חדשות והודעות

חברת הכנסת קארין אלהרר ביקרה ב HIT

 

המרכז לנגישות אקדמית יזם ביקור של ח"כ קארין אלהרר מממפלגת "יש עתיד" במכון, על מנת לעמוד מקרוב על הפעילות האקדמית והמחקרית המתבצעת בו וכן ללמוד מקרוב על פעילות מרכז הנגישות.

 

מימין: פרופ' יעקובוב, ד"ר עינב, ח"כ אלהרר, מר גולדברג. 

צילום: דינה סטסקוביץ'


את פני חברת הכנסת והדוברת שלה, קיבלו נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, מנכ"ל המכון מר שמואל גולדברג וד"ר יוליה עינב דיקאנית הסטודנטים.
פרופ' יעקובוב, בירך את חברת הכנסת וסקר בפניה את תולדות המכון מאז כינונו כשלוחה של אוניברסיטת תל אביב ועד היום וציין, שאנו שמחים וגאים להיות חלק בלתי נפרד מהעיר חולון, אשר משלבת בהצלחה אקדמיה, חינוך והשקעה רבה בילדים ובדור העתיד.

 

ח"כ אלהרר וצוות מרכז הנגישות. צילום: דינה סטסקוביץ'


נשיא המכון הרחיב לגבי העשייה המחקרית והאקדמית המתבצעת בכל אחת מהפקולטות במכון, כמו גם את חזונו להיות מוביל בנושא לימודים מולטידיסיפלינאריים וגישה רב תחומית ומצפן של ראיה חברתית. לתפישתו, המעורבות החברתית של הסגל האקדמי והסטודנטים הינה חלק מיעדיו המרכזיים של המכון. כמו כן הציג הנשיא את תוכניות הלימוד במכון את הפעילות המחקריות הענפה ושיתופי הפעולה שלו עם גורמים שונים בארץ ובחו"ל.

 

צילום: דינה סטסקוביץ'


מנכ"ל המכון מר שמואל גולדברג סקר את התשתיות הפיזיות של המכון, החזון לפיתוחו ואת האתגרים שאיתם המכון מתמודד.
ד"ר יוליה עינב דיקאנית הסטודנטים הציגה את תחומי הפעילות של דקאנט הסודנטים ואת התמיכה הרחבה הניתנת במכון לכלל הסטודנטים הלומדים בו.

 

מימין: ד"ר יולי עינב, ח"כ קארין אלהרר. צילום: דינה סטסקוביץ'


לאחר פגישתה אצל נשיא המכון, ערכה חה"כ קארין אלהרר ביקור במעבדת MADE. בביקור זה היא נחשפה לפעילות המחקרית ולפיתוחים הייחודיים של המעבדה למען הקהילה והחברה הנוגעת לאנשים עם מוגבלות.


לאחר מכן, התארחה חה"כ במרכז הנגישות ונפגשה עם סגל המרכז ועם סטודנטים אשר זכאים לקבל את שירותי המרכז. חה"כ ציינה, שמבחינתה זו סגירת מעגל כתושבת חולון לשעבר, וייתכן שמפגש זה יוביל לשיתופי פעולה נוספים בהמשך.

 

 

פורסם: 17/07/2018