חדשות ואירועים

בוגרי המחזור השני של תכנית ההאצה HANDZONE הציגו מוצרים מרשימים


אירוע ה - Demo Day בו הציגו בוגרי התוכנית את המוצרים שפותחו על ידם למשקיעים ולקוחות פוטנציאלים, חתם את הסבב השני של המאיץ. 

 


ההישגים המרשימים של שבעת המיזמים משקפים את הערך המוסף של מודל הליווי הייחודי של HandZone, שתרם רבות לרמה הגבוהה של עיצוב המוצרים שהוצגו.


תכנית ההאצה HandZone, המופעלת ע"י FUTURE - מרכז היזמות והחדשנות של HIT, היא תוכנית המיועדת ליזמים ומיזמים צעירים ונותנת להם כלים, הכשרות וליווי על מנת להפוך את הרעיון למוצר בששה חודשים. באירוע הסיום של התכנית ה – Demo Day, הציגו היזמים הצעירים את המוצר החדשני אשר פיתחו במאיץ לקהל של משקיעים ולקוחות פוטנציאלים.


שירה באום, מנהלת תוכנית ההאצה: יזמים אמיתיים יודעים שתקופות מאתגרות, כמו 'ימי הקורונה' הם זמן מצוין לפתח וליצר רעיונות חדשים. המחזור השני של תוכנית ההאצה HandZone הוכיח את זה הלכה למעשה.


10 אנשים מוכשרים, הובילו 7 מיזמים חדשניים והצליחו להגיע משלב רעיון ל – MVP ראשוני, קרובים להפוך חלום למציאות.


במחזור הנוכחי, שלושה מהמיזמים הינם של סטודנטים, שעדיין לומדים במכון:
 

 

ניב בר, סטודנט שנה ב' מדעי המחשב

ניב בר, BOOSTRIP


ניב בר, סטודנט שנה ב' מדעי המחשב, BOOSTRIP

הפלטפורמה שמאפשרת לכם להעלות את המוטיבציה ואת ההישגים הספורטיביים בזכות מוסיקה בהתאמה אישית, בזמן אמת. ניב מספר:


"נכנסתי לאקסלרטור כמתכנת, עם רעיון בסיסי. עכשיו, על כל הכלים, ההכוונה והתמיכה שקיבלתי בתוכנית, אני מרגיש שאני יוצא מפה יזם ויכול לצאת לדרך ולהגשים את החלום שלי".
 

 

שגיב רודוי, סטודנט שנה ג' מדעי המחשב

שגיב רודוי HOF SPOT

 

שגיב רודוי, סטודנט שנה ג' מדעי המחשב - HOF SPOT

מתחם ייחודי, משתלב בסביבה המשדרג את חווית השהייה בחוף ים, תור יצירת קהילה מאוחדת של חובבי חוף. שגיב מעיד כי התוכנית תרמה רבות להתקדמות המיזם שלו:


"אני והמיזם עברנו אקסלרציה רצינית והגענו למקום שלא יכולתי לדמיין שאפשר להגיע אליו בחצי שנה. רכשתי כלים, הכרתי אנשים, למדתי איך להתנסח ואיך להתנהל כיזם".
 

 

עמית ותומר, סטודנטים שנה ד' עיצוב תעשייתי

תומר אטינגר ועמית פישר EYECAN

 

עמית ותומר, סטודנטים שנה ד' עיצוב תעשייתי – EYECAN

מאפשר ללקויי ראייה ולאנשים בגיל השלישי לבצע פעילויות ספורט באופן עצמאי, בכבוד ובבטחה, בעולם השחייה.
המיזם שהתחיל כתרגיל בסטודיו במסגרת חודש "ליאונרדו דה וינצ'י" ב – HIT, הפך למוצר שישנה את תחושת ההישגיות והעצמאות של שחיינים עם ליקויי ראייה.


"ההשתתפות באקסלרטור הייתה חוויה מדהימה ! הן מבחינת האנשים וה – 'ווייב' הכללי – זה פשוט מדהים ! אנחנו מרגישים שקיבלנו כלים לחיים ואת היכולת לקחת את התרגיל מהלימודים ולהפוך אותו למציאות. פשוט להגשים חלום".
 

טלי מלאך בנאים מייסדת וראש מרכז היזמות והחדשנות FUTURE: "אני גאה שכמחצית מהמיזמים בסבב הנוכחי של התוכנית הם סטודנטים שנמצאים עדיין במסגרת לימודי התואר הראשון שלהם במכון. התוצאות המדהימות אליהם הם הגיעו במהלך התוכנית, מוכיחות שליווי מותאם אישית, לצד עבודה קשה ומסירות יכולות להביא להגשמת כל חלום יזמי".

 

לא רק היזמים נהנו מחווית יזמות וחדשנות בקמפוס.
את כל הצוותים ליוו 8 'קלינקות' – צוותים המורכבים ממנטור (מרצים מהמכון) וסטודנטים, אשר מלווים את המיזמים, כדי לעזור להם לפתור ולפתח אזורים קריטיים במוצר שלהם.
בסבב הנוכחי השתתפו 11 סטודנטים מהפקולטה לעיצוב ומהמחלקה למדעי המחשב, שלווו על ידי 7 מרצים מובילים. למעשה, במשך חצי שנה הם היוו חלק בלתי נפרד מכל מיזם, בימים הטובים ובשעות הקשות וסייעו להם להגיע לנקודת הסיום, עם השגת המטרות שהם סימנו.


הסטודנטים שהיו חלק מהקליניקות מספרים על חוויה מדהימה, והתנסות שונה מכל מה שחוו במהלך לימודיהם:


דור לובטון, עיצוב תעשייתי, קליניקה של EYECAN
"ההשתתפות בקליניקה אפשרה לי מצד אחד, ראיה מפוכחת ואמיתית על עולם הסטארטפים ופיתוח מוצר כיום. עסקנו בתוצרים רלוונטים לעמידה מול משקיעים, עבודה רציפה מול "לקוחות" וההתנהלות במרחב בין מוצר לרעיון. מן הצד השני, פיתוח מוצר ברמה הטכנית - תוך ליווי מקצועי של חונך. קיבלתי פרספקטיבה מעמיקה יותר על הוצאה לייצור, POC ושלבים נוספים בתהליך - שבסופו ישנו מוצר אמיתי, העומד בזכות עצמו.

 

בר כהן, עיצוב פנים, קליניקה של HOF-SPOT
"הקליניקה היתה התנסות שונה מכל קורס שלקחתי בו חלק לאורך הלימודים. 
החשיפה לעולם היזמות, שיתוף הפעולה והעבודה הצוותית, מכיוון שעד כה עבדנו באופן יחידני.
ההתנסות בעבודה משותפת, בה מקבלים החלטות יחד, לומדים איך לעבוד יחד באופן מקצועי, להתגמש, להתחשב, לשמוע ולקבל עוד דעות, וגם מבחינת דד ליין כי ההתקדמות תלויה זה בזה. 
בנוסף למדתי מהקליניקה להכיר ולחקור לעומק סוגי מבנים אחרים, להתנסות בעיצובם, ולהתמודד עם הדרישות השונות. 

 

ליאור בכר, עיצוב תעשייתי, קליניקה של CORE
"כסטודנט שסיים שנה ב' בתואר הראשון, חוויתי מספר תהליכי פיתוח קונספט לכדי מוצר במגבלת זמן מאוד ברורה ובמשאבים קצובים. 
היכולת להשפיע ולקדם פרויקט כזה עם תמיכה מלאה הייתה אבן דרך בשלבי הפיתוח ואין לי ספק שהתהליך היה מאתגר במיוחד ומפתיע.
הליווי האישי של המנטורים תפר את האריזה בצורה מדויקת מקצועית ומעשירה ואני מאחל לכל סטודנט לחוות חוויה רוחבית ומאתגרת שכזו".

 

 שירה באום מוסיפה: 'הקליניקה' היא מודל מנטורינג ייחודי ל – HIT. הוא יוצר סיטואציה של Win-Win : לא זו בלבד שהיזמים נהנים מתמיכה ומתוצרים מתקדמים בתהליך הפיתוח; הדבר מאפשר למרכז היזמות והחדשנות 'לגעת' בעוד אנשים בקמפוס. במחזור הזה שילשנו את כמות המשתתפים בקליניקות, וזה הישג גדול עבורנו".

 

מידע נוסף על המיזמים תוכלו למצוא באתר התוכנית : https://www.future.hit.ac.il/futurehit
 

פורסם: 24.12.2020