אסטרטגיה שיווקית לארגונים חברתיים

אסטרטגיה שיווקית היא כלי עבודה חיוני לכל עסק, גם לארגונים חברתיים שהחליטו שלא להישען על תרומות בלבד והקימו יחידת רווח. אולם כיצד בונים תוכנית שיווקית לארגונים שנדרשים לקדם הן יעדים עסקיים והן מטרות חברתיות? בקורס מעשי זה נלמד כיצד לבנות אסטרטגיה שיווקית וניישם את הידע התיאורטי באמצעות בניית תוכנית שיווקית בפועל לארגון חברתי ספציפי. הסטודנטים יעבדו מול הארגון הנבחר בליווי מנטורים מומחי שיווק מהתעשייה ויבנו עבורו תוכנית שיווקית בת-יישום. הסטודנטים יזכו בהתנסות שיווקית ממשית לצד הזדמנות לתרום לצמיחתו העתידית של ארגון חברתי.

 

 

 

קורס אסטרטגיה שיווקית לארגונים חברתיים

 

בשנה"ל תשפ"א פעלה קבוצת סטודנטים מול מיזם 'המרחב החברתי' בתל-אביב הפועל על חורבות מועדון ה'פוסיקט'. המיזם הינו בית לשיח ואקטיביזם חברתי בנושאי כמו שוויון מגדרי, מניעת ניצול ונטילת אחריות.

 

 

הסטודנטים, המנטורים ונציגי ארגונים אחרים הוזמנו לסיור ב'מרחב החברתי' וזכו לחוויה עוצמתית שיצרה מוכנות לשיח ושינוי. 'מרחב החברתי'

 

 

פוסטר שיצרו הסטודנטים עבור 'המרחב החברתי', מתוך מפגש הגשת קונספטים

 

 


 

צוות אחר פעל עם עמותת 'נגישות ישראל' המקדמת הנגשה במרחב הציבורי לאנשים עם מוגבלויות

 

סטודנטים מתנסים בשפת הסימנים במהלך סיור בעמותת 'נגישות ישראל'

 

 

פוסטר שיצרו הסטודנטים עבור 'נגישות ישראל' מתוך מפגש הגשת קונספטים