חדשות ואירועים

Soft Skills Academy - סדנאות הקיץ של FUTURE

 

 

מרכז היזמות והחדשנות במכון מציע לראשונה סדרה של סדנאות קצרות לשיפור המיומנויות "הרכות" המעניקות לסטודנטים כלים להשתלבות מיטבית בעולם העסקי, שאינם נרכשים במהלך לימודי התואר. 


הכוונה לסט כלים כגון: שיפור יכולות משא ומתן, בניית פרזנטציה מנצחת, התנהלות נכונה באנגלית עסקית ומיתוג עצמי בלינקדאין.


טלי מלאך בנאים, ראש מרכז היזמות FUTURE: אחד מתפקידיו של מרכז היזמות הוא להכין את הסטודנטים במכון לעולם העבודה החדש, בין אם מדובר במישהו המקים עסק משלו או משתלב בארגון קיים. מדובר בתכנים חינמיים מרוכזים ומונגשים ובסדנאות ה"תפורות" מראש לצורכיהם של הסטודנטים לפני יציאתם לקריירה ולשוק העבודה. את התכנים הללו לא מקבלים באף מסגרת אחרת וההיענות הרבה לסדנאות הללו, מוכיחה ומדגישה את הצורך הקיים אצל הסטודנטים להרחבת הידע.


ריקי לויסמן, מנהלת פיתוח תוכן וחדשנות FUTURE: ממחקרים רבים שנעשו לאחרונה, עולה כי 75% מהגורמים להצלחה לטווח הארוך בשוק העבודה תלויה במיומנויות הרכות ורק 25% נעוצות במיומנויות הטכניות. זאת ועוד, דוח של ה- OECD הדגיש את העליה בחשיבות ההכשרה בתחומי המיומנויות הרכות לאור מגמות הגלובליזציה, ההתקדמות הטכנולוגית המואצת והאינטיליגנציה המלאכותית, הדורשות גמישות מחשבתית ואדפטציה מהירה לסביבה המשתנה. גם סטודנטים מבינים את חשיבותן של מיומנויות אלה והראיה היא היענות השיא לתכנית ההכשרה הייחודית שפיתחנו לקיץ 2020.  

 

אז מה בתכנית? 

סדנאות קיץ 2020:
 

  • מצגת- איך בונים את זה אחרת?

    מה צריך לתכנן? איך מסדרים את הנושאים? איך מעצבים שקופית באופן יעיל ונכון, ואיך לא מאבדים קשב עם הקהל. כל זאת, יחד עם המון טיפים ונושאים נוספים.

  • סדנת עמידה מול קהל ו Storytelling
    כלים חדשניים שהופכים את העמידה מול קהל לדינמית, אישית ומלאת חיים. כולל מגוון אפשרויות וניואנסים שאפשר לשחק איתם ושהופכים עמידה מול קהל למעניינת ו... ייחודית רק לכם.

  • ניהול זמן אפקטיבי
    הקשר בין ניהול זמן לניהול עצמי, טעויות נפוצות בניהול זמן, אסטרטגיות תיקון, ניהול עומסים, התמודדות עם הלא נודע, אסטרטגיות ניהול זמן ספציפית לסטודנטים ועוד.

  • ניהול משא ומתן

    אנו פוגשים המון סיטואציות של מו"מ בחיים המקצועיים והפרטיים. איך נתכונן לזה כמו שצריך ונמקסם את הסיכוי שלנו להצליח?
    מה חשוב לדעת וליישם? מה מייחד את הסיטואציה הזו? ואיך אנחנו יכולים להשיג יותר?

  • מיתוג עצמי בלינקדאין

    כשמישהו מחפש את השם שלנו בגוגל, הלינק לפרופיל הלינקדאין שלנו הוא בין הראשונים שיופיעו בחיפושים. פרופיל לינקדאין בנוי וממותג נכון ,יעביר את המסר הנכון ואת הערך המוסף שלנו במהירות ובבהירות.

  • אנגלית עסקית

    איך להציג פרזנטציה באנגלית ואיך לגרום למעסיק פוטנציאלי לבחור דווקא בכם לעבודה לאחר ראיון קצר ? העברת מסרים ממוקדת וקולחת באנגלית ואפשרות לשכלל ולשפר את הדרך בה אתם מציגים את עצמכם.

 

 

פרטים נוספים באתר >>

 

פורסם: 09/07/2020