חדשות והודעות

Style Your SmArt

זוכה אחד מישראל -תמיר שפר במקום הראשון בתחרות העולמית לעיצוב מכונית SMART מבית מרצדס בנץ זכה האומן ומעצב תמיר שפר – ראש המסלול לעיצוב אינטראקטיבי ב – H.I.T – מכון טכנולוגי חולון

בתערוכת הרכב הבינלאומית בז'נבה לפני כשבוע, הכריזו השופטים על הזוכה, תמיר שפר,  בתחרות " Style Your smart" - עצב את הסמארט שלך.  את התחרות ערכה חברת דיימלר הגרמנית (כן, יצרנית מרצדס..). המכונית והתחרות עוררו עניין רב ומשכו  8,000  מעצבים שהגישו מעל  50,000  עיצובים שונים שעוררו מעל  600,000  תגובות באינטרנט. (www.styleyoursmart.com)

 

"קשה להתעלם ממנה. היא מלאת חיים, אנושית ורוח עירונית. היא מוכיחה שאנשים ומכוניות שייכים זה לזה" כך אמרו השופטים על עיצובו של תמיר שפר והעניקו לו את המקום הראשון בתחרות.

 

תמיר שפר,  46, אמן, מעצב וראש מסלול עיצוב אינטראקטיבי במחלקה לעיצוב תקשורת חזותית ב – H.I.T  – מכון טכנולוגי חולון. בשנת  1988  חבר שפר לדודו גבע וזאב אנגלמאייר, יחד הקימו את "חבורת החור"- חבורת אמני קומיקס שהחלה ליצור בצורה עצמאית, קיצונית ואנטי-ממסדית, במטרה לשבור את גבולות השיקול ולהגיע לביטוי אמנותי, אותנטי ורחב.  את עבודותיו הצבעוניות הוא מציג ומוכר בארץ ובעולם, בעיקר בגרמניה, באמצעות החברה הגרמנית art28 שמייצגת אותו בכמה גלריות בשטוטגרט. במקביל, עוסק שפר בסטודיו שלו בציור, איור ובעיצוב מסחרי.  את העבודה הזוכה שפר מגדיר כ"קומיקס גרפי", שמתאים הן לגרפיטי עירוני והן למכונית הסמארט העירונית.  העבודה לקוחה משפת הקומיקס, אבל על הגבול האמנות.
 
תמיר שפר, עיצוב תקשורת חזותית מכון טכנולוגי חולון Style Your SmArt תמיר שפר, עיצוב תקשורת חזותית מכון טכנולוגי חולון
Style Your SmArt תמיר שפר, עיצוב תקשורת חזותית מכון טכנולוגי חולון
Style Your SmArt תמיר שפר, עיצוב תקשורת חזותית מכון טכנולוגי חולון