חדשות והודעות

הפקולטה לניהול טכנולוגיה H.I.T מכון טכנולוגי חולון, בשיתוף העמותה לניהול פרויקטים בישראל PMI אירחה את מנכ"לית עיריית חולון, גב' חנה הרצמן,

גב' חנה הרצמן תיארה את הייחודיות והמורכבות שבניהול מספר רב של פרויקטים מתחומי פעילות שונים במסגרת פעילות ציבורית של ניהול עירייה. עיריית חולון יוזמת ומפעילה מגוון רחב של פרויקטים שמטרתם הינה לחשוף את התושבים בכלל ואת הילדים בעיר בפרט לעיצובים ייחודיים ומקוריים. במקביל, פועלת העירייה לשפר את איכות החיים של התושבים בעיר במגוון תחומים והיבטים.

ההרצאה הציגה בפני הסטודנטים פן מעניין, שעל פי רוב איננו מוכר להם, באמצעות הסברים ותיאורים של פרויקטים שונים המבוצעים בגנים, באזורי התעשיה, ובשכונות השונות של העיר.  במהלך ההרצאה ניתן דגש הן להיבטים המורכבים של ניהול פרויקטים בסביבה הציבורית והן למענה לתחומי עניין ייחודיים לסטודנטים במכון הטכנולוגי בחולון.

                            

 

ביום העיון הרצה גם מר נפתלי גליקסברג, מפיק ובמאי טלויזיה , אשר שימש בעבר כדובר האיגודים המקצועיים בטלוויזיה ובקולנוע, ויו"ר פורום היוצרים הדוקומנטריים.  נפתלי גליקסברג תיאר בהרצאתו את הייחודיות והעניין שבניהול פרויקט של הפקת סרט על ידי יוצר עצמאי בעבודה מול גופי השידור המסחריים והציבוריים. ההיבטים השונים של ניהול פרויקט הפקה טלוויזיוני הוצגו היטב בהרצאה, תוך התייחסות להתלבטויות בבניית תכנית הפרויקט, תכנון תזרים המזומנים של הפרויקט, עמידה בלוחות זמנים, ומתן דגש חשוב ומשמעותי לנושא המעקב והבקרה על מנת להבטיח את הצלחת הפרויקט. ההרצאה פתחה בפני השומעים צוהר להבנת תחום מורכב וייחודי, היכרות עם שיטות העבודה ותהליכי הניהול אשר משמשים בניהול הפרויקטים המעניינים האלו ברמה היומיומית והעניקה נדבך נוסף ושונה לגוף הידע הנצבר של כל אחד ואחד מהשומעים באולם.