חדשות והודעות

816 בוגרי HIT קיבלו תואר ראשון ושני בטקס מרגש בהיכל הספורט של חולון

 

ביום שלישי, 26 ביוני 2018, נערך טקס הענקת תארים, ראשון ושני , ל-816  בוגרים של המכון , בנוכחות כ-3500 אורחים.

 


צילום: "סרט למזכרת".


האירוע אשר נערך בהיכל הספורט בחולון, היה חגיגי ומרגש ונכחו בו נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב, פרופ' דוד שויחט סגן נשיא לעניינים אקדמיים, יו"ר הועד המנהל פרופ' אדיר פרידור, מנכ"ל המכון מר שמואל גולדברג, חברי חבר הנאמנים, המועצה האקדמית, דקאני פקולטות וראשי מחלקות, סגל אקדמי ומנהלי, ראש עריית חולון, מר מוטי ששון, יו"ר אגודת הסטודנטים לירון-ענבל פרסי וחברי האגודה וכמובן הבוגרים, בני משפחותיהם ואורחים רבים מהארץ ומחו"ל.

 


 פרופ' אדוארד יעקובובצילום: "סרט למזכרת".


אורחי הכבוד באירוע היו הרבנית עדינה בר שלום, אשר קיבלה אות הוקרה על מפעל חיים; ד"ר אילן גולדפיין, נשיא הבנק המרכזי של ברזיל, אשר נבצר ממנו להגיע ואת מקומו מילא אביו מר יוסף גבעון ומר ישראל מזין, יזם בינלאומי, אשר קיבלו תארים לשם כבוד.

 


 צילום: "סרט למזכרת". 


נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, אמר בטקס : למעלה מ 14,000 בוגרי HIT  הנמצאים בעמדות מפתח בתעשייה ובהיי טק, מהווים הוכחה בולטת לחתירה הבלתי פוסקת שלנו למצוינות ולעידוד חדשנות ויזמות. מדי שנה ניצבת מערכת ההשכלה הגבוהה בפני אתגרים נוספים ואנו חותרים להיות בחוד החנית בטכנולוגיה ובתעשייה, בזכות שילוב לימודים מולטי-דיסיפלינאריים, השקעה בפרוייקטים פורצי דרך וקידום המכון בעולם באמצעות חתימה על הסכמים בינלאומיים עם מוסדות אקדמיים מובילים.
אתם יוצאים מכאן היום מצויידים בידע עדכני, יכולת חשיבה יצירתית, יכולת לעבוד בצוות וארגז כלים משוכלל שיעניק לכם כרטיס כניסה לתעשייה, יחד עם היותכם אזרחים טובים למדינת ישראל. אנו רואים בכם שגרירי המכון בכל אשר תפנו".

 

הרבנית עדינה בר שלום וחברי הועדה להענקת תארי כבוד. צילום: "סרט למזכרת".

 

הרבנית  עדינה בר שלום אמרה בדברי ברכתה כי היא נרגשת ונפעמת מהמעמד המכובד. "מפעל חיי היה הנגשת ההשכלה הגבוהה ע"י הקמת המכללה החרדית בירושלים. מעל 13,000 חרדים לומדים במכללות המאפשרות לחרדים להשתלב ולהגיע להישגים. זו התשובה הראויה שדרכה נוכל להגיע לשיוויון הזדמנויות. המכון מעניק הזדמנות למגוון הישראליות הקיימת ברמה גבוהה ביותר והטכנולוגיה היא העתיד הנפרש כאן בפניכם. בחרתם HIT בחרתם טוב!"

 

יו"ר חבר הנאמנים מר פנחס (פיני) כהן אמר בנאומו לבוגרים: "אנו חותרים להיות מכון פורץ דרך במחקרים, בהדרכות, באמצעים, בכיתות ובביצוע. אנו שואפים  להמשיך לחתור ללא לאות למצוינות. אני מבקש שתקחו את החתירה למצוינות לחיים וזו ברכת הדרך שלנו, של חבר הנאמנים. אתם כבר בעלי ידע טכנולוגי, אני מבקש שתהיו גם אזרחים טובים למדינת ישראל".

 

משמאל: מר מזין, מר גבעון, הרבנית בר שלום, פרופ' יעקובוב, פרופ' טנא, מר מלאך, מר גולדברג, פרופ' פרידור, ד"ר ברכאן, עו"ד קופלוביץ. 

צילום: "סרט למזכרת".

 

יו"ר הועד המנהל ,פרופ' אדיר פרידור בירך את הבוגרים ואמר: "תואר הוא מעין אישור שהמוסד האוניברסיטאי נותן לשאר העולם ופירושו שאנו מאמינים בכם. אני רוצה לברך אתכם בדרך צלחה. לכו עם הכלים שהצטיידתם בהם כאן במהלך הלימודים, יישמו אותם, תרמו לחברה והביאו נחת גם לנו. עלו והצליחו!"

 

ד"ר אילן גולדפיין אמר בנאומו :" הדבר החשוב ביותר בקריירה שלכם הוא ההתמדה. תמשיכו ואל תוותרו. יהיו עליות ומורדות אבל בסופו של דבר תגיעו. אתם זקוקים לפרספקטיבה ואתם צריכים להביט תמיד קדימה אבל יחד עם זאת עצתי לכל הבוגרים, -אל תשכחו ליהנות מהדרך".

 

מצטייני יתרה. צילום: "סרט למזכרת". 

 

מר ישראל מזין סיפק לבוגרים כמה עצות חשובות להצלחה: "האמינו בעצמכם. זיכרו שאין דבר שהוא בלתי אפשרי ואל תוותרו. הדרך לפעמים קשה והחוכמה היא לדעת איך לא להישבר. חשוב ללמוד מכשלונות ולהמשיך הלאה ולבחור בתבונה את האנשים שסביבכם".

 

יו"ר אגודת הסטודנטים לירון ענבל פרסי, אמרה בטקס : "להיות סטודנטים זה לא קל וכולנו יודעים את זה. אתם צריכים להיות גאים בעצמכם שעברתם את זה.עכשיו אתם ויצאים לעולם האמיתי עכשיו זה הזמן שלכם לעשות שינוי".

 

עומר בן-צור. צילום: "סרט למזכרת"


עומר בן- צור, בוגר בהצטיינות  מהפקולטה להנדסה בירך בשם הבוגרים ואמר : כבוד רב נפל בחלקי לעמוד כאן הערב ולשאת דברים בשם עמיתי בוגרי ומוסמכי המכון. הכרת הטוב בשמי ובשם חברי הבוגרים לכם אנשי המכון על תקופה מדהימה ומאתגרת בה ידעתם לעורר בנו סקרנות,לזרוע תחשות מסוגלות ולהציב בפנינו רף אקדמי חסר פשרות. כל זאת תוך מתן דגש חזק על ערכים, ציונות, חברות ואנושיות.היחס האישי והמבין מצד כל בעלי התפקידים במכון היוו חלק בלתי נפרד מההצלחה שלנו.טכנולוגיה מסוגלת לחולל דברים נפלאים, אם רק נזכור להכניס לתוכה כמקור או כתוצאה את הערכים והמחויבות הבסיסית שלנו לחברה".

 

פורסם: 26.6.2018