חדשות והודעות

יום פתוח בפקולטה לעיצוב לקראת שנה"ל תשע"ט

 
מאות מועמדים הגיעו ונירשמו ביום הפתוח של הפקולטה לעיצוב שהתקיים במכון.
 
פרופ' יעקובוב בדברי הפתיחה שלו לבאי היום הפתוח

בדברי ברכתו אמר פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון, כי השנה הפקולטה והמכון חשים התרגשות מיוחדת נוכח העובדה שלפני חמישים שנה הונחה אבן היסוד להקמתם.

"חלומם של 3 אנשים התגשם ובא לידי מימוש והשנה HIT מסכם 50 שנות מצוינות בשדה ההשכלה הגבוהה בישראל והפקולטה לעיצוב מצטיינת בפעילות נרחבת וממשיכה להביא כבוד רב ויוקרה למכון".

פרופ' דנה אריאלי, דקאן הפקולטה לעיצוב אמרה כי ייחודיות הפקולטה היא בעובדה שהיא מפגישה תחת קורת גג אחת גם חשיבה תיאורטית אודות עיצוב וגם מפגש מתמשך עם התעשייה מתוך תפיסה שכל בוגר שלה הוא מי שעתיד לעצב את חיי היום יום והתרבות שלנו.
 
פרופ' אריאלי

עוד הוסיפה כי "מה שמייחד אותנו היא העובדה שבתוך סגל הפקולטה יש אנשים המובילים בתחומם בארץ. זה המקום הטוב ביותר ללמוד בו עיצוב" סיכמה.

סטודנטים ובוגרים של הפקולטה הציגו בפני המועמדים את הישיגיהם במהלך ולאחר תקופת הלימודים ואת היתרונות שיש לסטודנטים בפקולטה ,כמו מסגרות של חילופי סטודנטים, סטאז' אצל מעצבים מובילים ותמיכה של גופי תעשייה בפרויקטים.
 
סיור בסדנה

המועמדים סיירו ברחבי הפקולטה וביקרו בסדנאות, בגלריה ובכיתות הלימוד ושמעו הסברים מפי ראשי המחלקות על העשייה המתקיימת בה במהלך השנה.