חדשות והודעות

קמפיין פרסום אינטראקטיבי חדש למכון - "העתיד שלך מתחיל כאן"

בימים אלה מתקיים ברשת האינטרנט קמפיין פרסום אינטראקטיבי חדש של H.I.T המכון הטכנולוגי חולון. הקמפיין,  "העתיד שלך מתחיל כאן", נבנה על-ידי חברת האינטראקטיב NEXT-IN והוא מאפשר לגולש "לבחור" את עתידו  בדומה לאופי המכון והיצע הפקולטות הקיימות בו. הבאנר האינטראקטיבי מאפשר לגולש להשפיע, בעזרת תזוזת עכבר כיצד הבאנר יראה, ומכאן איזה בעתיד הגולש בוחר- עתיד בתחום הטכנולוגיה או עתיד בתחום העיצוב.
 

בני אלון, ראש מערך הסברה וקשרי חוץ של המכון: "הקמפיין פונה לקהל של מתעניינים בלימודים אקדמיים בתחומי הטכנולוגיה והעיצוב , המצוי בתקופה של התלבטות חשובה לגבי עתידו - מה ללמוד והיכן ללמוד. באמצעות מסרים ויזואליים וטיפוגרפיים בשילוב טכנולוגיה מתקדמת, נחשפים גולשים עם פרופיל ותחומי עניין שונים בעת ובעונה אחת למקצועות הלימוד המגוונים אותם מציע המכון".

 

הקמפיין אשר תקציבו נאמד בעשרות אלפי שקלים רשם עד כה הצלחה, כאשר כבר ב24 השעות הראשונות בהם היה באוויר נרשמו אלפי "הקלקות". "הגולשים נהנים לשחק עם הבאנר האינטראקטיבי והמעוניינים במידע מגיעים בקלות לדף הנחיתה...", דבריו של מתן בללי, חברת NEXT-IN.

חוליה חשובה בצוות האמון על עיצוב והפקת הבאנר הינו יוסי שימריך, בוגר המכון. יוסי השתלב בNEXT-IN לפני כשנתיים בעודו סטודנט בפקולטה לעיצוב. כיום הוא סוגר מעגל ושותף לקמפיין המקורב לו.

 

לצפייה בקמפיין : באנר, דף נחיתה למתעניין.  

להרשמה On-Line