חדשות והודעות

דבר הנשיא

 
נשיא המכון סטודנטים יקרים,
 
בשמי ובשם הסגל האקדמי והמנהלי של המכון הטכנולוגי חולון, אני מברך אתכם עם פתיחת שנה"ל תשע"ה.

הסגל האקדמי והמנהלי כאחד רואה את הסטודנטים במרכז העשייה, כל זאת במטרה להכשיר אתכם להשתלבות מוצלחת בתעשיית ההי-טק.
 
הסטודנט הבוחר להצטרף אלינו זוכה באתגר אינטלקטואלי ובחוויה כוללת, המחברת בין האקדמיה והחברה הישראלית על כל רבדיה. נשקיע בכל סטודנט את המיטב, כדי שיוכל להגשים את הפוטנציאל הטמון בו.

כאן תגלו מכון אקדמי ותיק הפועל בסביבה מרובת אתגרים, תחרותית ודינאמית המוביל בהוראה אקדמית וטכנולוגית. חברי הסגל האקדמי במכון עוסקים, בנוסף להוראה, גם במחקר וביצירה, זוכים במענקי מחקר יוקרתיים בארץ ובעולם ומעורבים בפרויקטים שונים בתעשיות עתירות ידע.

המכון רואה חשיבות רבה בהכשרת הסטודנט לחשיבה יצירתית, לניתוח מעמיק, ליוזמה, לראייה מערכתית, ליכולת עבודה בצוות, כמו גם ליכולת למידה עצמית, ומעל לכל - ל'ראש פתוח" ולמקצוענות. לשם השגת יעד זה, אנו מעמידים לרשות הסטודנטים מערך תמיכה מקיף הכולל אמצעי לימוד חדשניים, ביניהם הספרייה, כיתות הלימוד ומעבדות משוכללות, חונכים אישיים, תמריצי עידוד ומלגות.

אנו פועלים ללא ליאות לכך שתקופת הלימודים תהווה עבורכם חוויה אקדמית נעימה ומיוחדת, ואנו נשמח לספק לכם את כל הדרוש למיצוי מלא של יכולותיכם וכישוריכם בתקופת היותכם ב-HIT. בסיום לימודיכם אתם עתידים להצטרף לכ- 10,500 בוגרי המכון הטכנולוגי חולון אשר נקלטו בהצלחה בתפקידי מפתח שונים במקומות עבודתם.

אני מאחל לכם חוויה לימודית מפרה והצלחה רבה בלימודיכם.

בברכת שנת עבודה פוריה,
פרופ‘ אדוארד יעקובוב, נשיא המכון