חדשות והודעות

יום הוקרה לתורמים המעניקים לסטודנטים סיוע כלכלי, לימודי ואקדמי

 
בטקס מרגש להוקרת תורמים וקרנות, אשר התקיים השנה ב 22 ביולי, השתתפו לראשונה גם בוגרים של המכון אשר תרמו מלגות לימודים לסטודנטים במכון. המכון הוקיר את כל הארגונים, העמותות הקרנות והאנשים הפרטיים אשר תורמים מלגות לסטודנטים והגדיר אותם כ'שותפים לדרך'. "בכל פנייה אליכם אנו מגלים כי לא רק אנחנו לצידו של הסטודנט, אלא יש לנו שותפים נוספים אשר מעניקים לסטודנטים שלנו כתף, עצה טובה וסיוע כלכלי בעת הצורך".
 
נציג "ידיד עתידים" עם הסטודנטים המשתתפים בפרויקט
נציג "ידיד עתידים" עם הסטודנטים המשתתפים בפרויקט
 
יום שלם להוקרת תורמים וקרנות התקיים במכון, במהלכו זכו לתעודת הוקרה על תמיכתם בסטודנטים במכון:
  • בנק לאומי
  • חברת IBM ישראל
  • קרן גרוס לקידום חיילים משוחררים
  • קרן !IMPACT מטעם ארגון ידידי צה"ל בארה"ב FIDF
  • קרן הישג -לקרן מלגות לחיילים בודדים משוחררים.
  • ועדת העזבונות של האפטרופוס הכללי
  • קרן המלגות ע"ש ד"ר אברהם מרגלית ז"ל
  • מלגות ע"ש ד"ר אוגניה כהן ז"ל
  • מלגות ע"ש ד"ר יוסף זהבי ז"ל
  • מלגות ע"ש אלקס רובין
  • מלגות ע"ש אמיר שבתאי ז"ל
  • עיריית חולון – מינהל החינוך
  • עמותת ידידי עתידים
  • כל ישראל חברים
  • חברת מוטורולה סולושנס
  • מלגות ע"ש דרורה מרון ז"ל- תרומה של בוגר המכון
  • חברת מרס אנטנות ומערכות RF בע"מ
  • מלגות פר"ח
  • מלגות חברת Keysight
  • בוגר הפקולטה להנדסה איציק דיין
  • IAJF- ארגון יוצאי איראן
 
מפגש של נציגות קרן גרוס עם הסטודנטים
מפגש של נציגות קרן גרוס עם הסטודנטים
 
במהלך היום נפגשו התורמים ונציגי הקרנות עם נשיא המכון, דקאנים, ראשי מחלקות ושותפים מטעם המכון לתכניות המתקיימות במכון כמו 'אקדמיה פלוס'. לראשונה, זכו למלגות גם סטודנטים של תכנית "מצוינוער", תלמידי תיכון אשר לומדים את לימודי התואר שלהם במקביל ללימודי הבגרויות.
 
מפגשים מרגשים נערכו השנה בין הסטודנטים מקבלי המלגות לבין חלק מתורמים דוגמת חברת מוטורולה וקרן גרוס. נציגי התורמים והקרנות הכירו פנים אל פנים את הסטודנטים, שמעו את סיפורם האישי ואת האופן בו תרומתם מסייעת להם.
 
איציק דיין בוגר המכון ותורם מלגת אקדמיה מקבל תעודת הוקרה
איציק דיין בוגר המכון ותורם מלגת אקדמיה מקבל תעודת הוקרה
 
המלגות שניתנו על ידי התורמים, נועדו עבור: מימון שכר לימוד לסטודנטים, סיוע בשיעורי עזר, מימון ציוד לימודי ועוד. חלק מהמלגות יועדו לסטודנטים מצטיינים ולאוכלוסיות מיוחדות, והיו גם תורמים אשר בחרו לתת מלגה לסטודנטים אשר תרמו והשתתפו לפני שנה במבצע "צוק איתן". בין התורמים הללו גם בוגר המכון, שבחר להישאר אנונימי ולתת את תרומתו בסתר.
 
בשם החברות העסקיות בירכה השנה הגב' מזי גלאור- סמנכלי"ת השיווק של IBM, ובשם המשפחות התורמות, בירכה הגב' אורה בן דרור, בתו של ד"ר אברהם מרגלית, מייסד המכון ומנהלו הראשון.
 
פגישה של נציגי המכון עם נציגות מוטורולה
פגישה של נציגי המכון עם נציגות מוטורולה
 
יצוין, שכל הסטודנטים שמקבלים מלגות מחויבים בפעילות למען הקהילה ובכך נוצר מעגל של נתינה וקבלה.
 
בזמן הרישום וההתכנסות ליום ההוקרה, נערכה תערוכה של הפרויקטים חברתיים, ובה הוצגו מיזמים ופרויקטים שיצרו הסטודנטים יחד עם עמותות וארגונים שונים. במהלך הטקס הוקרן גם סרטון הממחיש את פעילות דקנאט הסטודנטים במספרים: 354 סטודנטים עוסקים בפעילות חברתית, בקורסים משלבי עשייה, פעילויות חברתיות וקהילתיות ועוד.
 
 

כנראה שעשינו כמה מעשים טובים השנה. הנה זה במספרים...

‎Posted by ‎הסלון החברתי‎ on‎ יום שלישי 21 יולי 2015
 
 
חמישה סטודנטים, שבלטו באופן מיוחד, קיבלו במעמד זה תעודת הערכה על פעילות התנדבותית יוצאת דופן ומעוררת השראה:
 
חיים בוזגלו - סטודנט למדעי המחשב, שנה ג'.
מנימוקי המכון להענקת תעודת ההערכה:
"ממעט הזמן שיש לחיים כסטודנט למדעי המחשב, חיים מצא את הזמן והרצון לעזור לסטודנטים מיוזמתו. הוא פנה לצוות מרכז הנגישות בבקשה לסייע לסטודנטים בלימודים וזאת בהתנדבות ללא כל תמורה.
לאורך הסמסטר ובעיקר לקראת תקופת המבחנים חיים לימד קבוצה של סטודנטים בהתנדבות מלאה והיה ה"רוח החיה" של מרכז הנגישות. חיים הוא מודל של סטודנט מעורב ותורם במשך שנים, ועל כך תודתנו".
 
אלכס שבצוב, סטודנט להנדסת חשמל ואלקטרוניקה, שנה ד'
מנימוקי המכון להענקת תעודת ההערכה:
"אלכס הוא סטודנט מילגאי של קרן "הישג", התומכת ומסייעת לסטודנטים חיילים בודדים. אלכס החל את פעילותו החברתית בעמותת "אחריי" כחלק מהמחוייבות לקרן, ועד מהרה הפכה הפעילות להתנדבות ודרך חיים. אלכס מתנדב ארבע שנים ב"אחרי", מסייע לאוכלוסיות יוצאי אתיופיה, נותן הרצאות בכל רחבי הארץ המעודדות גיוס לשירות קרבי, מדריך ומלווה בבתי ספר ובמקביל עוסק בפעילויות לקהילה. אלכס מסיים השנה את הלימודים אצלנו. הוא בולט במיוחד הן בקסם האישי שלו והן בעשייה החברתית שלו, ובעיקר במכסת ימי המילואים שהוא מבצע ולא מוותר על השירות אף פעם".
 
עדי בכש, סטודנטית שנה ב', לטכנולוגיות למידה
מנימוקי המכון להענקת תעודת ההערכה:
עדי פעילה חברתית זה שנים רבות. לכל אורך התקופה של מבצע "צוק איתן" עדי התנדבה לשרת במילואים, במקביל לכך שדאגה לרווחת הסטודנטים בתפקידה כמ"מ יו"ר האגודה. היא ארגנה איסוף מזון לחיילים מגן יבנה, מחיפה ואפילו מחו"ל. בעבר, הייתה מפעילה ימי הולדת לילדים למשפחות דלות אמצעים, ארגנה חלוקת מזון למשפחות נזקקות בחולון, הרצאות וימי עיון ועוד. כל מי שחי בקמפוס הזה יודע שעדי היא דוגמא ל"רוח החיה" של HIT. מייד מתנדבת לכל פעילות ונלחמת למען הסטודנטים גם כאשר אינה בתפקיד רשמי".
 
גבי אמבאו, סטודנט שנה א', למדעי המחשב
מנימוקי המכון להענקת תעודת ההערכה:
"גבי הוא מלגאי של תכנית "עתידים לתעשייה", המסייעת לסטודנטים בעלי קשיים כלכליים לצלוח את התואר שלהם ולהשתלב בקלות בתעשייה. גבי מתנדב במתנ"ס לזרוס בחולון ומסייע לתלמידים בלימודים ובהכנת שיעורי בית. הספרניות התלוננו על גבי שלא מסיים את הפעילות גם אחרי השעה שבע, שעת סגירת הספריה. אך הוא לא מוותר, וממשיך ללמד בחדר אחר. גבי מתמיד, מסור ומקצועי, ויודע איך להפוך כל נושא לנגיש ומשמעותי".
 
נתנאל זינגר, סטודנט לעיצוב תעשייתי, שנה ד'
מנימוקי המכון להענקת תעודת ההערכה:
"נתנאל קיבל המלצה חמה מסטודנט אנונימי, שנחשף לעשייה של נתנאל, אשר מתבצעת בשקט ובצנעה. נתנאל מתנדב זה שמונה שנים בעמותת "בית הגלגלים", המסייעת ותומכת באנשים עם מוגבלויות ונכויות פיסיות. הוא התחיל את התנדבותו בסניף בצפון, ונשאר שם למרות שהעתיק את מקום מגוריו לתל אביב. נתנאל נותן מזמנו המועט באהבה ובשמחה רבה".
 
בנוסף, צויינו לשבח סטודנטים נוספים, אשר פעילותם החברתית ראויה לציון:
דני סבג, עוז בן עמרם, גלעד גל, אייס אלג'רי, יעקב גרידינגר, טל ימין, דימיטרי פרוסקוניו, אורטל מיכאלשווילי, יוסי ידגר, עומר פיצ'וטו, נסים מור, ארז דגני וגולן שרי.