חדשות והודעות

ביקור נציגי אוניברסיטת Kauno Kolegija ב- HIT

  
ביום ד' 06.05.15 ביקרו ב- HIT נציגי Kauno Kolegija, אחד המוסדות הטכנולוגיים המובילים להשכלה גבוהה ומחקר בליטא. מטרת הביקור הייתה להכיר את מגוון הפעילויות ב- HIT הן בפן האקדמי והן בפן המחקרי, ולבחון שיתופי פעולה עתידיים. במסגרת המשלחת הגיעה הגב' יולנטה ואליאוגיין (Jolanta Valiaugiene), ראש המחלקה ללימודים בינלאומיים והגב' אירמה ספאדיט (Irma Spudyte), ראש המחלקה לפיתוח תוכניות אקדמיות.
 
נציגות המשלחת מבקרות במעבדת SAR
נציגות המשלחת מבקרות במעבדת אלקטרוניקה
 
את האורחות קיבל ד"ר רפאל ברכּאן, ראש הרשות למחקר, פיתוח וקשרי חוץ. במהלך הביקור פגשו האורחות את פרופ' מוטי חרידים, סגן הנשיא לפיתוח אקדמי, את ד"ר יוסף בן עזרא, דקאן הפקולטה להנדסה וראשי מרכזי מחקר ומעבדות.
 
ד"ר רפאל ברכּאן הציג לאורחות את תחומי המחקר הקיימים במכון, את המעבדות ומכוני המחקר החדשים בקמפוס ואת שיתופי הפעולה הקיימים עם מוסדות אקדמיה ותעשיות בארץ ובחו"ל. הגב' יולנטה ואליאוגיין הציגה את תחומי הלימוד במוסד שלה ואת אסטרטגיית שיתוף הפעולה הבינלאומית של Kauno Kolegija. בין היתר נדונו שיתופי פעולה אפשריים במסגרת תכנית Erasmus plus, הכוללים חילופי סטודנטים ומרצים בין המוסדות ובניית תכנית לימוד משותפת לתואר שני בהנדסה ו/או מדעים מדויקים. 
 
ביקור במעבדה להדפסה בתלת מימד
ביקור במעבדה להדפסה בתלת מימד
 
נציגות Kauno Kolegija סיירו במרכזי מחקר ובמעבדות של הפקולטות למדעים ולהנדסה במכון: במרכז לננו-חומרים של ד"ר אלה זאק, במעבדה לטריבולוגיה של פרופ' לב רפופורט, במרכז העל להנדסת תקשורת, אנטנות וקרינה של פרופ' מוטי חרידים ובמעבדת הפלזמה של פרופ' אמנון פרוכטמן.  כמו כן, הן ביקרו בפקולטה לעיצוב במעבדה לתלת-מימד ובתערוכת הביו-דיזיין המוצגת בגלריה המחקרית בפקולטה.