חדשות והודעות

ביקור מנכ"ל HIT באקדמיה ההונגרית


העמקת שיתופי פעולה בינלאומיים עמדו בבסיס הביקור של מנכ"ל HIT מכון טכנולוגי חולון באוניברסיטת אובודה שבבודפשט, הונגריה.

מר גולדברג, מנכל HIT מכון טכנולוגי חולון בביקור באוניברסיטת אובודה שבבודפשט, הונגריה


הסגל הבכיר באוניברסיטת אובודה ובראשו הרקטור, פרופ' לבנטה קובאץ' Levente Kovacs אירח את מנכ"ל HIT מכון טכנולוגי חולון, שמואל גולדברג לביקור, במסגרת היחסים שמנהל המכון עם מוסדות אקדמיים שונים בעולם. במהלך הביקור הציג פרופ' קובאץ' את הפקולטות השונות באוניברסיטה וערך למנכ"ל גולדברג סיור במרכז היזמות ובמעבדה לרובוטיקה, שם נחשף לפרויקטים חדשניים בתחום הרפואה הדיגיטלית בדמות מיזמים שונים של סטודנטים ומרצים.


המטרה העיקרית בביקור, שמומן על ידי התוכנית ארסמוס +, הינה העמקת הקשר בין המכון הטכנולוגי לבין  מוסדות אקדמיים מובילים בחו"ל.


"אנו מקדמים יצירת שיתופי פעולה כגון חילופי סטודנטים וסגל, ביקורים הדדיים ומחקרים משותפים,  עם אוניברסיטאות מובילות דוגמת האוניברסיטה הטכנולוגית אובודה", אמר מר  גולדברג והוסיף כי אחת היוזמות שעלו בשיחה עם פרופ' קובאץ' היא יצירת מאגד אוניברסיטאות אירופאיות, וביניהן HIT, לשם הגשות משותפות ל לקרנות ומקורות מימון ומחקר.

מאוניברסיטת אובודה נמסר כי שיתוף הפעולה עם HIT הוא ראשון במעלה מבחינתם מכיוון ומדובר במוסד אקדמי ישראלי עתיר הישגים, אשר כבר בימים אלו מתנהלת עמו מערכת של שיתופי פעולה כדוגמת תכניות חילופי סטודנטים.


"אני שמח לראות מוסד אוניברסיטאי טכנולוגי מהמובילים בהונגריה שרואה לנכון לשתף פעולה עם המכון הטכנולוגי בחולון בתחומי מחקר שונים ובחילופי ביקורי סגל אקדמי ומינהלי וסטודנטים" סיכם גולדברג. "אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה הזה יוליד תוצרים אקדמיים משותפים".



פורסם: 08/12/2022