חדשות והודעות

ביקור אוניברסיטת אובודה ב- HIT 

לאחר ביקורו של מנכ"ל המכון באוניברסיטת אובודה שבבודפשט, הונגריה, בכיריה הגיעו לביקור רשמי ב-HIT

 

ביקור אוניברסיטת אובודה ב- HIT 


ראשי האקדמיה הבכיר באוניברסיטת אובודה שבבודפשט, הונגריה, הרקטור, פרופ' לבנטה קובאץ' Levente Kovacs וסגן הרקטור, ד"ר אימרה פלדה Imre Felde הגיעו לביקור רשמי ב- HIT מכון טכנולוגי חולון. הביקור, הינו ביקור גומלין במכון, לאחר שמנכ"ל HIT, שמואל גולדברג הגיע לבודפשט לביקור, רק לפני מספר חודשים. היחסים עם המוסד ההונגרי, בדומה גם ליחסים אותם מנהל המכון עם מוסדות אקדמיים שונים בעולם, הם חמים והדוקים.


את הביקור ערכה אירה איבשין גואטה, אחראית תכניות ושיתופי פעולה בינלאומיים ובמהלכו, הוצגו לפרופ' קובאץ' וד"ר פלדה הפקולטות השונות במכון וכן, נערך עבורם סיור במכון במעבדת ה-LIVING LAB וסדנאות העיצוב.

"אנחנו שמחים לארח מוסד אקדמי מכובד כמו אוניברסיטת אובודה כאן אצלנו במכון" ציין נשיא HIT, פרופ' אדוארד יעקובוב ומוסיף כי בין המוסדות קיימות יוזמות שונות כמו יצירת מאגד אוניברסיטאות אירופאיות, וביניהם HIT, לשם הגשת משותפת למענקי מחקר, במסגרת תכנית המימון של האיחוד האירופי Erasmus+ ועוד.


הן פרופ' יעקובוב והן פרופ' קובאץ' הינם מתמטיקאים ועל בסיס זה נוצר מפגש מעניין בנושא ורצון לקדם שיתופי פעולה בתחום המתמטיקה השימושית וכנסים עם מוסדות השותפים למכון ואוניברסיטת אובודה בגוש מדינות אירו-אסיה.


מאוניברסיטת אובודה נמסר כי הם רואים ב- HIT כשותף בכיר לפרויקטים ויוזמות שונות בתחומי מחקר כמו טכנולוגיות דיגיטליות ברפואה. שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת אובודה שבהונגריה מהווה חוליה ממערכת חיבורים בינלאומית שמקיים המכון עם למעלה מ-130 מוסדות אקדמיים בלמעלה מ-35 מדינות ברחבי העולם.

 

צילום: אירה איבשין גואטה, הרשות למחקר חדשנות ובינלאומיות