פעילות 2016

טיפים להצלחה ביריד תעסוקה 2016



השנה יתקיים ב-HIT יריד התעסוקה הגדול ביותר בהשתתפות כ- 50 חברות בתחומי הטכנולוגיה והעיצוב שיציעו מעל 500 משרות.
 

היריד יתקיים ב-13/4/2016 בין השעות 12:00- 16:30 ברחבה בין בניין 3 לבניין 5

בנוסף ליריד יתקיימו 3 מפגשי זרקור של החברות אתוסיה, בולטהאופ ו-ITL

 
כדי לשפר את סיכויכם להצלחה ביריד התעסוקה מומלץ לאמץ את הטיפים הבאים:
 
  1. עברו על רשימת החברות במודעת הפרסום ליריד, בקרו באתרים של החברות המשתתפות, עברו על רשימת המשרות הפתוחות במידה ומופיעות באתר החברה והתאימו את קו"ח לחברות ולמשרות אליהן תגישו את קו"ח.
  2. לבוש ייצוגי – אין הזדמנות שנייה ליצירת רושם ראשוני . מומלץ להגיע בלבוש ייצוגי ( לחשוב על כל הפרטים הקטנים של בחירת החולצה הנכונה, חגורה, גילוח, סירוק וכו' ) התייחסו ליריד תעסוקה כאל ראיון עבודה ולכן התלבשו בהתאם.
  3. מוכנות לראיון פרונטלי- מומלץ להגיע מוכנים לראיון התרשמותי קצר . לעיתים נציגי החברות מבקשים לראיין אתכם כבר ביריד. אל תשאירו מקום למזל – צרו אותו בעצמכם. חשבו על שלושה משפטים קצרים וברורים המייצגים אתכם, את הידע ואת היכולות שלכם. משפטים שלדעתכם ישאירו רושם טוב אצל המעסיק ויגרמו לו לזכור אתכם.
  4. עמידה בזמנים- שימו לב לשעות היריד ולשעות מפגשי הזרקור הרלוונטיים אליכם. מניסיון קודם מומלץ להגיע בשעות המוקדמות של היריד . לעיתים יש חברות שעוזבות מוקדם וכדאי שתספיקו להיפגש עם החברות המתאימות ולא תתאכזבו.
    שימו לב לשעות מפגשי הזרקור של החברות : אתוסיה, בולטהאופ ו ITL כדי שלא תפספסו אותם.
  5. סיור ביריד- היריד מחולק לביתנים ולעמדות גיוס עם שילוט . אנא עברו על שמות החברות הרלוונטיות בהתאם לאינדקס. סמנו את חברות שמעניינות אתכם והגישו להם את קו"ח.
 
 
  1. קורות חיים- הכינו קו"ח רוחביים יותר שיכולים להתאים למגוון רחב של משרות, גם לכאלה שהן שונות במקצת מהרקע שלכם.
  2. Follow up – רשמו לעצמכם תזכורות לגבי שמות המגייסים שנפגשתם איתם ביריד והיעזרו בכרטיסי הביקור שאספתם. בהמשך תוכלו לעשות follow up ולקדם את תהליך חיפוש העבודה מול המגייסים.
  3. יצירת קשר –המעסיקים לא תמיד יוצרים קשר באופן מיידי לאחר היריד. חברות יוצרות קשר גם לאחר חצי שנה , שנה ואף יותר . זכרו שהיריד הוא כלי חשוב לחשיפה ומציאת עבודה יכולה להיות בטווח ארוך יותר.
  4. חשיבה חיובית ומצב רוח טוב חשובים לתהליך חיפוש עבודה. לעיתים מציאת התפקיד הראשון היא משימה לא פשוטה אבל חשוב להאמין ולתת תחושה למעסיק שיש לכם ביטחון ביכולות שלכם ומוטיבציה גבוהה להתמקצע ולהצליח.
  5. מומלץ לבקר בביתנים ובעמדות גיוס של חברות רבות ככל האפשר גם אם החברות ציינו פקולטה/ות אחרת/ ות או שנת לימודים אחרת, וזאת בכדי להיחשף לחברות שיתכן ותרשימו אותם בעקבות ניסיון קודם ורקע מתאים וכן תוכלו להכיר אותן טוב יותר ואולי ליצור עימן קשר בעתיד.
 
ולסיכום, המון הצלחה, חשיבה חיובית ולא לשכוח להירשם ליריד באתר ההרשמה :)