חדשות והודעות

עמדת טעינה חדשה לסלולר המתבססת על אנרגיית השמש הותקנה במכון

 
HIT ובנק הפועלים שמחים לקדם פרויקט משותף בתחום סדר היום הסביבתי-חברתי. המיזם re:charge, מציע טעינה חופשית לסמארטפון או לטאבלט על בסיס אנרגיה סולארית הנטענת באמצעות פנלים סולאריים למצבר בבסיס המתקן.
 
עמדת טעינה חדשה לטלפונים סלולריים
אמילי גבאי, סטודנטית בשנה א' לניהול טכנולוגיה מטעינה בעמדה החדשה

בעמדה הממוקמת ליד רחבת הדק החיצונית של הקפיטריה במכון ניתן להטעין עד 12 מכשירים בו זמנית.
 
שמואל גולדברג מנכ"ל המכון: "המכון הוסמך כקמפוס ירוק כבר ביולי 2010, והחשיבה האקולוגית-ירוקה מהווה רכיב משמעותי בתהליך קבלת החלטות במכון. עמדת ההטענה החדשה היא צעד נוסף מתוך מכלול. ההטענה בעמדה זו היא פשוטה ודורשת רק חיבור של כבל USB לשקעים היעודיים, בדיוק כמו בהטענה חשמלית. היתרון הגדול הוא שבדרך זו נעשה שימוש באנרגיה ירוקה המופקת מהשמש. אנחנו מזמינים את הסטודנטים, הסגל וכל באי הקמפוס להשתמש בעמדה החדשה".
 
מאגף אחריות חברתית תאגידית בבנק הפועלים נמסר: "המהלך המשותף שאנו עושים פה להטמעה של התנהלות סביבתית הולמת הנו חלק מתפישת עולם רחבה יותר של אחריות חברתית וקיימות. ביסוד תפישה זו עומדת יצירת "הערך המשותף" (SHARED VALUE). פירושו שבכל עשייה עלינו לוודא שצומחת ברכה לעוד מחזיקי עניין רלבנטיים, מלבד הלקוחות, לסביבה לחברה והקהילה במרחב הפעולה שלנו. מכאן שיתוף הפעולה בין בנק הפועלים למכון הטכנולוגי חולון. 
 
תפיסת העולם המנחה מחייבת כל אחד מאתנו להתייחס למרקם החיים סביבו באותה מידת אחריות, הגינות ואהבה שהוא מתייחס לעצמו: הכל אחד, יש תלות והשפעה הדדית בין מה שקורה סביבנו – סביבה פיזית, חברתית וכלכלית – לבין מה שקורה לנו".

-----
יש לכם עוד רעיון ירוק ויצירתי? שלחו לנו!
greencampus@hit.ac.il


 
פורסם: 7.12.16