חדשות והודעות

מצטיינים כל הדרך אל התואר!

יסמין לוגסי, מצטיינת נשיא מהמחלקה לטכנולוגיות למידה נשאה דברים בשם הסטודנטים המצטיינים וריגשה את קהל השומעים בסיפורה האישי.

טקס חלוקת תעודות למצטייני נשיא ולמצטייני דקאן  נערך ביום ראשון 25 במרס, בנוכחות אורחים ובני משפחות נרגשים, לצד אנשי סגל אקדמי ומנהלי רבים מאד מהפקולטות ומהיחידות המנהליות במכון.

נשיא המכון פרופ' גדי גולן בירך את המצטיינים ואמר כי הם מצטיינים במכון מצוין, מכון שחרת על דגלו מצוינות בכל: בפן המנהלי ובפן האקדמי. פרופ' גולן אמר כי הסטודנטים המצטיינים הם הקרום הדק של פסגת המצוינות, הן במכון והן בחברה הישראלית. גדי דיבר על הזכות הגדולה להימנות עם האנשים המרכיבים קרום דק זה, והזכיר שהזכות להימנות עמה טומנת בחובה גם חובה גדולה - חובה לתרום לחברה הישראלית, להיות רגיש לאלה בחברה שזקוקים לנו, ולתרום מיכולותינו למען חברה ישראלית מחוזקת אחת, על כל רבדיה, שהיא החברה של כולנו.

 

ד"ר מיכל סלע, ראש מנהל הסטודנטים ברכה גם היא את הסטודנטים על דרך המצוינות בה בחרו.

 

הסטודנטית יסמין לוגסי מצטיינת נשיא מהמחלקה לטכנולוגיות למידה נשאה דברים בשם כל הסטודנטים המצטיינים, ובדבריה שיתפה את כל משתתפי הטקס בסיפור אישי ומרגש. לקריאת הדברים אותם נשאה יסמין, הקש כאן

 

מר חיים רוסו, סמנכ"ל בכיר למצוינות הנדסית וטכנולוגית באלביט מערכות כיבד את הטקס בנוכחותו ונשא דברים בשם מצוינות בתעשייה עתירת ידע וטכנולוגיה, תעשייה שדורשת אנשים אמיצים, שמבחינתם "השמים הם הגבול" ושאימצו תרבות של מצוינות. מר רוסו ציין את המכון כארגון שאימץ תרבות זו, תרבות של מצוינות, ואמר כי מצוינות אינה נמדדת בהישגים בדידים, אלא בתהליך מתמשך, שכן מצוינות היא דרך חיים.

 

 

לרשימה המלאה של מצטייני נשיא ומצטייני דקאן לשנה"ל תשע"א הקש כאן