חדשות והודעות

סטודנטים מ-HIT מעצבים לוגו חדש לכנסת


תחרות עיצוב לוגו ושפה גרפית לכנסת: סטודנטים לעיצוב מ- HIT מכון טכנולוגי חולון הגיעו למשכן הכנסת, ליום פתוח שהתקיים במשכן במיוחד לכבודם. זאת במסגרת ההכנות לתחרות הייחודית שתתקיים בין סטודנטים מבתי ספר לעיצוב בכל רחבי הארץ.

 
דובר הכנסת יותם יקיר מסביר לסטודנטים על הפרויקט תמונה מאת דוברות הכנסת
 
במהלך היום סיירו הסטודנטים הנרגשים ברחבי הפרלמנט, למדו על מאפייניו ומסריו והאזינו לתדרוכים מפי דובר הכנסת, יותם יקיר.
 
יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין: "הכנסת מתקשה להסביר את עצמה, לתת מידע במה היא מתעסקת, לבדל את עצמה מהממשלה, מחבר כנסת זה או אחר הפועל בה ובמיוחד לבדל את עצמה מאירועים שליליים שמתרחשים בה. שפה עיצובית חדשה יכולה ליצור עבורנו את הגשר הזה לציבור. התלבטנו האם לפנות לשורה של מעצבים מהשורה הראשונה ולהזמין מהם הצעות. אט אט בשלה בנו ההכרה שאנחנו מחפשים דווקא את הסטודנטים לעיצוב. אנחנו רוצים מבט צעיר, חדש, עדכני על הכנסת כזירה פוליטית חברתית".
 
 
צילום: גילי גלדן שנה א' עיצוב תקשורת חזותית
 
דובר הכנסת, יותם יקיר, המרכז את הפרוייקט יחד עם מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית גדי מרגלית, דיבר עם הסטודנטים על המסרים שהכנסת מבקשת להעביר במסגרת העיצוב החדש: "הכנסת היא מפעל חקיקה מהגדולים בעולם, אשר משפיע על כל אורחות חיינו. המתרחש בה מועבר לציבור בשקיפות חסרת תקדים. זהו בית העם, אותו אנחנו מבקשים לבדל מהמערכת הפוליטית ומהרשות המבצעת".
 
כמו כן פורטו מרכיבי ההצעות הדרושים לצורך השתתפות בתחרות: לוגו, נייר מכתבים או כרטיס ביקור, עיצוב עמוד בית לאתר האינטרנט של הכנסת או האפליקציה הסלולרית של הכנסת. יקיר הדגיש כי הכרחי לשלב בהצעות העיצוב את סמל המדינה ולתת לו משקל.
 
 
כל פרטי התחרות וכלליה מופיעים באתר הכנסת

מוזמנים לקרוא את הכתבה באתר הכנסת