חדשות והודעות

שר הכלכלה בביקור ראשון במכון הטכנולוגי -הבטיח לסייע להפוך את המכון לאוניברסיטה

שר הכלכלה, מר אלי כהן, ביקר לראשונה במכון הטכנולוגי כאורח הנשיא והשתתף בכנס מיוחד של ארגון הקבלנים והבונים בחולון, שנערך במכון.
 
 
השר כהן, יליד העיר חולון המתגורר בה גם כיום נפגש במהלך ביקורו עם נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב, המנכ"ל מר שמואל גולדברג, סגן הנשיא לעניינים אקדמיים, פרופ' מוטי חרדים וכן סייר ברחבי הקמפוס וביקר בין השאר ביריד התעסוקה שהתקיים היום, בגלריה "ויטרינה" ע"ש ג'וליה מזרחי בבניין הפקולטה לעיצוב ובמעבדת הרובוטיקה. לביקור התלווה מר רוני מזרחי , יו"ר ארגון הקבלנים והבונים בחולון. בדברי ברכתו ציין פרופ' יעקובוב כי "העובדה שליד השולחן יושבים שלושה תושבים של העיר חולון: כבוד השר, אנוכי ומר מר מזרחי, רק מחזקת את הרצון המשותף לעשות למען העיר ולמען ההשכלה הגבוהה בישראל. עתידה של העיר חולון בידיים של כולנו. אנו שואפים להגיע לכ- 8000 סטודנטים וזה יקרה בתמיכתו של שר הכלכלה והתעשייה ושל מר מזרחי" אמר פרופ' יעקובוב.
 
 
השר אלי כהן ציין כי הוא רואה חשיבת רבה בהפיכת המכון הטכנולוגי לאוניברסיטה וכי יתמוך ברעיון ויפעל למען ביצועו. "אני שמח מאוד להיות במכון הטכנולוגי היום. ידוע שיש מחסור חמור במשק במהנדסים בכלל ובכוח אדם לתחום הבנייה בפרט. התרשמתי כי המכון הטכנולוגי יכול להכשיר כוח אדם מיומן בכל המקצועות הטכנולוגיים ולכן אני רואה אתגר ראוי בהפיכת המכון לאוניברסיטה ואפעל לסייע לו בהקצאת תקציבים על מנת שיוכל לקלוט יותר סטודנטים".
 
 
מר רוני מזרחי, אמר בפגישה כי האינטרס המשותף לכולם הוא השכלה, ידע ופיתוח וכן השקעת משאבים בפיתוחה של העיר חולון. "במכון הטכנולוגי מרוכז ידע רב, בין השאר, בתחומי הטכנולוגיה והבנייה הירוקה ובין הבוגרים שלו מצויים כיום אנשים המחזיקים בעמדות מפתח בהיי טק ובתעשייה בארץ ובחו"ל. בתקופה זו נרקמים שיתופי פעולה של HIT עם סין ומדינות נוספות. אנו מתכוונים להמשיך יחד במגמה הזו".