FAQ - שאלות ותשובות

 
 
 
 
 
 

 
 מדוע אני לא מצליח להיכנס למערכות המידע של המכון ?
 
תשובה:
קיימות מספר אפשרויות.
  1. טרם הסתיים תהליך ההרשמה למכון. מבחינת הסטודנט - סיום תהליך ההרשמה למכון הוא קבלת שם משתמש וסיסמה ב – SMS לנייד. במקרה כזה אנא פנה למנהל הסטודנטים בטלפון:
    03-5026555.
  2. חוסר/שגיאה בנתוני הרשמה. במקרה כזה אנא פנה למנהל הסטודנטים בטלפון: 03-5026555.
  3. שינית את הסיסמה ואת/ה לא זוכר/ת את הסיסמה. אנא היעזר באפשרות "שכחתי סיסמה", שנמצאת בדף הכניסה למערות המידע, לשחזור סיסמתך.
 
 
 

 
 
 מדוע לא מופיעים לי קורסים ב - moodle ?
 
תשובה:
קיימות מספר אפשרויות:
  1. לא נרשמת לקורס או שמצבך בקורס הוא ממתין להתפנות מקום. במקרה כזה אנא גש אל "עמדת המידע" ובדוק שהנך רשום לקורס. במידה ואינך רשום לקורס או מופיע כממתין אנא פנה למנהל הסטודנטים בטלפון: 03-5026555.
  2. בדקת ב"עמדת המידע" והנך רשום לקורס בצורה תקינה אך למרות זאת לא מופיע הקורס ב – moodle. במקרה כזה יתכנו מספר אפשרויות:
    • אין סביבה לקורס כיון שהמרצה בחר שלא להיעזר באחת. במקרה כזה שאל את חבריך אם להם מופיעה הסביבה. במידה ולחבריך מופיעה הסביבה הרי שקיימת אצלך בעיית רישום כלשהי ולכן אנא פנה אל למנהל הסטודנטים בטלפון: 03-5026555. במידה וגם לחבריך לא מופיע הקורס אנא פנה אל מרכז התמיכה בהוראה מתוקשבת במייל e-learn-support@hit.ac.ilאו בטלפון: 03-5026566.
    • יש סביבה לקורס אך המרצה שכח להפוך אותה לזמינה לסטודנטים. אנא פנה אל מרכז התמיכה בהוראה מתוקשבת במייל e-learn-support@hit.ac.ilאו בטלפון: 03-5026566.
    • הקורס לא נפתח עקב טעות טכנית כלשהי. אנא פנה אל מרכז התמיכה בהוראה מתוקשבת:
      במייל
      e-learn-support@hit.ac.ilאו בטלפון: 03-5026566.
 

 


 

 
 מדוע הסביבה הקיימת לא מכילה תכנים ?
 
תשובה:
השליטה בתכני הסביבה היא בידי המרצה בלבד. מרכז התמיכה בהוראה מתוקשבת אינו "מתערב" בתכנים של הסביבות. במקרה כזה אנא פנה אל המרצה בפורום הקורס או במייל.
 
 
 
 

 
 איך אני מבצע:
  • דחיית הגשת מטלה.
  • ברור לגבי ציון במטלה.
  • הגשת מטלה שנית.
  • ערעור לגבי ציון שקיבלתי במטלה.

איך אני עושה זאת ?

תשובה:
אנא פנה אל המרצה בפורום הקורס או במייל. במידה ומדובר בתקלה טכנית (דפדפן לא מגיב, לא עובד, קובץ לא נפתח וכו') אנא פנה אל מרכז התמיכה בהוראה מתוקשבת:
במייל e-learn-support@hit.ac.ilאו בטלפון: 03-5026566.
 

 

 

 
 

 
 
 מה שם המשתמש שלי?
 
תשובה:
שם משתמש של סטודנט הינו מספר תעודת הזהות שלו.
 

 


 
 
 
 
 
 
 איך מקבלים סיסמה לכניסה למערכות המידע?
 
תשובה:
כל סטודנט מקבל סיסמה למערכות המידע באופן אוטומטי באמצעות SMS בעת קבלותו למכון הטכנולוגי חולון.
סטודנט שלא זוכר את הסיסמה שקיבל או לחילופין לא זוכר שקיבל SMS שכזה, צריך ללחוץ על כפתור "שכחת סיסמה" על מנת לאתחל לעצמו סיסמה חדשה באמצעות שם המשתמש (תעודת הזהות).
 
אם ישנה בעיה ביצירת הסיסמה החדשה או שהמערכת אומרת שהמשתמש אינו קיים - יש לפנות למרכז המחשבים בטלפון 03-5026541

 

 


 

 
 
 
 איך ואיפה נרשמים לקורסים / רואים מערכת שעות?
 
תשובה:
רישום לקורסים מתבצע בעמדת המידע בתקופת הרישום. סטודנטים שנה א' רשומים באופן אוטומטי לקורסים ולא צריכים ליזום את הרישום פרט ללימודי אנגלית.
את מערכת השעות גם כן רואים בעמדת המידע