חדשות והודעות

הפקולטה לעיצוב מציגה: "קיץ 08"

בוגרי הפקולטה לעיצוב ב-.H.I.T המכון הטכנולוגי חולון פותחים את עונת הקיץ עם "קיץ 08" – תערוכת הבוגרים המסורתית של הפקולטה, המציגה פרויקטים ייחודים וחשיבה חדשנית, נועזת ויצירתית מתחום העיצוב התעשייתי, עיצוב תקשורת חזותית ועיצוב פנים.
 
במסגרת התערוכה, שתיפתח ב-8 ביולי 2008 ותימשך עד 20 ביולי, יוצגו בחללי בניין הפקולטה יוצגו של בוגרי הפקולטה במחלקות השונות. התערוכה חושפת אוסף פרויקטים עשיר הממחיש את נקודת החיבור שבין העיצוב והטכנולוגיה, ושילוב של פרויקטים חברתיים ואישיים. בגלריית "ויטרינה", גלריית הפקולטה לעיצוב, יוצגו פרויקטים מצטיינים מכל מחלקה וכן תיערך מכירת מוצרי עיצוב פרי יצירתם של הסטודנטים.
 
בראש הפקולטה לעיצוב עומד סגל בכיר ומקצועי אשר ממשיך לפעול בתחום העיצוב ולהשפיע על התפתחותו. ראשי המחלקות איתן ברטל (המחלקה לעיצוב תקשורת חזותית), עופר זיק (המחלקה לעיצוב תעשייתי) והאדריכל יורם נידם (המחלקה לעיצוב פנים), מעודדים את הסטודנטים לצאת ולפעול מתוך עצמם ואישיותם וליצור את החיבור היום-יומי לשינויים והתמורות בתחום העיצוב, תוך יישום עיקרון שזירת אלמנטים טכנולוגיים ועיצוביים. במהלך הלימודים הסטודנטים לוקחים חלק בשיתופי פעולה שונים עם גופים תעשייתיים, בפרויקטים חברתיים ובתערוכות עיצוב בארץ ובחו"ל.