חדשות והודעות

קפה עם הנשיא

 
"המכון הטכנולוגי שייך לסטודנטים ואנחנו כאן כדי לשרת אתכם. אני רוצה לשמוע מכם ממה אתם מרוצים ומה מפריע לכם ", כך פתח פרופסור אדוארד יעקובוב, נשיא HIT את המפגש הבלתי פורמלי שהתקיים במכון בינו לבין הסטודנטים תחת הכותרת "קפה עם הנשיא". במפגש נכחו כ-40 סטודנטים מכל הפקולטות וכן חלק מחברי הסגל האקדמי והמינהלי.
 
לצד הבעת שביעות רצון מההתנהלות הכללית במכון, האווירה הטובה והיחס האישי של המרצים לסטודנטים במרבית הפקולטות, הועלו מצד הסטודנטים גם מספר סוגיות אליהן נדרשו הנשיא וצוות הנהלת המכון.
 
 
לאור מחאת הסטודנטים בגין גביית תשלום של 4 שקלים בגין עותק ממחברת המבחנים, הודיע הנשיא כי בהחלטה שהתקבלה בהנהלת המכון הוחלט על ביטול התשלום הנ"ל כבר בתקופת המבחנים הקרובה, ופירושו של דבר שכבר בסמסטר ב' לא ייגבו כספים עבור הדפסת מחברות הבחינות
 
הנשיא הודיע כי המכון ישלם על אימוני נבחרת הכדורסל באולם הספורט ויזכה את השחקנים הפעילים בנקודת זכות אחת לסמסטר.
 
כמו כן ציין הנשיא כי הוחלט על העלאת התקציב למלגות לסטודנטים מצטיינים ב- 20% , מה שמעיד על כוונת המכון לעודד את מגמת ההצטיינות בקרב הסטודנטים.
 
התקבלה החלטה על בחינת נציגות לאגודה בוועדת הערעורים לוועדות משמעת וכן מתן זכות הצבעה בישיבות המועצה האקדמית של המכון
 
 
מבין שאר הנושאים שהועלו על ידי הסטודנטים נדון מצבה של תשתית האינטרנט במכון אשר שדרוגה עתיד להסתיים עד אוגוסט, ולדברי גל שטיינהרט, סמנכ"ל המחשוב מדובר בהשקעה של למעלה מרבע מיליון ₪ אשר תפתור את בעיית ה- wifi ברחבי המכון. בנוסף, סטודנטים ציינו גם מספר תוכנות שהם מבקשים והמכון רכש אותןת בעלות של עשרות אלפי ₪ . מדובר ב- Adobe CC החדש , Rahino , Story line ,
 
לגבי תלונות שהועלו על תחזוקה לקויה בחלק מכיתות הלימוד ,הוחלט כי מנהל המשק והתחזוקה, תמיר גלוסקא ירכז את התלונות ויפעל לתיקון מיידי של הליקויים.
 
טענה נוספת שהועלתה עסקה במחירי המוצרים בקפיטריה ולגביה הוחלט כי תמונה ועדה בראשה סמנכ"ל התפעול של המכון, שני סטודנטים ונציגים של סגל אקדמי ומנהלי אשר תבדוק נושא הקפיטריה על מנת למצוא דרכים להוזלת המוצרים עוד יותר.
 
נושא אחר שהועלה במפגש עסק במיומנותם של מתרגלים חדשים ועל כך השיב הנשיא שכבר נתקבלה החלטה על עריכת קורסי הכשרה למתרגלים ומרצים חדשים כבר בחודש יוני הקרוב לאחר תום הסמסטר הנוכחי.
 
המפגש הסתיים ברוח טובה ובקריאה של הנשיא לסטודנטים להמשיך ולדון בנושאים הבוערים בקבוצות קטנות אשר ייפגשו עמו כבר בשבועות הקרובים על מנת לדון בפירוט גדול יותר בכל מה שדורש שיפור ותיקון.