חדשות והודעות

הוכרזו הזוכים בתחרות הסטודנטים לעיצוב אפליקציות עבור חברת REIMAGE

שיתוף פעולה בין חברת התוכנה Reimage   ובין המחלקה לעיצוב תקשורת חזותית ב H.I.T מכון טכנולוגי חולון הגיע לסיומו המוצלח בטקס חלוקת פרסים לזוכים בתחרות עיצוב אפליקציה אינטרנטית לדור הבא של מוצרי החברה, המיועד לשיפור ביצועי המחשב, ואיתור מרחוק של תקלות על המחשב האישי ותיקונן און-ליין. המעצב תמיר שפר הוא שהנחה את הסטודנטים בקורס במסגרתו התקיימה התחרות.
 

צוות השיפוט בתחרות כלל את מנכ"ל חברת Reimage, מר זאק דחוביץ', הארט דיירקטורית של החברה, גב' חגית השמשוני, ראש המחלקה לעיצוב תקשורת חזותית במכון, המעצב בעז רוסנו, ומרצה הקורס, המעצב תמיר שפר.

מורן שדזנוסקי, הזוכה בתחרות: הקונספט העיצובי שלי היה לקחת ערכים מעולם החיות, ובחרתי בחיה המהירה בעולם, צ'יטה, כאינדיקציה למהירות ה-Booster (מוצר שיפור ניהול הזיכרון וביצועי המחשב שהמציאה). האלמנטים הגרפיים שבחרתי היו צללית של הצ'יטה, כף הרגל שלה וצבעים הלקוחים מעולם הטבע. כל אלה אוחדו לממשק פשוט וידידותי למשתמש.
 

בעז רוסנו, ראש המחלקה לעיצוב תקשורת חזותית במכון: "שיתוף הפעולה והתחרות בין הסטודנטים נועדו לעודד את הקשר בין התעשייה לאקדמיה, ולחשוף את הסטודנטים להתמודדות עיצובית המדמה פרויקטים אמיתיים בעולם המסחרי"

הפרויקט נולד מרעיון של עמית דליות (סגן נשיא לפיתוח מוצרים) וניקולס בלאק (מנהל השיווק) שהאמינו ששיתוף סטודנטים בתהליך היצירה של דורות ההמשך של מוצרי החברה, יאפשרו יצירת קונספטים של מוצרים בעלי גישה רעננה, חדשנית ומקורית, שמעצבים הפועלים כבר בתוך התעשייה יתקשו להשיגה.
 
הזוכה בפרס הראשון קיבלה כרטיס טיסה זוגי וזוג כרטיסי כניסה לאחד הפסטיבלים הגדולים לעיצוב אינטראקטיבי באירופה, מתנת חברת Reimage. הסטודנטים שי גולדשטיין ,בועז סידס, אפרת גפני ואורן שחר זכו אף הם במעמד חלוקת הפרסים לתשבחות מפי מנכ"ל חברת Reimage , מר זאק דחוביץ', על עבודתם היצירתית. הוענקו להם תעודות הוקרה ולצידן פרס כספי.