חדשות והודעות

יום פתוח למקצועות ההיי טק והניהול

 
מאות מתעניינים הגיעו ליום הפתוח למקצועות ההיי טק והניהול שהתקיים ב -HIT.
הערב נפתח בכינוס במליאה במהלכו שמעו הבאים על המכון , תחומי הלימוד ונהלי ההרשמה.
 
נשיא המכון מברך את המתעניינים
נשיא המכון מברך את המתעניינים
 
פרופ' אדוארד יעקובוב , נשיא המכון, בירך את המתעניינים וציין את העובדה שבשנת הלימודים הבאה צפויים ללמוד כ 4500 סטודנטים במכון.
 
בדבריו התייחס הנשיא לעובדה שהמכון חרת על דגלו להיות מוסד אקדמי מוביל המאפשר לסטודנטים הלומדים בו להשתלב בתעשייה עוד בתקופת הלימודים במסגרת פרוייקטי גמר ופרויקטים מחקריים נוספים, ובכך מכשיר אותם להיות מובילים ופורצי דרך כאשר הם נכנסים לשוק העבודה.
 
עמדת ייעוץ

בהמשך, דיברו בפני המתעניינים סטודנטים ובוגרים של המכון,  אשר תיארו את אופי הלימודים בו,  וסיפרו כיצד התמודדו או עדיין מתמודדים עם המטלות האקדמיות וכיצד השפיעו הלימודים על חייהם.
 
לאחר הכינוס במליאה התפזרו האורחים למפגשים פקולטטיים בהם קיבלו מידע מפורט על תוכן הלימודים מפי דיקאני הפקולטות: פרופ' יוסף בן עזרא, דקאן הפקולטה להנדסה, פרופ' אריק שדה, דקאן הפקולטה לניהול טכנולוגיה, פרופ' עזרא זאב, דקאן הפקולטה למדעים ופרופ' מיקי רונן, דקאן הפקולטה לטכנולוגיות למידה. הדקאנים הציגו את תוכניות הלימודים ואת האפשרויות השונות העומדות בפני המתקבלים לשלב לימודים ועבודה.

לאחר הכינוס במליאה התפזרו האורחים למפגשים פקולטטיים בהם קיבלו מידע מפורט על תוכן הלימודים מפי דיקאני הפקולטות ורכזי המחלקות.

מזג האויר הקר לא הפריע לאווירה הנעימה והידידותית והמרקים הטעימים שחולקו באירוע  חיממו את הלב ואת האווירה.