חדשות והודעות

תלמידי כיתות ט' מפתח תקווה ומטירה במפגש מיוחד ב HIT

 
"ילדים למען ילדים" הינה תכנית משותפת ל HIT ולחברת IBM ישראל זו השנה ה-15.
מטרת תכנית זו הינה יצירת דיאלוג בין תלמידים יהודים לערבים באמצעות פיתוח יוזמות טכנולוגיות לטובת הקהילה. סה"כ משתתפים בפרויקט 20 תלמידים, 10 תלמידים מחטיבת הביניים "אחד העם רמת ורבר" בפתח תקווה ו-10 תלמידים מהמרכז למחוננים בטירה.
 
 
במסגרת התכנית השנה, יש שיתוף פעולה עם ארגון אקים ומעון רנד במטרה לפתח עבור אנשים עם מוגבלות שכלית בינונית פתרון טכנולוגי שיסייע בלימוד והקניית כישורי חיים.
 
מדי שבוע נפגשים התלמידים בבית IBM לסדנת DESIGN THINKING אותה מעבירים הסטודנטים נועה טימר ואברהם שמואל, מהפקולטה לטכנולוגיות למידה, בהדרכה של יועצי GBS מ-IBM והנחייה של רותם ישראל, מרצה מהפקולטה לטכנולוגיות למידה.
 
אתמול התקיים ביקור של תלמידי התוכנית במכון. יפעה בנר, ממונה על תוכנית "תקווה ישראלית" במכון, פתחה את המפגש בברכות, אחריה בירכה ד"ר חגית מישר טל, ראשת התוכנית לתואר ראשון בפקולטה לטכולוגיות למידה, אשר הציגה את הפקולטה ולאחר מכן התקיימה סדנא בנושא של למידה פרוצדורלית שהועברה ע"י ד"ר רונן המר, ראש המרכז לקידום ההוראה. כמו כן, שיחקו התלמידים במשחק Treasure-HIT שנבנה להכרת הקמפוס ולסיום נחשפו לתוצרים שונים פרי פיתוחם של סטודנטים מהפקולטה לטכנולוגיות למידה.