חדשות ואירועים

אירוע סוף שנה במחלקה ללימודים רב-תחומיים

 

30 מרצים מהמחלקה ללימודים רב תחומיים במכון הטכנולוגי חולון לקחו חלק באירוע סיום השנה של המחלקה ללימודים רב תחומיים שנערך במרכז "נא לגעת" בתל אביב.

 

 

האירוע החל במפגש חגיגי והתכנסות של המרצים וצוות המחלקה למען העמקת ההיכרות ויצירת קרקע לשיתופי פעולה עתידיים. במהלך ההתכנסות חולק שי למשתתפי האירוע.

 

ד"ר גיא יוסקוביץ, ראש תחום בינלאומיות במכון הטכנולוגי חולון ומרצה במחלקה ללימודים רב תחומיים העביר הרצאת אורח מרתקת בנושא הביואתיקה. הרצאה אשר העניקה חומר למחשבה בנוגע לשאלות האתיות וההשלכות המוסריות העולות מהשתכללות פרקטיקות מחקריות וטיפוליות רפואיות מודרניות.

 

ד"ר נאווה שקד, ראש המחלקה ללימודים רב תחומיים, הציגה את השינויים וההתפתחויות שהתרחשו במחלקה במהלך השנה האחרונה, והתכניות העתידיות להתרחש. נשאה דברי תודה ובירכה את מרצי וצוות המחלקה ותורמתם.

 

לבסוף, האורחים השתתפו בסדנת שוקולד יוצאת דופן, במהלכה חוו טעימות שוקולד מסוגים שונים וקיבלו מידע רב על המקורות והטכניקות המגוונות ליצירת השוקולד, כל זאת בחשיכה מוחלטת. ההדרכה נעשתה על ידי צוות מרכז "נא לגעת" המורכב מעיוורים ולקויי ראייה.

 

 

הסדנה העניקה את הזכות "לראות" את חייהם של הלא רואים והעלתה את המודעות הרבה לצורך בהנגשה, סובלנות והבנה כלפי האחר, בין אם לקוי ובין אם לאו. בכך התחברה לחזון המחלקה להוביל את הפועלים בה לכדי מקצועיות ונאמנות בלתי מתפשרת בעבודתם כאנשי חינוך וכמרצים באקדמיה.

 

אירוע זה ציין שנה של פעילות במתכונת חדשה בה המחלקה שינתה את פניה ומשרתת כיום כ- 4000 סטודנטים, להם היא מנגישה קורסים במגוון תחומים תוך שילוב בין הדיסיפלינות השונות והתחדשות מתמדת.

 

למידע נוסף על קורסים חדשים ודרכי התקשרות עם המחלקה >>

 

 

פורסם: 18/07/2019