פרויקטי גמר


פרויקט הגמר הוא גולת הכותרת של התואר בטכנולוגיות למידה, במהלכו מתמודדים הסטודנטים עם אתגר הדרכתי אותנטי ומיישמים את הידע והמיומנויות שרכשו במהלך הלימודים.

הפרויקט מתבצע עבור לקוח אמיתי (ארגון, חברה או מוסד) בהנחיית חברי סגל הפקולטה ומנחה משותף מן הארגון.

פרויקט גמר טיפוסי כולל: חקר וניתוח צרכים, אפיון עיצוב ופיתוח של הפתרון המוצע והערכתו בקרב קהל היעד.

פרוייקטי הגמר מבוצעים בכל סוגי הארגונים במשק. תוכלו להתרשם מהמדגם שלהלן:

הכל
מחוללי משחקים
לומדות
סביבות ניידות
משחקי סימולציה
אתרים
סרטוני הדרכה
מחוללים לימודיים
פרויקטים מיוחדים
אתר להדרכת ילדים לקראת הליך הכנסת צנתר פורט מרכזי

הדרכת ילדים לקראת ניתוח

יישום הדרכתי שנועד לסייע בהכנת ילדים לקראת הכנסת צנתר פורט מרכזי

קרא עוד
שרוד ת'בוס

שרוד ת'בוס

מערכת ליצירת משחקים לימודיים לתרגול ושינון

קרא עוד
חולון ממחזרת

חולון ממחזרת

אתר אינטרנט מותאם למכשירים ניידים המיועד לסייע בהעברת מידע הקשור להפרדת פסולת בעיר חולון

קרא עוד
inTree@ctive

inTree@ctive

מערכת ליצירת תרחישי וידאו אינטראקטיביים

קרא עוד
בוליק וביפ

בוליק וביפ

הכנת ילדים להשתלת כבד באמצעות לומדה אינטראקטיבית

קרא עוד
מאמצים את הקוד האתי

מאמצים את הקוד האתי

אתר לימודי עבור מכבי שירותי בריאות

קרא עוד
המסע לירח

המסע לירח

הכנת ילדים לקראת צנתור באמצעות ספר דיגיטאלי בבית חולים שניידר לילדים

קרא עוד
Treasure-HIT

Treasure-HIT

מערכת ליצירת משחקי
"חפש את המטמון"
המופעלים באמצעות סמארטפונים

קרא עוד
אורי עובר צנתור

אורי עובר צנתור

הכנת ילדים לקראת צנתור באמצעות ספר דיגיטאלי בבית חולים שניידר לילדים

קרא עוד
חייבים למצוא את מיני

חייבים למצוא את מיני

משחק חוויתי מבוסס מכשירים ניידים בפארק מיני ישראל

קרא עוד
במבט שני

במבט שני

יישומון הדרכה למבקרים
במוזיאון תל אביב לאומנות

קרא עוד
HIT-HOT

HIT-HOT

משחק סלולרי חברתי לתרגול הידע בתוכן ובמוצרים של HOT

קרא עוד
קרן X ומצלמת הקסם

קרן X ומצלמת הקסם

פעילות אינטראקטיבית
מבוססת מציאות רבודה (AR)

קרא עוד
QRace

QRace

מחולל ליצירת משחקים מבוססי מקום לקודי QR

קרא עוד
סיור אינט' בפארק אוטופיה

סיור אינט' בפארק אוטופיה

מחולל סיור אינטראקטיבי סלולרי לפארק אוטופיה

קרא עוד
משפטון

משפטון

מחולל אנימציות עבור ילדים
בעלי לקויות שפה

קרא עוד
סדר ת'ניירת

סדר ת'ניירת

מחולל ליצירת משחקים לתרגול פעולות מיון

קרא עוד
שמור על המיליון

שמור על המיליון

מחולל ליצירת משחקים בסגנון "שמור על המיליון" לתרגול ובחינת ידע

קרא עוד
גלה את התמונה

גלה את התמונה

מחולל ליצירת משחקים המיועדים לתרגול "התאמה" בין פריטים בכל תחומי התוכן

קרא עוד
מונופול לבעלי לקויות ראייה

מונופול לבעלי לקויות ראייה

משחק ממוחשבת המונגש לאוכלוסיית כבדי ראייה

קרא עוד
סולמות ונחשים

סולמות ונחשים

מחולל ליצירת משחקי סולמות ונחשים לתרגול ידע

קרא עוד
Fun Musician

Fun Musician

מחולל משחקים אינטראקטיביים ללימוד ותרגול מיומנויות נגינה בפסנתר

קרא עוד
סימולציית מיצוף לסקיפרים

סימולציית מיצוף לסקיפרים

משחק סימולציה לתרגול נושא המיצוף עבור בית הספר לשייט "דרך הים"

קרא עוד
זיהוי כלי שיט ופינוי בים

זיהוי כלי שיט ופינוי בים

משחק לתרגול חוקי שייט לקרת בחינה לקבלת רישיון

קרא עוד
לומדת הדרכה לפוטושופ

לומדת הדרכה לפוטושופ

לומדת הדרכה לתוכנת פוטושופ לחזרה ותרגול נושאים בגרפיקה ממוחשבת

קרא עוד
לומדות Better Place

לומדות Better Place

לומדות היכרות לעובדים חדשים בחברת Better Place

קרא עוד
SamDroid

SamDroid

אתר הדרכה למשתמשי מערכת הפעלה אנדרואיד

קרא עוד
פרויקט הביופילטר

פרויקט הביופילטר

אתר מידע אינטראקטיבי אודות מערכת הביופילטר

קרא עוד
צמצמי

צמצמי

סרטוני הסברה אנימטיביים לילדים בנושא הדמיות רפואיות

קרא עוד
המשחקייה של אסיף

המשחקייה של אסיף

מחולל ליצירת משחקים לתרגול יכולת הפיענוח של בעלי לקות ראייה קורטיקאלית

קרא עוד
יער קריאה

יער קריאה

מחולל לשיפור שטף קריאה והבנת הנקרא לילדים לקויי למידה

קרא עוד
מחולל Trace & Go

מחולל Trace & Go

מחולל ליצירת תרגול בזיהוי והתאמה של פריטים על גבי מפה עיוורת

קרא עוד
תרגול תקשורת הורים-ילדים

תרגול תקשורת הורים-ילדים

מחולל להתנסות במצבי תקשורת הורים – ילדים עבור עמותת "אשלים"

קרא עוד
My Lane

My Lane

מחולל תרחישי תנועה בדו מימד

קרא עוד
SMS-HIT

SMS-HIT

מערכת להפעלת קהל באמצעות מכשירים ניידים בסביבה לימודית, עסקית ופנאי

קרא עוד
EDU.Tube

EDU.Tube

מחולל ליצירת פעיליות אינטראקטיביות מבוססות סרטוני YouTube

קרא עוד
עובד בארגון/חברה/מוסד שיש לו צורך הדרכתי? מעוניין ליצור שיתוף פעולה עם הפקולטה?

הצעה לשיתופי פעולה

נשמח אם תמלא את הטופס ותשלח לד"ר ליזי כהן, רכזת פרויקט הגמר.

X

מערכת ליצירת משחקי "חפש את המטמון" המופעלים באמצעות סמארטפונים.

פיתוח גרסה ראשונה: שביט כהן
צוות הפרויקט: פרופ' מיקי רונן, ד"ר דן כהן וקס, גיא סקל, רותם ישראל ורעות בכר
תרמו לאפיון והפיתוח: אורן בן אהרון ונגה לביא-רזניק

X

אביה קפח ורותם מאיה
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2014


ספר דיגיטלי המשמש את הצוות הרפואי של מכון הלב בשניידר לטובת הכנת ילדים לצנתור. הספר נוצר במטרה להפחית את החששות של ילדים לפני צנתור בעזרת הקנייה של למידת שליטה על הליך הצנתור. הספר מיועד לגילאי 7-11 אך ניתן להשתמש בו גם לגילאי 6 ו-12. הספר באורך 15 עמודים וכולל אנימציות והפעלות שונות. במהלך הספר הילד לומד על תפקוד הלב, מדוע הוא נזקק לצנתור, כיצד מתבצע הליך הצנתור, מה מותר לו ומה אסור לו לעשות לפני ואחרי הצנתור וכיצד מרגישים בתקופת ההתאוששות וההחלמה.

X

אלמוג יהושע ונועם איתיאל
בהנחיית: אורן בן אהרון ושביט כהן
פרויקט גמר 2014


משחק חוויתי מבוסס מכשיר נייד שפותח עבור פארק המיניאטורות "מיני ישראל" ומיועד למבקרי הפארק. התוצר פותח במטרה להגביר את חווית הביקור בפארק ולהפוך אותה למהנה ומשמעותית יותר עבור המבקרים. המשחק מציע למשתמש בחירה בין שני מצבים: מכשיר אחד או שני מכשירים משתתפים. במצב שני מכשירים לוקחים חלק שני חברי משפחה ומתקיימת תקשורת רציפה ובזמן אמת בין שני המכשירים שלהם. כך מתאפשרת אינטראקציה ושיתוף מידע בין חברי המשפחה, הן במכשיר הנייד והן מחוצה אליו.

X

אבי דנטס וג'וליה אליהו
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2014


יישומון שמטרתו לאפשר למידה חווייתית אודות תהליך היצירה העומד מאחורי המיצגים במוזיאון תל אביב לאמנות. הפתרון ההדרכתי פונה לשני קהלי יעד – בוגרים וילדים, במהלך ביקורם במוזיאון. הפתרון נועד להעשיר את המבקרים בידע לגבי המיצגים, לעורר סקרנות ואף לאפשר למידה שיתופית אינטראקטיבית המזמינה לפעולה ממשית בין המקרים למיצגים עצמם. היישומון נגיש למבקרים באמצעות מכשיריהם הסלולאריים. ליישומון קיים צד עורך המאפשר ליצור פעילויות חדשות ולערוך קיימות.

X

מעין נחום, אור קמין
מוטי אלנקוה וחגי ראובני
פרויקט גמר 2014


משחק סלולרי מקוון, אשר פותח עבור נציגי השירות והתמיכה בחברת HOT והוא מיועד להשתלב בקורסי ההכשרה שלהם. מטרת המשחק הינה לתרגל את קהל היעד על השליטה בעולמות התוכן (התכנים ש-HOT משדרת בטלוויזיה, לדוגמא: הפקות מקור, ילדים, ספורט..) ובמוצרים (שירותי אינטרנט וטלוויזיה וציוד הקצה), באופן חווייתי ומעניין.
המשחק מיועד לפלטפורמת הטלפון החכם ורץ על גבי הדפדפן המותקן בו, מיועד לשימוש בכל זמן ומקום שבו יחפוץ הלומד. במסגרת הפרויקט פותח גם מחולל המאפשר ליצור ולערוך תכנים.

X

ענבל נוימן ודורין עמר
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2013


הספר "קרן Xומצלמת הקסם" הינו ספר ילדים מבוסס מציאות רבודה (AR). הספר פותח עבור ילדים אשר חוששים לקראת בדיקת רנטגן במטרה להקנות מידע אודות הבדיקה, בכך להפחית את החשש מהבדיקה ולעודד את שיתוף הפעולה של הילד עם הצוות הרפואי. במהלך הקריאה בספר נחשף הילד ל-6 פעילויות אינטראקטיביות המופעלות באמצעות סריקה של האזורים המוגדרים בספר אשר מעוררת את הספר לחיים ומעבירות את הלומד תהליך למידה פעיל.

X

אמיר בוכולטר ורותם ישראל
בהנחיית פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2012


בכל תחנה מוצגת הפעלה (שאלת רב ברירה או פתוחה) מענה נכון לשאלה יספק הנחיה לתחנה הבאה. המחולל מאפשר ליצור את המשחק (תחנות, רמזים, שאלות, סדר התחנות) להדפיס את קודי QR לתחנות השונות ולשתף משחקים עם עורכים אחרים. דרישות הפעלה למשתתפים (שחקים): טלפון סלולארי עם חיבור לרשת ויישום מותקן לקריאת קוד QR.

X

אלה דניאלי וטל שדה
בהנחיית: אורן בן אהרון ושביט כהן
פרויקט גמר 2012


הפרויקט מיישם פתרון הדרכתי שגובש ופותח לפארק אוטופיה המורכב משני חלקים: סביבת המשתמש וסביבת העורך. סביבת העורך הינה מנגנון ניהול שפותח עבור הנהלת הפארק המאפשר הזנת תכנים מגוונים לרבות סרטוני וידאו, קבצי סאונד, תמונות וטקסט עבור נקודת העניין בפארק. סביבת המשתמש מציגה את התכנים למבקר במנשק ייעודי המותאם לצפייה ואינטראקציה באמצעות מכשירי הסלולאר החכמים לסוגיהם.

X

רונית אולנובסקי ונופר בן שטרית
בהנחיית פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2014


פרוייקט המשפטון מציע למערכת החינוך המיוחד ולקהל הרחב סביבה אינטראקטיבית ליצירת משפטים בתחומי תוכן שונים הכוללים: שמות עצם, פעלים, מילות יחס ומושאים. הפרוייקט פותח על מנת להתמודד עם קושי של ילדים עם לקות שפתית בהבנת משמעות המשפט ובהפקת צלילים נכונים של מילים. סביבת המשחק מאפשרת ללומד ליצור משפטים ולצפות באנימציה המייצגת את משמעותם באופן חזותי וכן לצפות באנימציות ולהרכיב משפט בהתאם. כמו כן הפרוייקט מספק למורה או למלווה החינוכי סביבת עורך בה הוא יכול לשלוט בתכנים שיוצגו ללומד.

X

אור זיסמן, שירי לנקר ושירן והבה
בהנחיית פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2012


מחולל ליצירת משחקים לתרגול פעולות מיון בכל תחומי התוכן. מטרת המשחק היא למיין את כל הפריטים על ידי נעיצת הפתקיות הנעות על החבל בסיכות המתאימות (הקטגוריות) – על פי התוכן המופיע עליהן. ניתן לשלוט במהירות ההופעה של הפריטים. העורך מאפשר יצירה קלה ונוחה של משחקים חדשים על ידי הגדרת הקטגוריות (2-5) ופריטים השייכים אליהן.

X

אורי קידר
בהנחיית פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2012


מחולל ליצירת משחקים בסגנון "שמור על המיליון" לצורך תרגול ובחינת ידע בכל תחומי התוכן באמצעות שאלות חד ברירה (אפשרות אחת נכונה מתוך 4 נתונות). מטרת השחקן היא לסיים את המשחק עם סכום כסף גבוה ככל האפשר. בכל שאלה "ישקיע" השחקן את הכסף שנותר בתשובה הנכונה לדעתו. יש אפשרות לפצל את הכסף בין התשובות.
מספר השאלות במשחק ותוכנן נקבע על ידי עורך המשחק. ניתן ליצור משחקים עם או ללא הגבלת זמן לשאלה.

X

אורית גנזי פור, שרית אלבחרי
בהנחיית פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2011


מחולל ליצירת משחקים המיועדים לתרגול "התאמה" בין פריטים בכל תחומי התוכן. תומך בהתאמות מסוגים שונים: טקסט - טקסט, טקסט - תמונה, טקסט - צליל.
מוצעת למורה סביבת עריכה קלה ונוחה ליצירת משחקים והפעלתם עם לומדים. הסביבה עוצבה ללומדים בגילאי בית ספר יסודי.

X

אסף ברנשטיין וארז להט
ד"ר ליזי כהן ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2011


משחק מונופול ממוחשב המונגש לאוכלוסיית כבדי ראייה שפותח במטרה לאפשר להם לשחק יחד או עם משתתפים אחרים רואים (בני משפחה וחברים).
החוקים במשחק זהים ברובם לחוקים של משחק הלוח המקורי. לוח המשחק מורכב מ-20 משבצות (רחוב, תחבורה ציבורית, כלא וכו').
כל המידע מונגש כך שהשחקן העיוור יכול לשמוע אותו (Text to Speech) ולקרוא אותו (צבג ברייל) דרך תוכנות Jaws\Cobra. הניווט במהלך כל המשחק מתבצע בעזרת מספר מקשי המקלדת.

X

פני-גל נטע ופדידה שמעון
בהנחיית פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2010


מחולל ליצירת משחקי סולמות ונחשים ל-2 שחקים. התקדמות על לוח המשחק בהתאם להטלת הקובייה מותנית במענה נכון על שאלת רב ברירה.
העורך מאפשר ליצור משחקים חדשים המתואמים לכל תחומי התוכן ולהפעילם עם תלמידים.

X

גיל ציוני ונועם שגיא
בהנחיית: חגי ראובני ושביט כהן
פרויקט גמר 2012


המחולל נבנה על פי שיטת סוזוקי ללימוד מוסיקה לפיה ילד צריך קודם כל לנגן, ליהנות מהנגינה ולתרגל ולא ללמוד קריאת תווים, בדיוק כמו שפה וורבלית.
המשחק פותח כפלטפורמה למכשירי IPAD, והוא מבוסס על טכנולוגיית MIDI, שמאפשרת חיבור מקלדת פסנתר אמיתית, דיגיטאלית כבקר שליטה במשחק.

X

נגה לביא-רזניק
בהנחיית: פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2010


משחק סימולציה שפותח במטרה לסייע בהבנת נושא המיצוף ולאפשר אמון ותרגול לקראת החלק המעשי של קורס הסקיפרים.
בעזרת הסימולציה החניכים יכולים לתרגל באופן עצמי בבית, ולהתמודד עם מגוון מצבים עד להשגת מיומנות ברמה גבוהה שתאפשר להם להגיב במהירות ובצורה נכונה למצבים שבהם יתקלו בשיעורים המעשיים ובבחינה.

X

אלה בלוך
בהנחיית: פרופ' מיקי רונן
פרויקט גמר 2008


משחק לתרגול הכרת סימני הלילה של כלי שייט ואופן התגובה המתאים על פי חוקי השייט (חוקי הפינוי). מיועד ללומדים לקראת בחינה לקבלת רישיון שייט (מנועי). המשחק מציג מצבים שבהם נראים כלי שייט שונים (בלילה) ועל החניך (המפליג בסירה מנועית) להגיב בהתאם לחוקי השייט. השלמת המשחק מותנית בהוכחת שליטה מלאה בתכנים.

X

מיטל רפאל ותור ניצן
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2013


לומדת הדרכה לפוטושופ פותחה במטרה לאפשר לסטודנט למידה פעילה, תוך שליטה על קצב לימוד החומר ובמקביל לפנות עבורו זמן לטובת תרגול בכיתה בליווי המרצה וחברים לספסל הלימודים.
הלומדה מיישמת מטרות אלה באמצעות שיטת "למידה הפוכה", המאפשרת להעביר את הסטודנטים 'עבודת הכנה' לשיעור בעודם בבית, באמצעות הלומדה וכך בעצם להפוך את כיתת הלימוד למעבדה של פעילות, ללא צורך בשינוי תוכן הלימוד המקורי.
הלומדה מכילה הסברים כתובים, סרטוני הדרכה מצולמים וקישורים להרחבה ברשת האינטרנט.

X

שרון ששון ורון בן-חיים
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2012


לומדת "Knowing Better" ו-"חופש התנועה" נועדו לייעל את תהליך הקליטה של עובדים חדשים תוך הנגשת המסרים ושיפור איכות הלמידה בהיבטים של תוכן, קוגניציה וחוויית משתמש.
ייזום הפרויקט החל בשיתוף פעולה בין מחלקת ההדרכה בארגון לבין המחלקה לטכנולוגיות למידה במכון הטכנולוגי חולון.

X

חן ויזל ויעל חילו
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2012


אתר SamDroid פותח במטרה לספק פלטפורמה הדרכתית טכנולוגית אשר תספק מקור מידע נוסף עבור לקוחות חברת סאני מלבד מוקד התמיכה הטלפוני. האתר מתמקד בפתרונות למשתמשי מערכת הפעלה אנדרואיד תוך שילוב נכון של פדגוגיה ועקרונות עיצוב מנשק משתמש. המשתמשים יוכלו לפנות לאתר מכל מקום ובכל עת על מנת לקבל את ההדרכה לה הם זקוקים באופן יעיל, ידידותי ובשפה העברית.

X

יסמין לוגסי והדר ויס
בהנחיית: נגה לביא-רזניק ומשה לייבה
פרויקט גמר 2012


אתר הביופילטר פותח במטרה להנגיש לתושבי ישראל מידע אודות מערכת הביופילטר, ליצור מודעות לחיוניות המערכת ולהעלות את מידת התמיכה של התושבים בה בערים בהן היא מותקנת או תותקן בעתיד. האתר הותאם לאוכלוסייה המקומית בישראל, דוברת העברית, כשעיקר ההתמקדות הושם על תושבים מן השורה ועל ראשי ערים המעוניינים לעמוד על טיבה של המערכת.

X

דורון פוגל ואורה ישראל
בהנחיית: נוהר רז פוגל, אורן בן אהרון וד"ר ליזי כהן
פרויקט גמר 2011


סדרת סרטונים המיועדים להכין ילדים לקראת בדיקות הדמיה שונות (רנטגן, אולטרסאונד, CT ,MRI ) ולסייע להם להתמודד עם החששות מהתהליכים הלא מוכרים על ידי הצגת המידע הרלוונטי ברמה מתאימה. הילדים המגיעים לבדיקות הדמיה במרכז הרפואי שניידר צופים בסרטונים יחד עם הוריהם בחדרי ההמתנה לפני הכניסה לבדיקות.

X

שני מזרחי, מיכל סקורניק ועניה מלאכי
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2013


מחולל משחקים זה פותח על מנת לאפשר לצוות המטפל בבית הספר "אסיף" ליצור באופן עצמאי משחקי מחשב לתרגול יכולת הפענוח החזותי עבור תלמידים בעלי לקות ראייה קורטיקאלית. בעזרת המחולל הצוות המטפל יוכל לטעון איזו תמונה שירצה כאובייקט וכמטרה וכן לשלוט באופן מלא בהגדרות המשחק כדי להתאים לכל ילד המטופל משחק לפי צרכיו הייחודיים. באפשרות הצוות הרפואי שלושה מנגנוני משחק ליצירת משחקים שונים: מנגנון ראשון "איפה אני", מנגנון שני "בול פגיעה" ומנגנון שלישי "זהה אותי".

X

אליס פופקוב ואנה בילינה
בהנחיית: ד"ר ליזי כהן ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2013


המחולל "יער קריאה" היא תוכנת עזר לשיפור שטף הקריאה והבנת הנקרא, שתסייע לצוות מורי "הוראה מתקנת" בתהליך לימוד של הילדים בתחום הקריאה. המערכת מאפשרת הזנת תוכן טקסטואלי חופשי ע"י המורה לתרגול אסטרטגיות למידה באמצעות פעילות מיפוי של טקסט סיפורי. התוכנה מיועדת לילדים בגילאי 8-10 בעלי לקויות למידה שונות.

X

אלי מרימי ואביב אייזנר
בהנחיית פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2010


מחולל ליצירת תרגול בזיהוי והתאמה של פריטים או מרכיבים המוצגים באיור ("מפה עיוורת"). הלומד מתבקש לשייך את הפריטים הנתונים למקומם הנכון באיור.
כולל מנגנון אבחון והערכה של רמת הביצוע.

X

ליזי הניק ונמרוד קרול
בהנחיית: פרופ' מיקי רונן, ד"ר דן כהן-וקס ועפר גרוזברד
פרויקט גמר 2010


מערכת לזיהוי גישות תקשורת בין הורים לילדים והצגת שלכותיהן. פותחה במטרה לשמש אמצעי עזר לעובדות הסוציאליות במפגשי טיפול שמטרתם לשפר את התקשורת בין הורים לילדים. כחלק מהפרויקט פותח גם מחולל תכנים המאפשר למנהלי המערכת לעדכן תכנים.

X

שביט כהן
בהנחיית: פרופ' מיקי רונן
פרויקט גמר 2010


מחולל ליצירת פעילויות לתרגול תרחישי תנועה בסביבות שונות. הסביבה מיוצגת באמצעות איור/מפה והלומד "נע" בסביבה זו בעזרת חיצי המקלדת על פי דרישות התרחיש (לדוגמה, פניה שמאלה לדרך חד סטרית). המערכת עוקבת אחר ביצועי הלומד ומספקת לו משובים מפורטים.
העורך מאפשר ליצור מערכי הפעלות המותאמים לתחומי תוכן שונים.

X

עדי סילגי
בהנחיית: פרופ' מיקי רונן
פרויקט גמר 2012


מערכת להפעלת קהל באמצעות טלפונים סלולאריים בסביבה לימודית עסקית או פנאי. פותחה במטרה לספק למורים ומרצים בישראל אמצעי נוח להפעלת קהל תוך שימוש במכשירים האישיים שברשותם, באמצעות מסרונים או בגלישה סלולארית. המערכת תומכת במגוון סוגי הפעלות הכוללות שאלות רב ברירה, סקרים ואיסוף תרומות חופשיות (טקסט פתוח) והצגתם באופנים מותאמים בזמן אמת.

X

נטלי אורבך ועידן בן-ארי
בהנחיית: פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2012


מחולל ליצירת פעילויות המבוססות על סרטוני YouTube (קיימים). מאפשר לשלב במהלך סרטון שאלות רב ברירה, שאלות פתוחות והערות.

X

הדס רוטנברג ואלי גוהר
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2015


אתר רספונסיבי, המותאם למגוון של רזולוציות ומאפשר גישה מכל מכשיר, הכולל סיפור אישי פיקטיבי ומשלב דמויות מאוירות, פעילויות אינטראקטיביות וקטעי קריינות. בגלישה באתר הילד לומד מהו צנתר פורט מרכזי, מהם השימושים העיקריים שלו, כיצד להתכונן לניתוח, כיצד נראה הצנתר בגוף לאחר הניתוח, איך להתנהל אחרי הניתוח וכיצד משתמשים בצנתר.

X

אילן דנון, אלכס נוביקוב וגבריאל אנקרי
בהנחיית: פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2015


פלטפורמה ליצירת משחק לימודי לשחקן בודד מול מחשב או כעזר לימודי בכיתה. מנגנוני המשחק מיועדים לשימוש בחטיבה עליונה ופותחו על מנת לאפשר לכל עורך ליצור משחק לימודי לפי צרכיו ובהתאם לנושא שיבחר.
ניתן לשחק את המשחק באופן ישיר ועצמאי ברשת האינטרנט או כמטלה לימודית מובנית במערכת ה Moodle עם משוב אישי, כחלק ממערכת הלמידה הבית ספרית.

X

הילה שהם וספיר קלדרון
בהנחיית: ד"ר ליזי כהן ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2015


האתר "חולון ממחזרת", שפותח בשיתוף עם עיריית חולון, נוצר במטרה לייעל את פעולת המיחזור הביתית על ידי הכוונת המשתמשים בצורה נוחה ויעילה לפח המתאים לפסולת שאותה הם מעוניינים למחזר, ובכך לעודד את התושבים למחזר יותר.

X

לילך גל ותמר גולן דוננפלד
בהנחיית: אורן בן אהרון ושביט כהן
פרויקט גמר 2015


inTree@ctive היא מערכת (מחולל) ליצירת תרחישי וידאו אינטראקטיביים, הנותנת מענה גנרי ורחב ללקוחות מעולמות תוכן שונים, ומאפשרת ליצור פעילויות וידאו אינטראקטיביות לתרגול תרחישים בצורה אותנטית.

X

שני שרבני ושגיא קריאף
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2015


תהליך ניתוח השתלת כבד מהווה עבור ילדים ומשפחותיהם טלטלה המלווה בחוסר וודאות, חרדה, פחדים וחששות. תפקידה העיקרי של הלומדה הוא לשמש כלי עזר לצוות המרכז החינוכי במרכז שניידר, ולאפשר להם לספק לילדים הסברים רפואיים ומעטפת רגשית תומכת לאורך תקופת התהליך.

X

טל בר סיני ואילנה ברויד
בהנחיית: מוטי אלנקוה ומיקי כהן
פרויקט גמר 2015


אתר "מאמצים את הקוד האתי" פותח על מנת לאפשר חשיפה ולימוד של ערכי הקוד האתי בקרב כלל עובדי מכבי, זאת על ידי יצירת שיח על הטמעת הקוד האתי בחיי היומיום של העובד.

X

עדי מן ושיר חזן
בהנחיית: ד"ר דורותי לנגלי וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2015


אפליקצייה לימודית חוויתית, לקראת מסע חללית SpaceIL לירח, שיהווה תחליף להדרכה הפרונטאלית, המותאם למגוון גילאים ומגוון סביבות הדרכה.