חדשות והודעות

יריד התעסוקה השנתי של HIT

 
 
כמדי שנה מתקיים ב - HIT יריד התעסוקה השנתי בהשתתפות למעלה מ- 50 חברות מובילות במשק בתחומי הטכנולוגיה, ההנדסה, האלקטרוניקה והעיצוב, שיציעו מגוון משרות לסטודנטים ובוגרים.
במהלך היריד תוכלו להיפגש ישירות עם מעסיקים נבחרים ומובילים, לקבל מידע על אפשרויות ההשתלבות בחברות ולהגיש קורות חיים במקום.
 

היריד יתקיים 05/4/2017 יום ד' בין השעות 12:00- 16:30 ברחבה בין בניין 3 לבניין 5


הרצאות מיוחדות למשתתפי היריד של חברת אתוסיה (מומלץ מאוד להשתתף בהרצאות).

10:00-11:00 כל מה שרצית לדעת על עולם ההיי-טק ולא העזת לשאול.
11:00-12:00 להגשית את החלום- כלים מעשיים לקידום מקצועי בעולם היי-טק.
 
*אנו ממליצים לכם לשמוע את ההרצאות, גם אם אינכם מחפשים עבודה כרגע.

כדי לשפר את סיכוייכם להצלחה ביריד, מומלץ לאמץ את הטיפים הבאים:
  1. עברו על רשימת החברות במודעת הפרסום ליריד, בקרו באתרים של החברות המשתתפות, עברו על רשימת המשרות הפתוחות במידה ומופיעות באתר החברה והתאימו את קו"ח לחברות ולמשרות.
  2. לבוש ייצוגי– אין הזדמנות שנייה ליצירת רושם ראשוני . מומלץ להגיע בלבוש ייצוגי (לחשוב על כל הפרטים הקטנים של בחירת הבגדים והמאה החיצוני ) התייחסו ליריד תעסוקה כאל ראיון עבודה ולכן התלבשו בהתאם.
  3. מוכנות לראיון פרונטלי- מומלץ להגיע מוכנים לראיון התרשמותי קצר . לעיתים נציגי החברות מבקשים לראיין אתכם כבר ביריד. אל תשאירו מקום למזל – צרו את ההזדמנות בעצמכם! חשבו על שלושה משפטים קצרים וברורים המייצגים אתכם, את הידע ואת היכולות שלכם. משפטים שלדעתכם ישאירו רושם טוב אצל המעסיק ויגרמו לו לזכור אתכם.
  4. עמידה בזמנים- שימו לב לשעות היריד . מניסיון קודם מומלץ להגיע בשעות המוקדמות של היריד . לעיתים יש חברות שעוזבות מוקדם וכדאי שתספיקו להיפגש עם החברות המתאימות ולא תתאכזבו.
  5. קורות חיים- הכינו קו"ח רוחביים כך שיתאימו למגוון רחב של משרות, גם לכאלה שהן שונות במקצת מהרקע שלכם.
  6. Follow up – רשמו לעצמכם תזכורות לגבי שמות המגייסים עמם נפגשתם ביריד וכרטיסי ביקור שאספתם. בהמשך תוכלו לעשות follow up ולקדם את תהליך חיפוש העבודה מול המגייסים.
  7. יצירת קשר – לא תמיד המעסיקים יוצרים קשר באופן מידי לאחר היריד. חברות יוצרות קשר גם לאחר חצי שנה, שנה ואף יותר. זכרו שהיריד הוא כלי חשוב לחשיפה, ומציאת העבודה יכולה להיות בטווח ארוך יותר.
  8. חשיבה חיובית ומצב רוח טוב חשובים לתהליך חיפוש עבודה. לעיתים מציאת התפקיד הראשון היא משימה לא פשוטה אבל חשוב להאמין ולתת תחושה למעסיק שיש לכם ביטחון ביכולות שלכם ומוטיבציה גבוהה להתמקצע ולהצליח.
  9. מומלץ לבקר בביתנים ובעמדות הגיוס של חברות רבות ככל האפשר, גם אם החברות ציינו פקולטה/ות אחרת/ ות או שנה אחרת, וזאת בכדי להיחשף לחברות שיתכן ותרשימו אותם בעקבות ניסיון קודם ורקע מתאים וגם תוכלו להכיר אותן טוב יותר ואולי וליצור עימן קשר בעתיד.
 
 
ולסיכום, המון הצלחה, חשיבה חיובית ולא לשכוח להרשם ליריד באתר ההרשמה