חדשות והודעות

משלחת ממכללת סינקלייר בארה"ב ביקרה ב-HIT

 
משלחת של נציגי  Sinclair Community College מאוהיו, ארה"ב, הגיעו לביקור רשמי ב- HIT במטרה לבחון מגוון אפשרויות לשיתוף פעולה עם המכון בתחומים שונים, בדגש על נושאים הקשורים למל"טים.
 
חברי משלחת  Sinclair Community College עם נשיא המכון ונציגים נוספים
בתמונה מימין לשמאל: דמיטרי פטשוב, ד"ר אנדרו שפרד, פרופ' שוייחט, הדס בר-אור, פרופ' יעקובוב, שמעון חפץ, דבורה ל. נוריס, פרופ' אריק שדה, מיקי ארמון ויואב טל
 
חברי המשלחת כללו את גב' דבורה ל. נוריס,  סגנית הנשיא לפיתוח כוח אדם ושירותי תאגידים ואת ד"ר אנדרו שפרד, ראש תוכנית UAS  (מזל"טים) במכללה. אליהם נלוו גב' הדס בר אור, הנציגה המסחרית לישראל של מחוז דייטון ,אוהיו  ותא"ל (מיל.) שמעון חפץ במסגרת פעילותו בברית ערים תאומות – Dayton-חולון.
למכללה תשתית מתקדמת ומוניטין בתחום המל"טים, והם גם מכשירים צוותים בתחום ומשמשים כיועצים לתעשייה.
 
במהלך הפגישה, הציגו פרופ' אדוארד יעקובוב ופרופ' דוד שויחט בפני האורחים את המכון על תחומי הפעילות שלו. כן נכחו  פרופ' אריק שדה, דיקאן הפקולטה לניהול טכנולוגיה ומר מיקי ארמון מרצה מן החוץ (נה"ט), שהציגו מגוון נושאים רלוונטיים מהתחומים בהם עוסקים בפקולטה ואפשרויות לשת"פ באמצעותה.
 
מר יואב טל, מנהל אגף הפיתוח בחטיבת המדען הראשי, המרכז למיפוי ישראל (מפ"י), הציג את מפ"י ותאר את הפרוייקטים המבוצעים ע"י סטודנטים של HIT בשת"פ איתם, בהם כאלה העוסקים ב-GIS. מר דמיטרי פטשוב, מרכז פרוייקטים בפקולטה למדעים, תאר בקצרה את מגוון התחומים בהם מתקיימים פרוייקטי סטודנטים בשת"פ עם התעשייה.
 
בהמשך נדונו אפשרויות שונות לשיתופי פעולה עתידיים, בהם חילופי סטודנטים, שת"פ בתחומי מחקר, הגשה משותפת של הצעות לקרנות ועוד.
 
הביקור הסתיים בהבעת רצון לקדם שיתופי פעולה וביקורים הדדיים.