אנחנו מעניקים מספר מלגות לאלה שילמדו תואר שני עם תזה, למימון שכר לימוד לשנתיים. בכל עת שתצטרכו ידע עדכני, הדרכה, סיוע, סתם אוזן קשבת, אנחנו כאן בשבילכם עם לב פתוח ונקבל אתכם בזרועות פתוחות, עלו והצליחו."

 

מימין לשמאל: מר גודלגברג מנכ''ל, שיר קרן נציגת הבוגרים והמסמכים, פרופ' אדיר פרידור יו''ר הועד המנהל

מימין לשמאל: שמואל גודלגברג מנכ"ל, שיר קרן נציגת הבוגרים והמוסמכים, פרופ' אדיר פרידור יו"ר הועד המנהל

 

מנכ"ל HIT מר שמואל גולדברג בירך: "אתם סיימתם את התואר במהלך שנה בלתי רגילה ולאורך כל התקופה פעלנו יחד אתכם לטובת הצלחתכם, אנו מקווים שהצלחתם להוציא את המקסימום ולצאת מכאן לדרך חדשה ומרתקת. אתם חוליה חשובה בשרשרת הארוכה של בוגרי המכון שהיו והינם שותפים לקידום התעשיות החשובות בישראל, מדענים מהנדסים, אנשי מחשבים ומעצבים ששינו וגם ישנו את פני המדינה. החזון שלנו לגבי בוגרי המכון שיהיו אזרחים מעורבים בחברה, הפועלים מתוך מצפון אתי ורואים עצמם מחויבים ליצירה של חברה המושתתת על ערכי צדק. אני רוצה להודות לכם שאתם חלק בלתי נפרד מהחזון והדרך שלנו, בהצלחה לכם, יחד נהפוך את העולם שלנו לטוב יותר." 

 

בוגרי ממחזור 2020

בוגרי ממחזור 2020

 

בשם הבוגרים נשאה ברכה גב' שיר קרן מוסמכת התואר בשני בטכנולוגיות למידה: "הגעתי ל-HIT לאחר לימודי תואר ראשון במוסד אקדמי אחר, שמחתי להכיר את צוות המרצים שהיה מעודכן מקצועי. עם השנים אני מבינה כמה התחום של טכנולוגיות למידה הופך להיות חלק חשוב מה-DNA של כל ארגון, תחום בהתהוות שהופך לפרופסיה וזה מרגש. במהלך שנתיים עמוסות שכללו עבודה, חיי משפחה ולימודים הצליחו  ב-HIT להעביר לנו את מהות התחום, נחשפנו למודלים, כלים, טכנולוגיות, הכרנו אנשים מהתעשייה. אמנם הדרך לא הייתה פשוטה, אך נהנינו ממנה, גם מהמהמורות, התגבשה קבוצה והיום אנחנו חלק מהקהילה.

 

נפרדנו מפרופ' מיקי רונן ז"ל שהייתה חלק מהקבוצה הנפלאה שלנו. אשתף אתכם במשפט השראה שאמר בינג'מין פרנקלין : "תגיד לי ואני אשכח, תלמד אותי ואני אזכור, תערב אותי ואני אלמד", קחו את המשפט בערב הזה. תודה לכל מי שתרם וסייע לכל אחת ואחד מאתנו לצלוח את התואר בהנאה ובכיף ובעיקר להודות לעצמנו שהגענו למעמד הזה."

 

את הערב חתם בהופעה איתי פינקי, סטנדאפיסט ומנטליסט. לסיום במסורת כמו במסורת, היה טקס הנפת הכובעים המסורתי. בהצלחה רבה לכל הבוגרים והמוסמכים

 

פורסם: 26/04/2022