כתבות ואירועים

קורס מאייר- מעצב חדש בבית הספר ללימודי תעודה

 

איך בונים דמות מלווה או מייצגת מותג? מה תפקיד המאייר בתהליך המיתוג ובבניית השפה האיורית?
בקורס חדש  שיפתח בבית הספר ללימודי תעודה, מלמד ירון חולין, מאייר ומעצב , כיצד לבנות דמות מאויירת המיצגת את ערכי המותג. דוגמה בולטת היא הפרה של "שוקולד פרה" של עלית המזוהה לחלוטין עם המותג.
 
"שוגי"
 
ירון חולין הוא אחד מהמאיירים המובילים בארץ, עובד כמעצב ומאייר עם מותגים מובילים בתחום המזון, מוצרי צריכה, ההייטק ואחרים. מלמד במספר מוסדות ללימודי עיצוב בארץ את נושאי העיצוב, המיתוג והאיור.
אחד הדברים הנדרשים ממאייר הוא להעניק לדמות שלו ערכים ויזואליים שדרכם אפשר להבין מי פונה המותג ומהם הערכים שלו.
 
"סודה קלאב"

לדברי ירון הסטודנטים יתנסו במהלך הקורס בבניית דמות שתייצג מוצר ,  מטרת הקורס היא הכרת תפקיד המאייר-מעצב בתהליך מיתוג מוצר ושיכלול יכולות איוריות, כפי שבאות לידי ביטוי בעולם הפרסום והשיווק.
הקורס מעניק דגש לחשיבה קונספטואלית, אסוציאטיבית, פיתוח דימויים בעלי מסר פרסומי תלויי קהל יעד, ובניית רעיון ויזואלי, החל משלב קבלת הבריף, דרך הגדרת קהל היעד, ועד פיתוח מערכת קד"מ גרפית מאויירת כוללת בעלת מסר שיווקי ברור.
 
"כרמית"

בנוסף, יתנסו הסטודנטים בבניית מותג (Brand Character) ובבניית לוח השראות Concept Board)).
הקורס מיועד למעצבים גרפים ובוגרי לימודי עיצוב, ובסיומו יוכלו הבוגרים להשתלב בשוק העבודה במגוון תחומים: סטודיואים לעיצוב (אינטרנט ופרינט), משרדי פרסום, הוצאות עיתונים וספרים ולפתוח סטודיו עצמאי לאיור.
 
"אמדוקס"

עדי כהן סימן טוב, מנהלת תכניות הלימוד בביה"ס ללימודי תעודה:
בית הספר ללימודי תעודה פועל באופן מתמיד להציע לקהל מגוון של קורסים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר.
זוהי תכנית נוספת ממגוון התכניות שאנו מציעים למעצבים גרפים ובוגרי לימודי עיצוב המאפשרת להם למקצע את היכולות העיצוביות-מיתוגיות שלהם.
 
"קוקומן"

התכנית, הכוללת עבודה מעשית רבה תיפתח  ב 14.11.17.