חדשות והודעות

עיטור כבוד מטעם מועדון "רוטרי" לנשיא HIT

 

עיטור "פאול האריס" מטעם מועדון "רוטרי" חולון הוענק לפרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT  בטקס מרגש שנערך במכון במעמד ראש עיריית חולון, מר מוטי ששון ובנוכחות אנשי סגל אקדמי ומנהלי ובני משפחה. העיטור הוענק לפרופ' יעקובוב על פעילות ענפה ומתמשכת למען הקהילה.

 

מימין: מר גידי פייפר, מר משה יצחקי, מר משה הורן, פרופ' אדוארד יעקובוב, מר שאול הרשטט, מר מוטי ששון
צילום: טל קירשנבאום


בנאום התודה שלו בירך נשיא המכון את האורחים ואמר כי המכון ימשיך להוות אכסניה לפעילות למען החברה והקהילה, דוגמת הפעילות המבורכת של ארגון "רוטרי" וכי הוא גאה להשתייך לקבוצת מקבלי העיטור המכובד.


"שיתוף הפעולה של המכון עם העיר חולון החל לפני כחמישים שנה כאשר ראש עיריית חולון דאז הגה את רעיון הקמת המכון אשר הפך ברבות השנים למוקד התעניינות ולמידה בינלאומי", אמר פרופ' יעקובוב.

 

"מדי שבוע פוקדים את המכון אורחים ממוסדות אקדמיים מובילים בעולם המבקשים לשתף פעולה ולחתום על הסכמים משותפים. כיום, כאשר במכון לומדים כ 4500 סטודנטים ו 14,000 בוגרים שלו תופסים עמדות מפתח בתעשייה ובמשק, הוא נחשב למוביל באיכות הלימודים ובאיכות המצטיינים. אני גאה בכך שאנו לא רק מכשירים מהנדסים אלא גם מחנכים אותם לאזרחות טובה ולתרומה לקהילה."


"אנו גאים בייצוג של מגוון סטודנטים במקצועות הטכנולוגיים, המייצגים בעצמם  את המגוון הרחב של האוכולסייה במדינת ישראל, ואנו ממשיכים במחויבותנו לפעול למען החברה מצפון ועד דרום. אני רואה בעיטור הזה אות הוקרה למכון כולו".

 

 

פורסם: 25.6.18