חדשות והודעות

משלחת מטעם אוניברסיטת אריאל בביקור ב-HIT


תכניות של המכון ושיתופי פעולה במחקר ובהוראה עמדו בבסיס הביקור הרשמי של משלחת מטעם אוניברסיטת אריאל ב-HIT

 

חברי הסגל של בית הספר ללימודים רב תחומיים ב-HIT יחד עם חברי המשלחת מאוניברסיטת אריאל

חברי הסגל של בית הספר ללימודים רב תחומיים ב-HIT יחד עם חברי המשלחת מאוניברסיטת אריאל


הסגל הבכיר של HIT מכון טכנולוגי חולון בראשותו של הנשיא, פרופ' אדוארד יעקובוב , אירח משלחת שהגיעה מאוניברסיטת אריאל שבשומרון אשר כללה את פרופ' עוזי בן שלום, דקן הפקולטה למדעי החברה והרוח, פרופ' אורן אקרמן, ראש המחלקה למורשת ישראל ופרופ' ניצה דוידוביץ', ראש החוג להכשרת מורים וחינוך. הביקור התקיים על רקע שיתוף פעולה הדוק בין שני המוסדות האקדמיים. פרופ' יעקובוב פתח את הביקור והציג את פעילותו HIT מכון טכנולוגי חולון, הפקולטות והתכניות השונות, וכן, דיבר על הקשר ההדוק שהמכון מקיים עם התעשייה והקהילה.


"רב תחומיות היא אחד ממוקדי הכח שלנו כאן ב-HIT", אמר פרופ' יעקובוב."היכולות של הסטודנטים שלנו המגיעים מרקע מולטי דיסציפלינארי שונה כמו עיצוב, מדעי המחשב וטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה, יוצרים תוצאות מבורכות ומרשימות ".


במהלך הביקור הציגה ד"ר נאווה שקד, ראש בית הספר לימודים רב תחומיים בפני האורחים, את פעילות בית הספר ואת המחלקות השונות המאפשרות לכלל הסטודנטים לקבל את הכלים והמיומנויות הנותנים להם את הערך המוסף שדרוש לשוק העבודה העכשווי. בנוסף, ראשי מגמות בית הספר, פרופ' חמי בן נון, ראש מגמת לימודי רוח וחברה וד"ר אלעד שגב, ראש מגמת לימודי יזמות וחדשנות, הציגו את המשנה הסדורה של הלמידה הרב תחומית והמתודולוגיה העומדת מאחורי פדגוגיה רב תחומית.


"כ-4,500 סטודנטים עוברים בבית הספר ללימודים רב תחומיים בכל שנה. השילוב הנכון של מקצועות מדעי הרוח החברה עם הלימודים הטכנולוגיים שמציע המכון הוא זה אשר מביא את הסטודנטים להישגים כבירים" אומרת ד"ר שקד והוסיפה והרחיבה על התכניות הייחודיות להכשרת הוראה שמתקיימת בבית הספר.


פרופ' עוזי בן שלום, דקן הפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת אריאל ציין כי לכבוד הוא לחברי המשלחת להגיע לבקר ב-HIT מכון טכנולוגי חולון וכי מדובר רק בניצנים של שיתוף הפעולה בין המוסדות בכל הנוגע להנחיה משותפת של תארים מתקדמים, תכניות משולבות עם בית הספר לרפואה והפקולטה לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה וכן, עבודה משותפת על תכניות במדעי הרוח והחברה.


פרופ' ניצה דוידוביץ', ראש החוג לחינוך והכשרת מורים באוניברסיטת אריאל הביעה את התרשמותה הרבה מהתכנית שהציג סגל בית הספר ללימודים רב תחומיים בכל הנוגע לשיפור איכות ההוראה ואמרה כי מדובר בתכנית פורצת דרך שיש ללמוד ממנה.


במהלך הביקור ב-HIT, סיירה המשלחת ב-LIVING LAB מרחב מחקר וחדשנות פתוח בדמות דירה חכמה מותאמת חיישנים, המעוצבת כבית מגורים רב תחומי המספק פלטפורמת מו"פ רב תחומית.


בסיום הביקור הזמינה המשלחת מאריאל את אנשי המכון לביקור גומלין באוניברסיטת אריאל. 


 

השתתפו בפגישה מטעם HIT:

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא
פרופ' שאול בר-לב, רקטור
שמואל גולדברג, מנכ"ל
מוטי משען, ראש מערך הנשיא ויועץ בכיר
ד"ר נאווה שקד, ראש בית ספר ללימודים רב תחומיים
פרופ' גילה קורץ , דיקנית הפקולטה לטכנולוגיות למידה
פרופ' חמי בן נון, ראש מגמת לימודי רוח וחברה, בית ספר ללימודים רב תחומיים
ד"ר אלעד שגב, ראש מגמת לימודי יזמות וחדשנות, בית ספר ללימודים רב תחומיים
מלה ברסלבסקי, מנהלת הרשות למחקר חדשנות ובינלאומיות

חן אילוז, ראש מינהל בית הספר ללימודים רב תחומיים 

 

משתתפים מצד אוניברסיטת אריאל:

פרופ' עוזי בן שלום, דקן הפקולטה למדעי הרוח והחברה, אוניברסיטת אריאל
פרופ' אורן אקרמן, מחלקה למורשת ישראל, אוניברסיטת אריאל
פרופ' ניצה דוידוביץ, ראש החוג לחינוך והכשרת מורים , אוניברסיטת אריאל