חדשות והודעות

תרמיל מלא חיוך ואופטימיות - חודש המודעות לסרטן השד ב- HIT .

בכל שנה מציינים את חודש המודעות לסרטן השד ובכל שנה, לצערנו, עולה מספר החולות בהתמדה. חשיבות הגילוי המוקדם הופכת לקריטית במיוחד והקריאה לללכת להיבדק נשמעת היום חזקה מתמיד.

 

 גב' למש קליין, גב' אלפרסון אלמליח, עו''ד קופלוביץ
 גב' שירלי למש קליין, גב' יפית אלפרסון אלמליח, עו"ד אורנה קופלוביץ


במהלך יום המודעות שנערך במכון ע"י היחידה להוגנות מגדרית התקיימו גם בדיקות ע"י רופאה מקצועית לגילוי מוקדם של סרטן השד, לעובדות המכון שביקשו להיבדק, ביוזמת מחלקת משאבי אנוש.


בנוסף התקיים מפגש מרגש במיוחד שכלל הרצאה של יפית אלפרסון אלמליח, ממנהלות עמותת "גמאני חליתי בסרטן השד", לתמיכה במחלימות מסרטנים נשיים. 

 

מר גולדברג בדברי הפתיחה

מר שמואל גולדברג


יפית, שחלתה והחלימה סיפרה את סיפורה האישי האמיץ והכנה ותיארה בצורה ישירה ומדויקת את התמודדותה עם המחלה. ההרצאה, אשר לוותה במצגת שתיארה את המסע שלה, הדגישה שלאורך כל התקופה הקשה היא הקפידה לשמור על אופטימיות, חיוך ותקווה או כדבריה "בחרתי להכניס לתרמיל עימו יצאתי למסע רק דברים שיחזקו אותי בדרך. לא ידעתי לאן תוביל הדרך אבל קיבלתי החלטה שאני יוצאת מזה". 


מנכ"ל המכון, מר שמואל גולדברג, דיבר בפתיחת הארוע על חשיבות הגילוי המוקדם והעזרה ההדדית ועל כך שמודעות לנושא היא חלק בלתי נפרד מהמאבק במחלה הקשה ועודד את העובדות להיבדק.

 

שירלי למש קליין, מנהלת משאבי אנוש הודתה ליפית על ההרצאה המרגשת והמעוררת השראה וקראה  אף היא למשתתפות המפגש ללכת ולהיבדק כי גילוי מוקדם מציל חיים.

 

משתתפות האירוע


עו"ד אורנה קופלוביץ, יועצת הנשיא להוגנות מגדרית: "בריאות ורווחה אישית היא תנאי בסיסי לפני שיח על הוגנות מגדרית. אני גאה בכך שאנחנו מאפשרים ביצוע בדיקת סקר לגילוי מוקדם במכון ופועלים להעלאת המודעות לנושא".

 

יצוין כי HIT, מכון טכנולוגי חולון הוכר ב"תו הורוד לבריאות האשה 2022-2024" מטעם עמותת "גמאני חליתי בסרטן השד" על הפעילות ההסברתית שנערכת בו לטובת איבחון מוקדם.

 

''התו הוורוד לבריאות האישה'' המוענק לHIT

 

פורסם: 09/11/2022