חדשות והודעות

מחולון ללונדון: המעצבת הישראלית שהגיעה עד הממלכה המאוחדת

מור פפרוביץ' היא מעצבת פנים בת 23 בוגרת בית הספר ללימודי תעודה ב-HIT מכון טכנולוגי חולון. החלום שלה תמיד היה לעצב בגדול ולעבוד כמעצבת פנים בינלאומית. "כבר במהלך הסמסטר השני ללימודים הבנתי שאני רוצה לעבור ללונדון. יש שם סגנון עיצוב ייחודי ושונה מהסגנון האקלקטי בישראל, שמשך וסקרן אותי מאוד" מספרת מור.

 

מור פפרוביץ' בוגרת בית הספר ללימודי תעודה ב-HIT מכון טכנולוגי חולון.

מור פפרוביץ', בוגרת בית הספר ללימודי תעודה ב-HIT מכון טכנולוגי חולון.


טרם סיימה את לימודיה, נרשמה לאוניברסיטה לאומנויות בלונדון (UAL) ללימודי תעודה נוספים בעיצוב פנים. 


האוניברסיטה לאומנויות בלונדון (UAL) הינה האוניברסיטה אשר מדורגת במקום השני בכל העולם ללימודי עיצוב ואומנויות (שנייה רק לרויאל קולג' לאומנויות שנמצא אף הוא בלונדון), מונה כ-19,000 סטודנטים ובעלת מוניטין ארוך שנים עם המעצבים והאמנים הגדולים בעולם אשר יצאו מבין כתליו. 


כתוצאה מלימודיה של מור באוניברסיטה הבריטית, היא צברה ידע וכלים נוספים שסייעו לה לשפר את יכולותיה המקצועיות. לדברי מור, הלימודים בלונדון דומים ללימודים בישראל, אך נראה שיש הבדלים בין המעצב הישראלי לבין מקבילו הבריטי. "בלונדון, המעצבים מספקים לקבלנים תוכניות תאורה, חשמל, בניה והריסה, בעוד שבישראל, התוכניות המוגשות על ידי המעצבים מגוונות וכוללות גם תכניות אינסטלציה, מיזוג אוויר, גבס ועוד." אומרת מור ומוסיפה כי הכלים והידע שרכשה ב-HIT ליוו אותה לאורך לימודיה באוניברסיטה בלונדון.


כיום אחרי דרך בארץ ובלונדון, מור מודה כי עיצוב בתי מגורים הוא האהוב עליה ביותר מבין העבודות שלה. "כמובן שאני מכוונת לעסוק גם בפרויקטים מסחריים, אבל יש משהו מיוחד בפרויקטים של בתי מגורים שגורם לך לעצב את סגנון החיים של הלקוחות ולהפוך את החלומות שלהם למציאות" מסכמת מור. עיצוב בתי מגורים נותן לה תחושת סיפוק, כאשר היא מתרגמת את רעיונותיה ליצירת אווירה מיוחדת בבתים שהיא מעצבת.