חדשות והודעות

נשיא המכון במפגש תקופתי עם הסגל האקדמי והסגל המנהלי של המכון

 
ביום שלישי, ה 17.1.17 התקיים המפגש התקופתי של נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב עם חברי הסגל האקדמי והמנהלי במכון. הנשיא עדכן את הנוכחים בכלל הפעילות שהתבצעה במכון בשנת הלימודים תשע"ו והציג את התוכניות לשנת הלימודים הנוכחית.   
 
פרופ' יעקובוב במפגש תקופתי עם סגל המכון
 
בדבריו ציין הנשיא בסיפוק את העלייה המשמעותית במספר הסטודנטים שהתקבלו למכון וכן את נתוני ההרשמה המרשימים לשנת הלימודים הבאה.
 
כמו כן ציין הנשיא כי השנה נקלטו במכון אנשי סגל אקדמי בעלי הישגים גבוהים, וכמו כן קודמו לדרגת פרופסור חמישה אנשי סגל בכירים.

הנשיא ציין בסיפוק כי המכון הפך למקום מבוקש מאוד לקיום כנסים וימי עיון וכי רק לאחרונה פקדו אותו אנשי אקדמיה בכירים מחו"ל במסגרת שיתופי פעולה אקדמיים ומחקריים.

הנשיא אמר כי המכון יכול להתגאות  במספר הזכיות במענקי מחקר מקרנות מחקר תחרותיות לאומיות ובין-לאומיות, אשר הוענקו לחוקרים מקרב הסגל האקדמי.
 
הנשיא סקר את העבודה המושקעת בתחום הנגשת ההשכלה הגבוהה בעיקר לאוכלוסיות מיוחדות כגון בני ובנות המגזר החרדי אשר עבורם נפתחו השנה מספר קורסים ייחודיים במסגרת המכינה ובמסגרת מרכז הנגישות בשיתוף הפקולטה לטכנולוגיות למידה, וכן את שיתוף הפעולה המתמשך והמתחזק עם העדה הדרוזית במהלכו הוזמן הנשיא להשתתף ולנאום בכנס לציון 70 שנה לברית של העדה עם מדינת ישראל.
 
הנשיא ציין את מספרן העולה של הנשים חברות הסגל האקדמי והוסיף כי המכון חתר וחותר תמיד ליצירת שוויון מגדרי מלא. בהמשך דבריו סקר הנשיא את פיתוח התשתיות המתוכנן במכון כמו גם בניית הקמפוס החדש המיועד להיות מוקם במתחם עזריאלי בחולון בעתיד.
 
במהלך המפגש הודיע פרופ' יעקובוב על כוונתו להעניק החל מהשנה תעודות הצטיינות גם לחברי הסגל המנהלי בדומה לתעודות המוענקות מדי שנה לסגל האקדמי. "חברי הסגל המנהלי במכון עושים עבודה נפלאה ומשקיעים את מיטב מרצם וזמנם לטובת המכון ולכן אין סיבה שלא יזכו להוקרה על כך באופן רשמי".